miercuri, 28 decembrie 2011

Miecurea fara cuvine (52) - Muzeul satului Sibiu




Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie (sau o serie de fotografii) care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!

62 de comentarii:

  1. Unul din cele mai superbe muzee in aer liber din lume!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un muzeu minunat, care respiră de frumusețe autentică românească !

    RăspundețiȘtergere
  3. cum mi-ai citit gîndurile? fix la muzeul din Dumbrava mă gîndeam, că mi-e tare dor de el, nu am mai fost de vreo 3 ani pe acolo. o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce minunat este acolo,totul alb și frumos!Am revăzut muzeul, parțial, în 2008,după foarte mulți ani,e fantastic într-adevăr !
    Vacanță plăcută și să aveți un an nou fericit cu multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu l-am vizitat decât vara...
    Vacanţă plăcută în continuare şi... ne vedem anul viitor :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani!Ma bucur pentru tine dar te si invidiez pentru ca esti de sarbatori la Sibiu!

    pentru ca mai e un pic si trecem in alt an, iti doesc sa fie unul plin de bucurii alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Noa serbus. Frumoase fotografii colecţionate din Dumbrava Sibiului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am venit si eu cu Steaua...
    Asadar urez:

    SARBATORI CU BUCURII !

    RăspundețiȘtergere
  9. Alicee,
    traditia isi spune cuvantul! muzeul a fost infiintat in anul 1905!

    ai dreptate,Alicee. Complexul Astra este cel mai mare muzeu etnografic in aer liber din Europa de est.

    RăspundețiȘtergere
  10. doar am trecut prin Sibiu...dar am sa ma opresc intr-o buna zi :)
    e zapada nu gluma la voi...am vazut ca nu te lasi...te pricepi la bulgarit :))
    vacanta vesela iti doresc cu tot dragul in continuare...pup Carmen :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici nu stii cat te invidiez! E un loc superb, pe care eu l-am vazut doar vara, dar iarna parca e si mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Zina,
    am locuit mai bine de 15 ani in cartierul Valea Aurie (cartier lipit de parc) si am avut sansa sa ma plimb in muzeu, de cate ori am avut timp. Muzeul este absolut superb!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Calin,
    ce ma bucur! Telepatie o fi ;)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. tu1074,
    este intr-adevar superb! m-am minunat ca parcul a fost goooool! daca am numarat 10 vizitatori pe langa noi!

    RăspundețiȘtergere
  15. anastasia,
    eu il cunosc in toate ipostazele si-l iubesc ;)
    Multumesc mult, si tie vacanta minunata!
    Daca nu ne mai auzim pana la anul, pupici si La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  16. Adriana,
    :) pentru revelion ne vom intoarce acasa - in Augsburg. Am rezervt bilete pe un vaporas pe Dunare.
    Ganduri bune inzecit inapoi, Adriana draga! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  17. Daurel,
    bucurosi de colindatori! sanatate multa! o serbare de vis la cumpana dintre ani! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  18. Pandhora,
    neaparat sa-ti faci timp pentru ibiu! ;)
    Noi maine mergem la Muzeul Brukenthal, ca sotul meu nu stie cate minuni adaposteste Casa Albastra si ”anexele”
    Ieri l-am dus in Turnul Sfatului, care ofera o superba panorama a orasului.
    Pupici. Somn usor!
    (tocmai am baut prima portie de miere cu scortisoara)

    RăspundețiȘtergere
  19. handmade.in.covasna,
    peisajul este de basm!
    pacat doar ca toate casutele sunt inchise in perioada de iarna.(chiar si restaurantul, sala de expozitie si magazinul de suveniruri).

    RăspundețiȘtergere
  20. Creed ca e prima data cand intarzii atat de mult, dar mai bine mai tarizu decat niciodata:))
    Happy Ww!

    RăspundețiȘtergere
  21. ce frumos este acolo...totul alb! nu am avut norocul sa vizitez acest muzeu, dar niciodata nu e prea traziu:). vacanta placuta in continuare....

    RăspundețiȘtergere
  22. Abbilbal,
    daca reusesc sa fac o plimbare si in Sub Arini, atunci am bifat dorintele pe lista mea de concediu :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  23. Iarna nu l-am vizitat, dar vara mi s-a parut minunat. Inteleg ca esti prin tara. La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  24. What beautiful pictures with everyone covered by snow.
    I hope you had a nice and happy Christmas, it will look very happy, I think 2012 will be a very good year. Thank you very much for sharing the beauty of your photos.

    RăspundețiȘtergere
  25. Este un loc minunat pe care mereu îl vizitez cu mare plăcere! Mulțumesc frumos, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  26. O opţiune firească ...
    Mă bucur pentru bucuria manifestă!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  27. sa inteleg ca ai avut un craciun minunat si ai avut parte de zapada din belsug :)

    zi frumoasa sa ai Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Asta inseamna ca esti acasa,in tara.
    Bine ai revenit!
    Sarbatori fericite in continuare!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  29. Minunat ora, Sibiu. Ultima dată am fost acolo în 2007 dar am amintiri extrem de plăcute. Mai ales de la Păltişul filosofului...
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce zapada frumoasa e la Sibiu.. Vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna CARMEN!
    Minunate poze!
    Sarbatori Fericite alaturi
    de cei dragi!
    LA MULTI ANI,2012!

