miercuri, 26 octombrie 2011

Miercurea fara cuvinte (43) - Cauciucuri de iarna - ultima schimbare


Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie (sau o serie de fotografii) care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!

74 de comentarii:

  1. Nu pot sa nu ma minunez cat sunteti de ordonati si grijulii! Nimic nu vascapa, nimic nu ramane nefacut la timp!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara, Carmen! Sa intelegem ca iarna poate sa vina linistita de acum?
    Noapte senina!

    RăspundețiȘtergere
  3. A venit vremea şi pentru ele; parcă prea dintr-o dată, dar a venit. O noapte senină!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aha, asta e un reminder să nu uităm de cauciucurile de iarnă :) Mulţumim!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha, ha! Şi pe-acolo e vreo lege care să oblige la aşa ceva? Mai degrabă cred că oamenii fac asta de bună voie, conştiincioşi şi serioşi.
    Happy WW, tuturor!
    Sărut mâna, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. vezi daca nu ai masina esti scutit de problema asta

    RăspundețiȘtergere
  7. E un lucru bun ca va pregatiti de iarna si sunteti precauti.Imi place cum sunt cauciucurile insirate:)
    O seara minunata va doresc si cu drag va imbratisez>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. :) :) :D n-am astfel de probleme !!!
    Feriți-vă de deraparări!!!
    Să treceți iarna fără peripeții inutile!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da.. trebuie sa ne pregatim de iarna! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Neata carmen. Uite ca iar ne-am potrivit la postari. La mine se gasesc masini care distrug cauciucurile.
    Trebuie sa cumparam si noi gume de iarna.

    RăspundețiȘtergere
  11. vezi ca tre sa aiba fulg sau creasta:))) noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte bine faceti...spor sa aiba sotul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Fie toamna, fie iarna, precautia nu strica nimanui. Si noi am incaltat masinuta cu botine de iarna ! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna seara! Poza aceasta imi inspira multa fericire, gandindu-ma ca peste foarte putin timp o sa isi faca aparitia primii fulgi de nea si voi putea fi in elementul meu la... SKI!

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc Carmen, acum mi.am amintit ca trebuie si eu sa le schimb :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Fiecare muritor atunci când se urcă la volan trebuie să fie conştient că la drum lung vremea se poate schimba şi dacă nu eşti pregătit o dai în bară pentru tine în primul rând şi apoi pentru Lege.

    RăspundețiȘtergere
  17. Culmea! Exact acelaşi lucru l-au făcut şi ai mei astăzi, au schimbat anvelopele la maşini cu cele de iarnă.

    RăspundețiȘtergere
  18. Cateva imagini 3D, daca distractia de zilele acestea au fost astfel de imagini si ochelari.

    RăspundețiȘtergere
  19. În Germania, de anul acesta este lege, vrei nu vrei, cauciucurile de vara trebuiesc schimbate cu cele de iarna din ocombrie, pâna în aprilie-mai. Se spune "de la O la O " adica Oktober -Ostern (= Paste). Daca esti prins in neregula, nu esti doar amendat, ci primesti si puncte...

    RăspundețiȘtergere
  20. Noroc ca locuiesc in buricul targului si nu folosesc masina… o grija in minus ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. îmi dă un sentiment de bine... totul împrăştiat aşa...!
    în special, fotografia din stânga.
    noapte liniştită!

    RăspundețiȘtergere
  22. am trecut sa-ti spun noapte buna dupa ce am facut un tur de "miercuri"...am vazut multe fotografii tare faine :)
    o noapte frumoasa si o cat mai happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Deci, toată familia e acum cu garderoba la zi! Inclusiv maşinuţa!
    :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu le am pe cele de anul trecut, asa ca pot circula in voie si pot fotografia in acelasi timp ;)

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu numai in germania, si in ro este lege din acest an, de nu iti pui gume de iarna, primesti amenda intre 2500 - 4000 lei...
    Inca nu le-am schimbat, cred ca maine voi face si eu operatiunea asta, azi voi merge cu ele asa...si asa e o zi superaglomerata, aziz lundu-mi casuta in spinare :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Sa aveti o iarna frumoasa si SIGURA la volan! Pupici sibieni! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  27. am fotografiat unul care n-are nevoie de cauciucuri
    http://zbateri.blogspot.com/2011/10/miercurea-fara-cuvinte-si-fara.html

    RăspundețiȘtergere
  28. Iata unul din momentele cand ma felicit ca nu am masina :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Deci și mașina are nevoie de pregătire pentru iarnă... :)
    O zi de miercuri senină, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. si eu am facut schimbarile- la noi e de la 1 noiembrie, dar cum s-a racit mai repede ne-am conformat

    RăspundețiȘtergere
  31. Asa, trebuie schimbate din timp. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  32. Eh, slapii, acum bocancii, unde-mi esti Varo?

    RăspundețiȘtergere
  33. Din păcate eu nu am mașină!
    O zi reușită CARMEN!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  34. Aaa! Asta este ultima obsesie a romanilor. Chiar si a mea, recunosc!

    RăspundețiȘtergere
  35. eu am montat schiuri la a mea! :)
    Inteleg ca ai petrecut! Deci ... La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  36. sper ca si cele de bicicleta sunt ok...;) o zi super buna tuturor!!!!

    RăspundețiȘtergere
  37. Happy WW!
    Ah, mâine seară schimb şi eu cauciucurile lui Pedro. :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Asa ar trebui sa facem toti cat mai curand

    RăspundețiȘtergere
  39. o zi grozava sa ai Carmen :)

    nu ma pricep la cauciucuri ....

    RăspundețiȘtergere
  40. Ziua de 26 octombrie se declara Ziua Mondiala a schimbarii cauciucurilor de iarna.:))Dupa cum vad multa lume si-a schimbat azi cauciucurile,inclusiv noi.:)

    Acum poate sa ninga!...desi eu inca nu vreau!E atat de frumos imbracata toamna pe la noi!!!

    http://13angi.blogspot.com/2011/10/miercurea-fara-cuvinte_25.html
    Ca intotdeauna apar si eu cu micile mele probleme:(.

    RăspundețiȘtergere
  41. In that car was on its wheels. Nice model.

    RăspundețiȘtergere
  42. @carmen
    saru' mina!
    noi, p'aciulea, schimbam altfel de "cauciucuri" :))

    RăspundețiȘtergere
  43. Cei care au masina trebuie sa treaca si prin stresul acesta! O miercure plina de optimism iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  44. Pai acum trebuie sa le incercati pe drumuri de multe! :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Uite un om harnic care nu lasa pe maine ceea ce poate face azi

    RăspundețiȘtergere
  46. Lucru nemţesc, făcut bine şi la timp!
    Urmează să ne urnim şi noi, e necesar, că azi-mâine vine iarna!
    Carmen, happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Eu sunt gata pregatit! N-am schimbat niciodata cauciucurile vara sau iarna. Oricum, când vine iarna strazile sunt blocate de BMW-uri si Mertzane puse de-a curmezisul... Noi am trecut pe VW!

    RăspundețiȘtergere
  48. Schimbare de anotimp la patru roţi.
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  49. daca ii puneti papucei noi, de acum sunteti in siguranta. L acat mai multi km reusiti si amuzanti!

    RăspundețiȘtergere
  50. Sunt pregatite deja.Sambata va avea loc"munca patriotica"de montare a cauciucurilor.

    RăspundețiȘtergere
  51. Of!mi-ai adus aminte iar of,of!
    Cind ma gindesc ca trebuie sa iau zilele astea 8 caucucuri cu genti cu tot ma apuca bitul!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  52. Aceasta operatiune a fost deja bifata ȘD Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  53. Am scăpat de grija asta. Sînt pieton de vreo zece ani. :)

    RăspundețiȘtergere
  54. Bine că ai scăpat de grijă. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  55. asta îmi aduce aminte că vine iarba pe bune! Brrrrr!!!

    RăspundețiȘtergere
  56. IARNA! na că nici nu mai poci scrie!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  57. Daca asa se impune, atunci nu mai e cale de intoarcere.Happy WW,Carmen!:)

    RăspundețiȘtergere
  58. Şi noi le-am schimbat de curând :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  59. Merita si el cizmulitze, nu? Uitasem ce frumos e BMW-ul vostru :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  60. Alina,
    am shimbat rotile BMWului pentru ultima data... Vrem sa-l vindem. Pâna la primavara ne vom desparti de el si apoi si de fiat-el :) Pentru astea doua batrânele + ceva bani, vrem o masina noua...

    RăspundețiȘtergere
  61. Noi inca nu le-am schimbat...sotul se ocupa de masina...referitor la postarea mea, se pare ca am ajuns prea tarziu...oricum duc "traditia" mai departe...pe pagina http://tamy-sblog.blogspot.com/2011/10/miercurea-fara-cuvinte-fotografii-ale_27.html...O zi buna, tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  62. Pacat ca-i ultima data... BMW-ul ramâne un reper în lumea masinilor. Ce-am spus în comentariul precedent era o gluma evident, cred ca ai început sa ma cunosti...
    Si n-o sa mai aveti nevoie de doua masini?
    Noi, de când avem o fata care nu mai merge cu "parintii în concediu", am terminat cu masinile mari "de familie" (am avut doua Lagune, un 407), asa ca eu mi-am luat un Seat (îmi plac mai mult caroseriile "nebune" ale spaniolilor) iar Nana asteapta un VW mic, ea e mai cuminte.

    RăspundețiȘtergere
  63. Dan,
    :)nici fetele noastre nu mai fac concedii cu noi. O masina mare confera multa eleganta si spatiu, dar are si o gramada de dezavantaje (pe lânga faptul ca e f. scumpa la impozit si asigurare, nu-ti permite sa te strecori pe stradute înguste si nici sa parchezi oriunde!)
    Eu locuiesc aproape de locul de munca, deci nu am nevoie de masina, doar sotul, care are de mers 100 km dus, 100 întors... adica 1000 km / saptamâna, calatoreste cu un fiat pe motorina (4,6l/100km). BMW seria 7 (10 l/100km)este pe benzina si deci nu poate fi folosit la naveta, asteapta în garaj sa-l scoatem de 3-4 ori pe an... ceea ce este pacat!
    Seatul arata bine! iar VW-ul are service relativ ieftin, v-ati orientat foarte bine!
    Voi în Franta aveti masina germana, iar noi am vrea un Peugeot 607 :)) Sau un kia opirus sau un hunday xg350... Nu suntem prea hotarâti.

    RăspundețiȘtergere
  64. Peugeot! Mmmm, nu-i rau deloc :) Pai sper sa treceti cat mai usor peste despartirea de ele, mai ales de BMW. Orice sofer se leaga sentimental de masina lui; tovaras destoinic si tacut, care te duce oriunde ai nevoie si la bine si la rau.

    RăspundețiȘtergere