miercuri, 6 iulie 2011

Miercurea fara cuvinte - 27 - Bromelia



Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!

86 de comentarii:

  1. Wow minunate florile Carmen! Se vede ca ai grija cu drag de ele!
    Happy Ww!

    RăspundețiȘtergere
  2. Florile galbene sunt pasiunea mea, recunosc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate flori. Zici ca nici nu sunt adevarate. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt o specie de cactus?
    frumoase flori...cele galbene mi se par deosebite:)
    o zi de miercuri infloritoare iti doresc cu mult drag :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbe aceste flori s eu am una rosie.
    Happy VVVV!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Flori, flori şi parfum îmbietor. O miercure de basm.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici nu se putea un inceput mai bun pentru o zi de miercuri!Splendide flori!

    RăspundețiȘtergere
  8. Tot în gradina ta cresc? Ai o adevarata gradina botanica acolo!!!
    Felicitari pentru meci, dau o bere. Si cârnati cu varza... Tu stabilesti data si locul!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase flori,dar nici cu broscoii aceia nu mi-e rusine...

    RăspundețiȘtergere
  10. Alicee,
    nu sunt ale mele... dar mi-au placut enorm!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cine are florile acestea in jurul lui e un zeu!
    O zi minunata de miercuri, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  12. Lunapatrata,
    ei hai ia-o, nu te sfii! :) daca-ti place, e a ta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Liviu,
    si tie o miercure vesela si plina de culoare! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoase fotografii! Ce flori deosebite!
    O zi frumoasă tuturor iubitorilor de WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Tudor,
    asa am zis si eu, de aceea m-am apropiat sa le pipai! sunt adevarate! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pandhora,
    sunt flori tropice, verisoare cu ananasul :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Parcă ne-am vorbit cu florile...
    O zi liniştită şi... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. eddy,
    pacat ca nu au decât o floare, o data pe an!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Abbilbal,
    aceste minunate flori nu au niciun miros :(
    Multumesc! O miercuri minunata sa ai deasemenea!

    RăspundețiȘtergere
  20. Vera,
    florile sunt cel mai nepretentios fotomodel! :)
    O noapte buna cu vise placute, si o zi de miercuri minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Dan,
    nu, nu sunt la mine în gradina. Sunt într-un centru comercial.
    Wow! chiar faci cinste? pai eu si acum as fi dispusa sa manânc varza calita! cu sau fara cârnacior. Berea o dau eu, ca vorba aia, bere ca la nemti nu e în toata lumea! Unde ne întâlnim? :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Nima,
    o miercure minunata si tie!

    RăspundețiȘtergere
  23. Fosile,
    ;) uite cine priveste toate detaliile! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Aniela,
    am sa atasez si fotografia completa, sa se vada unde sunt aceste minunate flori.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Alexandru,
    :) mai întâi o noapte buna tuturor!
    Happy wordless wednesday!

    RăspundețiȘtergere
  26. Max,
    cele mai frumoase ramân florile, nu?
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Guzmania galbena nici nu am vazut in florarii la noi. Rosie i-am cumparat si eu una bunicii mele de ziua ei! sunt foarte frumoase oricum. Credeam ca sunt ale tale fiindca te stiu pasionata de flori

    RăspundețiȘtergere
  28. dar cine ma ajuta cu numele florilor astora?

    RăspundețiȘtergere
  29. Într-adevăr, cele mai frumoase rămân florile. :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Alicee,
    cum i-ai spus? Guzmalia? asa se numesc florile pe româneste? nu am stiut.
    îmi plac florile si mi-as dori de toate acasa, dar... asta presupune si timp sa le întretii pe toate. Am avut si eu în ghiveci, rosie, dar... Astea sunt în centrul comercial City-Galerie, decor în jurul fântanilor arteziene.

    RăspundețiȘtergere
  31. coolnewz,
    Alicee spune ca pe româneste le cheama Guzmania. Bromelia le spune pe germana si engleza.