    RăspundețiȘtergere
  32. Frumos oras e Sibiul. Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Trebuie sa-l vad si eu o data. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  34. Cu siguranță voi vizita și eu Sibiul într-o zi... Pare interesant...
    O zi frumoasă vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. N-am ajuns la Sibiu niciodata, vad ca e ceva zapada acum pe acolo...
    Sarbatori Fercite alaturi de cei dragi, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  36. Ce frumos !!! Iarna, in sfirsit, cu toate ale ei. Se vede, ca petreceti de minune. Te imbratisez si iti urez un An Nou Fericit !!!

    PS - azi nu reusesc sa particip, dar imi rezerv un loc pe miercurea viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  37. Zapadaaaa :))) mi se pare asa...ciudat sa vad zapada, caci o tot astept de ceva timp...mai am putin si merg s-o caut :)) Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  38. eu l-am vizitat tot anul acesta dar prin martie; este foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  39. Frumos... este iarna in toata regula in Sibiu!:)

    RăspundețiȘtergere
  40. Suficienta zapada cat sa simti ca e iarna. Frumoasa plimbare!

    RăspundețiȘtergere
  41. L-am vizitat de mai multe ori în perioada în care am stat în Sibiu. Este un loc unde într-adevăr ai ce vedea! Nu mai pun la socoteală locul unde este amplasat, care este pur şi simplu nemaipomenit!

    RăspundețiȘtergere
  42. In Sibiu am fost, dar n-am ajuns la muzeul satului, pare foarte frumos, dar mai ales asa cand este sub zapada :) Sarbatori fericite si un An Nou plin de bucurii, reusite si poze cat mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  43. Fotografia cu moara este super de tot.
    Poate trimiti niste zapada si pe aici :))))) ...ca e mare nevoie :)!

    RăspundețiȘtergere
  44. superbe imagini!
    nu stiam ca exista muzeul satului la Sibiu...sau e cel din Bucuresti, ''sectiunea Sibiu''?
    oricum ar fi, arata excelent.

    RăspundețiȘtergere
  45. Imi doresc si eu putina zapada, macar acum la sfarsitul anului! :)

    Albul si calmul unei naturi impacate cu pacea daruita de sarbatori, domneste-n imaginile daruite de tine, Carmen.
    Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  46. Ce frumos este la Sibiu! Zapada are farmecul ei, categoric! Muzeul pare desprins din basme, iar brazii pudrati cu alb par ireali! Sa aveti parte de zile frumoase în ţară! :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Uau!
    Am fost vara acolo, într-o zi spălată de ploaie. Iarna e, din ce văd la tine, și mai frumos! Și e zăpadă!
    La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  48. pozele tale sunt foarte frumoase :)


    iti multumesc pentru urare si vizita,
    o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  49. Foarte frumose imaginile, Carmen! Am fost in vara la Sibiu si mi-a placut mult, dar si iarna arata super! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  50. @ carmen,

    la multzi ani!

    mie nu'mi ies si pace pozele ca niste cartzi postale!

    tre' sa schimb ori aparatu' (daca se mai poate numi asa ceva "scula" obosita pe car' o tot chinui), ori mina, ori tzara!

    saru' minushitzele!

    RăspundețiȘtergere
  51. Ce frumos e la Sibiu, la Muzeul Astra din Dumbravă! Aşa ce mi-e dor de acest oraş minunat, unde am locuit o vreme...
    Numai bine, dragă Carmen! La mulţi ani cu sănătate şi numai bucurii, ţie şi tuturor celor dragi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  52. Mi-ai starnit amintiri, chiar am urcat pe scena de pe lac :X in 2007

    RăspundețiȘtergere
  53. Superbe locuri... superbe fotografiile... Acum chiar imi doresc sa ajung acolo...

    RăspundețiȘtergere
  54. sarbatori binecuvantate !
    Sibiul a fost si este o dragoste mare !
    xxx.j

    RăspundețiȘtergere
  55. Johann Strauß-fiul a scris "Povestiri din pădurea vieneză" (Geschichten aus dem Wienerwald).Carmen ne prezintă acum, sub forma unei armonii de imagini, "Povestiri-amintiri de iarnă din pădurea ...sibiană, ninsă sub un soare vesel"...in timp ce, pe lacul îngheţat, se rotesc în piruete imaginare perechi de patinatori pe celebrul vals al lui Émile Waldteufel (!) :) Mulţumim pentru pozele cu odihna naturii!
    Prosit!Ein glückliches Neujahr!

    RăspundețiȘtergere
  56. Carmen, observ ca aceasta ultima miercuri este mai lunga decat celelalte. Postez.

    RăspundețiȘtergere
  57. Ping la ARTE !
    Un An Nou fericit, cu sănătate și bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  58. Ma bucur ca e zapada la voi !
    Am scris si de Craciun dar ceva nu am facut bine !
    La multi ani si zile frumoase !
    4xM

    RăspundețiȘtergere
  59. Am fost aproape, dar nici una in Cluj! Am revenit abia azi acasa, cand cred ca voi sunteti in drum spre Germania. Mii de imbratisari si anul nou sa va gasesaca sanatosi si sa va aduca numai bucurii! Mai vorbim, seara frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere