joi, 8 decembrie 2011

Fiica mea

Nu exista mamă care sa nu fie mândră cu copiii ei! ...mă folosesc de această scuză pentru cele ce urmează ;)
Fiica mea Raluca - studentă la Universitatea Augsburg (Lehramt -Kunst), lucrează după-amiezile în perioada de Advent - în Christkindlemarkt. Pe data de 1 decembrie, postul de televiziune RTL* a filmat în orasul nostru si în cadrul stirilor de la ora 18:45 RTL Aktuel, a difuzat o secventa din târgul de Advent din Augsburg**
RTL protejează videoclipul prin drept de autor si nu permite copierea, de aceea ofer spre vizionare linkul către înregistrarea oficială - aici, care durează în total 22 minute si 49 secunde. La minutul 21:34 apare pentru 5 secunde fiica mea :))
Pentru că am fost informată ca videoclipul nu se poate viziona din România, am filmat ecranul laptopului în timp ce se deruleaza emisiunea... Calitatea este slabă, dar am apelat la acest artificiu pentru a putea arata cele 5 secunde :))

Nu mă laud eu în fiecare zi cu Raluca, dar am mai facut-o din când-în-când: O zi total deosebita, Arta feminitatii, Frieda Kahlo, O seara fulminanta, Spatiu liber '11, Printese si printi, Abibal, Evenimente, Bunica si nepoata ;)
-----------------------------------------------------------------------------
* RTL Television (anterior numită RTL plus) este o televiziune germană distribuită prin cablu și satelit. Aparține companiei media RTL Group și este, raportat la cota de piață, cea mai mare televiziune privată din Germania.
** în fiecare zi, la buletinul meteorologic se prezinta imagini dintr-un târg Christkindlmarkt al unui oras din Germania, deschizându-se o usita ce sugestioneaza un calendar de Advent. În fiecare zi - o alta surpriza vizuala. Pe data de 1 decembrie a fost prezentat târgul de iarna al Augsburgului.

17 comentarii:

  1. Bravoooo! Felicitari tinerei vedete. Raluca, arati asa de bine! Adevarul este Carmen draga ca ai niste fete frumoase foc si destepte tare! Sa te tot mandresti cu ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu :))))tot de 21:16 secunde. Cred ca au vazut blogul lui Carmen si au scurtat videoclipul.

    PS. Puteam jura ca ce-a mai tare televiziune din Germania este SAT1 si apoi PRO7 :))))) dar eu nu le-am mai vazut din 1999 de cand avea vecinul meu antena parabolica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări sincere pentru fiica ta , din toată inima . Te cred fara nici o indoiala . Spun asta pentru ca la mine ca si la ceilalti videoclipul dureaza 21.16 min.
    In gluma gandesc : oare la noi e timpul altfel ?

    Iată : aici

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen, eu iti admir fetele inca de cand le-am cunoscut, aici, la tine. Sunt frumoase, destepte si harnice!
    Clipul nu merge, adica nu suficient de mult timp.
    O seara frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) sunteti draguti! m-au amuzat comentariile referitoare la imposibilitatea vizionarii videoclipului. Îmi pare sincer rau... linkul functioneaza probabil doar în Germania... Îmi pare rau :( Tehnica ma saboteaza tocmai când voiam sa ma dau mare ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari :)si la cat mai multe minute

    RăspundețiȘtergere
  7. Sophie,
    :)) multumim! nu are interese în acest sens (nu a vrut niciodara sa devina actrita sau cântareata sau fotomodel) tocmai de aceea am gasit simpatic faptul ca a ajuns totusi la televizor :)) chiar si doar pentru 5 secunde, e pe unul din cele mai importante posturi de televiziune germane ;) si pe postul de stiri, nu la emisiune can-can.
    Totul a fost spontan, nepregatit... a fost întrebata de catre echipa tv daca este acord sa fie filmata si apoi i s-a spus când va fi difuzata secventa :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitări!
    Acum am văzut când revenit să văd dacă este vreo schimbare.Înainte filmulețul se termina prea repede!
    Felicitări CARMEN! Fetele tale sunt exact așa cum a zis Alina!

    RăspundețiȘtergere
  9. am vazut-o acum :)
    felicitari draga mea draga...mereu sa-ti aduca fetele tale doar bucurii >:D<
    imi place cum zambeste Raluca ta :)

    o noapte plina de zambete iti doresc....
    maine e vineri si apoi urmeaza w-end-ul si incet incet...se apropie Craciunul...sarbatoarea pluteste in aer :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai o fata frumoasa! Sa-ti traiasca si sa te bucuri de ea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Esti o mama fericita si ai cu cine te mandri, iar asupra voastra sa coboare o ploaie de binecuvantari!
    Pup fetele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sincere felicitări! Parcă dă "noroc" cu noi!... :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Stai linistita: ti-am admirat Zana in captura de ecran! Tel pere, tel fils, cum se traduce la ... feminin?!

    RăspundețiȘtergere