    RăspundețiȘtergere
  32. Max,
    vin sa le vad pe ale tale, apoi trebuie sa merg la culcare, ca mâine la 7 sunt în birou! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. i-am cumparat bunicii mele o bromelie de craciun,acum vreo 3 ani...a iubit-o foarte mult,inca mai are un pui de la aceasta floare:)

    RăspundețiȘtergere
  34. Superbe flori :) Salutare tuturor, happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  35. Superbe Bromelii, eu am avut o Guzmania, care e o verisoara a Bromeliei, imi aduc cu drag de aminte de ea, o chema Ramona... dar a murit deshidratata.

    RăspundețiȘtergere
  36. Ce flori frumoase! Am voie să mă joc cu ele? :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Sunt superbe florile,CARMEN!Mare mulțumire mi-ai făcut și-ți sunt recunoscător,pentru că nu găseam numele acestor flori deși caut de mult timp!Frumos fotografiate!

    RăspundețiȘtergere
  38. Carmen tu ne incânti privirea cu flori deosebite ca de obicei ,sunt superbe aceste bromelia.

    RăspundețiȘtergere
  39. Ce dragute sunt! Si eu am azi flori pe blog...de munte.

    RăspundețiȘtergere
  40. Flori fără miros, flori ca de hârtie cerată, dar ce spectaculoase sunt ! Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  41. Bună CARMEN!
    Sunt superbe..nu am știut de cele
    galbene!
    O zi cât mai frumoasă!
    Te sărut cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  42. Frumoase flori.Galbene acum vad,nu stiam ca exista..rosie am avut si eu,s-a uscat floarea la un moment dat,am ramas cu frunzele.
    O zi buna,Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  43. Vesele, tonice, pline de viata!
    Buna dimineata, o zi insorita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  44. A beautiful wednesday to you Carmen !! :-)

    RăspundețiȘtergere
  45. Foarte frumoase! Galbene nu am vazut pana acum.
    M-am trezit de dimineata ca sa ajung si eu mai in fata in lista si tot la coada am ramas :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  46. stiam doar varianta rosie
    credeam ca pot creste doar separat in ghiveci, sunt deosebite

    RăspundețiȘtergere
  47. ce frumoase sunt, atat de perfecte! happt ww!

    RăspundețiȘtergere
  48. In sfârşit ştiu cum se numesc aceste flori. Am două ghivece şi după prima înflorire au stagnat din creştere. Acum ştiind cum se numesc voi şti să caut date despre ele. Mulţumesc Carmen!!!

    RăspundețiȘtergere
  49. Multumesc pentru tot!
    Aveti flori si pe blogul meu....un camp de floarea soarelui fotografiat luni, saptamana asta!
    Va doresc tuturor numai bine!
    Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  50. Sunt niste flori extraordinare. Culorile sunt minunate! Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  51. Guzmania este o planta care face parte din familia Bromeliacee....guzmania e numele ei,de fapt :)

    happy ww :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Lipseste una albastra ca sa ai tricolorul :) Happy WW,Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  53. Sunt florile pe care cand le vad imi vine sa le musc,atat sunt de carnoase,dar ma abtin:)).
    Sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  54. Şi din vale abia vine
    Murmur slab, ca de albine,
    Somnoros şi uniform:
    Râul, strălucind în soare,
    Ceartă sălciile, care
    Toată ziulica dorm.

    Zi de vara - George Toparceanu

    RăspundețiȘtergere
  55. tare faine! incantare pentru ochi, mangaiere pentru suflet ...
    imbratisari de departe!

    RăspundețiȘtergere
  56. Wow ! Ce flori interesante ! Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  57. N-am reusit nicicum sa intru la Liviu R.
    In rest,a fost o miercuri plina de invataturi si imagini frumoase.
    Multumesc tuturor!
    Alexandru.

    RăspundețiȘtergere
  58. Carmen,
    Am sosit atât de târziu, mai primesc o floricică??


    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/miercurea-aproape-muta.html

    RăspundețiȘtergere
  59. Ce incantare cu culorile acestor plante tropicale. Deosebite. Sa ai o zi frumoasa, plina de culoare si frumusete, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  60. minunata zi de miercuri...florile spun multe despre persoana care le ingrijeste!banuiesc ca in postarea ta ai vrut sa ilustrezi o Happy Ww!

