marți, 31 ianuarie 2012

Supliment la Printesa roz ;)

Sa aveti o marti frumoasa, vesela si fara griji, ca Emma!




Draga Mama, dupa cum vezi, abia acum a ajuns soricelul din România, la Emma :) dar a ajuns!

Lu - daca ma citesti, vreau sa-ti spun ca Andrea - mama Emmei, îti multumeste mult pentru minunatul tricou! cu siguranta Emma îl va purta la prima lectie de balet ;)

42 de comentarii:

  1. bine venit supliment...o dolofanica frumusica si ochioasa...tare-i dulcica :)
    sa va traiasaca mare si frumoasa :)
    imi plac la nebunie ochisorii ei...

    somn usor Carmen si vise dulci >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumoasa e si ce nasuc cirn adorabil are..si ce frumos trebuie sa miroasa toti bebelusii miros superb

      Ștergere
    2. Pandhora draga, este o smecherica :)) stie ca e iubita si le-a cam prins slabiciunea celor doi proaspat parinti: vrea numai în brate! Na, ca am pârat-o ;)
      Pupici, pâna la 12 noaptea ;)

      Ștergere
    3. Karmapolice, ai perfecta dreptate! miroas atât de bine, ca-ti vine sa stai tot cu nasul la gâtul lor :)) Pupici

      Ștergere
  2. Ce mandra-i! Sa va traiasca! Si are un nume superb!
    Si eu am un ”bebe” - adresa noua de site :). Am vrut sa iti trimit un mail, dar nu am gasit adresa de contact. O saptamana frumoasa in continuare, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te-am gasit Oana! "bebelul" tau mi-a placut si am trecut adresa în blogroll
      O seara faina! :)

      Ștergere
  3. "Bulgarasul acesta de aur,"este de pe acum
    foarte fotogenic, iar in fotografia din
    profil,cu nasucul in sus, este superba!
    Sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) asa este Steliana! bebelusii sunt adorabili! nasucul Emmei este cârn :)
      Multumim mult! pupici

      Ștergere
  4. Sonnenschein! Sa va traiasca! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) faci progrese cu germana,felicitari! :) Multumim mult!
      sa ne "revedem" la miezul noptii ;)
      Seara faina!

      Ștergere
  5. Bună CARMEN!
    Wow ce tare scumpă este prințesa!
    Uitându-mă la ea,m-a cuprins
    dorul de ai mei nepoței!
    Să vă trăiască și să fie sănătoasă!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu mare drag te pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa-ti traiasca nepotei, si ai tai si ai nostri; sa traiasca si sa fie sanatosi toti bebelusii din lume!
      Seara faina, Elena draga!

      Ștergere
  6. Să vă trăiască! O zi frumoasă :)!

    RăspundețiȘtergere
  7. E o frumoasa si o dulce printesa roz, sa va traiasca si sa infloreasca! Multa fericire si sanatate ii doresc, sa aiba parte de multe bucurii!
    Carmen, povestea are tema Parfumul scrisorilor, e o tema romantica si sper sa placa! Dar pana atunci ne intalmim la miercurea noastra cea de toate saptamanile, pentru mie una din cele mai asteptate intalniri cu imaginilie interesante. Te pup, o zi cu reusite! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim, draga Mirela! :)
      Parfumul scrisorilor spui?! ooooo.... trebuie sa ma obisnuiesc mai întâi cu titlul :)
      Întâlnirea MfC este deja peste 4 ore. Pupici si... pe mai târziu, la miezul noptii!

      Ștergere
  8. Tare frumusica! Sa va traiasca! Imi plac mult hainutele, intotdeauna mi se pare ca hainutele pt copii sunt mai frumoase ca cele pt adulti :)) sau e doar o impresie de-a mea. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. când ma gândesc ce frumos si ce usor a devenit întretinerea unui bebelus! Pampersii au facut minune! Eu spalam triunghiuri si patrate si paturici si pâna la trei luni le înfasuram pe fetilele mele ca pe sarmalute. Le poreclisem "Omidee" :))
      Acum, bebelusii poarta strampanei imediat dupa nastere :)) O seara faina, pupici.

