luni, 2 ianuarie 2012

Amintiri de vacanta - Sibiu

Pentru prima Pink Monday a acestui an (rubrica initiata de Karma Police), imagini din Sibiul vazut prin geamurile Turnului Sfatului / 25.12.2011

20 de comentarii:

  1. Ce mult imi doresc sa vad si eu Sibiul! Cred ca e cel mai frumos oras din Romania!
    Ai avut o vacanta minunata Carmen! Ma bucur pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. cata liniste in fotografiile tale...
    pare ca timpul pluteste....

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos, liniste...
    O zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ia uite cat e de frumos!!
    Grozave imagini!
    sper ca ai avut o vacanta exceptionala!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos orasul ! Nu l-am mai vizitat de multa vreme. Salutare !

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb oraș!
    An nou fericit... încă odată!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos arata Piata Mica si Piata Mare de sus! Eu nu le-am vazut de sus numai vara

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunate imagini! Mă bucur că te-ai simțit bine în Sibiu! Te pupăcesc :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce amintiri frumoase am si eu de la Sibiu!:D Ehee!:) zi faina:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Norocoslor! Ce bine ca ati avut zapada! Faine tare pozele! Sper ca si martea a fost la fel de roz :)

    RăspundețiȘtergere
  11. frumoase imagini! eu inca nu am vazut zapada iarna asta ...dar continui sa sper:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu văd în pozele postate decât macheta unui orăşel de jucărie pudrat cu zahăr ..."pudră" cât cuprinde peste turta-dulce, şi prezentat de Crăciun în vitrina unei cofetării.Şi vă jur că nu am trecut deloc mai înainte pe..."Podul Minciunilor"! :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoase fotografiile, si eu inca astept zapada :))dar am promisiuni ca la gerul Bobotezei va aparea si zapada.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu am mai văzut Sibiul de sus!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos arată Sibiul în alb!
    Îmi pot imaginace bucurie ți-a produs!
    La mulți ani !

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoase fotografii și frumos oraș. Bine că vedem iarna măcar la Sibiu !

    RăspundețiȘtergere
  17. Chiar aşteptam să mai văd câteva imagini din Sibiu. Mai ales că vin direct de la Doru, care m-a uns pe suflet cu al său foileton.
    Nu reuşesc să-mi dau seama de unde sunt făcute fotografiile, am doar o vagă bănuială... :))

    RăspundețiȘtergere
  18. An Nou fericit! Multumesc tuturor pentru vizita!
    Melly, merita vizitat! :) este cel mai frumos, ca e al meu :))
    Karma police, happy pink monday! :)
    Pandhora, de sus, pare totul altfel ;)pupici
    Nima, multumesc la fel!
    Vera, asa a fost. Pupici
    Rappa_ru', servus!
    Daurel, adevarat grait-ai!
    Mirela, pupici.
    Alicee, eu am trait în Sibiu 30 de ani...
    Dana, ne vedem la vara. Pupici
    CLM, :) o zi faina deasemenea.
    Alina, a nins doar pentru ca eu mi-am dorit zapada de Craciun :)) când am plecat, nu mai era nici urma!
    Geanina, vine, vine! toata lumea asteapta zapada :)
    MarcoPolo, :)) exact asa atara! macheta pudrata cu zahar! fain ai spus!
    Borg, cu cine ai tratat? :)) sa mai trimita o portie si la Augsburg...
    Anonim, se poate vedea si mai de sus, din Hotel Ramada...
    Tu1074, La multi ani! pupici
    Zina, Sibiul a avut zapada doar pentru ca eu am fost cuminte si Mos Craciun mi-a daruit-o :))
    Max, ??? care Doru?! nu înteleg... Fotografiile sunt ale mele, le-am facut din Turnul Sfatului...

    RăspundețiȘtergere