      Ștergere
  9. Na, clar ca te citesc...Ma bucur cu tine si prietenii tai (si) virtuali de Minunea asta roza !Hei, nu vezi cum trec priele ore de tot felul?!Domnul cu ea si familia ei!
    Pusici ,Lu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. na clar ca esti aproape! :) multumesc mult Lu draga!
      N-am mai "citit" de mult ceva de la tine si ma gândeam ca poate sunteti ocupati cu cine stie ce proiect de reamenajare-reconditionare :) Sa aveti o seara faina! Pupici

      Ștergere
  10. gaza mica cu ochi albastri:). e adorabila...tare bine iti vine:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) cred ca majoritatea bebelusilor au ochii albastri în primele 6 luni. Si mamica si taticul Emmei au ochii albastri, teoretic asa ar trebui sa ramâna :)
      Mie îmi sta ine cu copii, asta e clar! îmi plac toti! :)

      Ștergere
  11. Superbe pozele si filmuletul e adorabil! Sa va traiasca si sa va aduca numai bucurii!
    Abia astept sa tin si eu o printesa in brate, de la cumnata mea :) Mai am de asteptat pana la vara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) La vara Emma va avea deja jumatate de an :)) Doamne ce se schimba, de la saptamâna la saptamâna! Sanatate cumnatei. Pupici Fârtatilor :)

      Ștergere
  12. ce frumusica!
    imi plac mult copiii, sunt asa gingasi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, Lavi draga! Sunt atât de puri, atât de perfecti!

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. :) mamaruta noastra poarta si bleu si alb si galben. Printesa roz i-am spus doar pentru ca prima postare, cea de ieri, a fost pregatita pentru Pink Mondays - a lui Karmapolice :) Ca altfel... e un bulgaras de aur!
      PS: ati reusit, tu si BD? sa ma anuntati, sa vin sa ma înscriu la rubrica voastra! :)

      Ștergere
  14. Cat de dragut este bebelusul. Stiu exact cum este; am si eu un bebe, doar ca imi este fratior. Are 10 luni si este extrem de jucaus. Multumesc!

    PS: La Miercurea Fara Cuvinte nu se realizeaza o lista cu articolele scrise in cadrul fiecarei saptamani, ca la Life in Pictures?? Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) sa-ti traiasca fratiorul, Ciprian draga! sa fie sanatos si sa aiba parte de bucurii! La 10 luni este cum se poate de dragalas! încerca sa mearga, e curios, vrea sa faca totul singur, învata sa silabiseasca... Îmi închipui câta veselie este la voi în casa! :)
      PS: Miercurea fara cuvinte nu are lista cu articolele scrise, pentru ca MfC nu are cuvinte! are doar fotografii, fara tema data. Doar imagini :))
      Seara faina si tie!

      Ștergere
  15. Să trăiască mulți ani și să fie sănătoasă ! E o splendoare de bebelușă și se vede că e iubită de toată lumea.
    O seară bună, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai, cum sa nu iubesti un asemenea dopisor? :))
      Te pup, Zina draga. Pe mai târziu, la MfC :)

      Ștergere
  16. Doamne! Cat de frumoasa este, draga si scumpa de ea! Vioaie si plina de viata! Va multumesc ca ne-ati impartasit si noua aceasta minune divina. Nu ma mai satur s-o admir. Sa va traiasca sanatoasa, sa va bucurati impreuna de toate binecuvantarile ce vi le da Dumnezeu!

    O seara minunata va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-i dea Dumnezeu sanatate, ca asta e cea mai importanta! multumesc mult, Stefania draga!
      O seara faina si tie! gânduri bune înapoi :)

      Ștergere
  17. Răspunsuri
    1. :)) si precis se va mai face :))
      Doamne, ma gândesc câteodata asa, oare de ce sunt asa scumpi bebelusii?! fara dinti, aproape chei, grasuti... Asa ceva, la adulti, nu este de loc placut! :))

      Ștergere
  18. Un supliment de toata frumusetea!:)
    Imi place mult cand doarme.Ce as mai pupa-o pe gatut,langa ureche.
    Asa faceam si cu baietii cand erau bebelusi,si nu ma mai saturam sa-i miros.:)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Angi draga! :))
      asa am fost si eu. Pe Emma, trei ore am tinut-o numai în brate... hmmmm ce miros! si dodoloata ca un pepenas pârguit :))
      Te pup, seara faina!

      Ștergere
  19. In poza nr. 5 , e mortala!
    (Ti-am zis ca am si eu o Ema, nu? )
    Sa ne traiasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) cu gusa si nasul în vânt :)) e mortala, adevarat!
      Nu mi-ai spus... stiu doar de Vladi si Silvia... Sa traiasca toti copiii!

      Ștergere
  20. Waw,waw ce supliment minunat!
    Draga de ea e numai zâmbete și năsucu' n vânt!
    Să vă trăiască să fie sănătoasă și să aibă mult,mult noroc în viață!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e micuta, e o "gogosica" Tocmai a început sa priceapa ca "este buricul Pamântului" :))
      Multumim mult!
      Noapte buna!

      Ștergere