    RăspundețiȘtergere
  61. Ai putea sa spui ca sunt ireale...

    RăspundețiȘtergere
  62. Nothing quite like bright beutiful flowers to remind us that sometimes the simple are what it is all about...

    RăspundețiȘtergere
  63. Uhh..am reusit sa prind miercurea asta :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  64. Si eu am avut una rosie. Sigur, habar n-aveam ca asa se numeste si a facut floare o singura data...apoi s-a suparat :D

    RăspundețiȘtergere
  65. In poza a treia se vede un omulet de metal :) Au prieteni bromeliile.

    RăspundețiȘtergere
  66. cupacake,
    frumos gest! si bunica mea a iubit mult florile...

    LiaLia,
    Happy WW! concediu placut! :)

    Ninu,
    mai cumpara o floare, boteaz-o tot Ramona si uit-o pe cea deshidratata, îngrijeste-o pe noua. Priveste vesel viitorul...

    Griska,
    la ce fel de exhibitii faci tu, sunt sigura ca te poti juca printre flori, fara sa le strici :))

    Secret,
    :) ma bucur. Daca ai sti în ce criza de timp eram când am trecut pe lânga ele, dar nu m-am putut abtine sa nu le fotografiez!

    RăspundețiȘtergere
  67. Iulisa,
    multumesc, ma bucura mult cuvintele tale!

    Zodrac,
    Happy WW! :)

    Vertange,
    le-am admirat pe ale tale, excelente!

    Zina,
    ai perfecta dreptate, par artificiale :) Happy WW!

    Elena,
    cele galbene sunt mai rare.
    O seara placuta. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  68. Scorpio,
    asa se întâmpla...nu traiesc mult...
    O seara agreabila!

    Acuarele,
    culorile sunt într-adevar vesele si provoaca buna dispozitie.
    Te pup, sa ai o seara placuta!

    Androxa,
    thank you. Happy WW! :)

    Alina,
    nu conteaza unde te afli pe lista, conteaza sa participi :) ma bucur ca esti aici. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  69. Sophie,
    practic, sunt ca într-un ghiveci enorm, nu sunt sub cerul liber ci într-un pasaj al unui centru comercial. Happy WW!

    Scaietina,
    ireal de frumoase!

    Anca,
    atrag privirea, sunt elegante si vesele :)

    Aurora,
    ma bucur mult! Happy WW! Sa ai o seara frumoasa!

    Wind,
    fotografiile tale sunt absolut profesionale!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  70. Cristi,
    Happy WW! o seara faina!

    Rokssana,
    aha! bine de stiut! multumim pentru informatii :)

    Oana,
    Happy WW! :) si un pic de verde ;)

    Mircea,
    Happy WW! :)

    Neuroanchiloza,
    pacat ca nu erau si albastre. Nu mi-ar fi scapat! :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  71. Ana,
    happy day to you too :))

    Alice G,
    Happy WW! :)

    Angi,
    :) culorile sunt de vina! Happy WW! te pup

    Cornelia,
    bine ai venit la Miercurea fara cuvinte! frumoase versurile citate de tine... multumesc!

    Fly,
    tu de ce tragi chiulul?! nu participi de loc la WW :(
    Aceleasi gânduri bune înapoi, însotite de pupici

    RăspundețiȘtergere
  72. Rappa_ru,
    deosebite flori :) Happy WW!

    Fosile,
    sper ca Liviu a citit mesajul tau :)
    Da, a fost o miercuri minunata! Multumim pentru ca ne-ai fost alaturi.

    Gina,
    da sigur! pentru tine mai am câteva puse deoparte :))

    Gabriela,
    multumesc mult. esti o draguta! Te pup. Sa ai o seara placuta!

    AnaMaria,
    florile sunt plantate si îngrijite de stat :)
    Sa ai o seara placuta si linistita si mâine o zi vesela si colorata!

    RăspundețiȘtergere
  73. Lukluk,
    chiar asa am crezut. Parca erau toate de aceeasi înaltime si forma, aliniate ca într-un desen...
    PS: sper sa pui fotografii despre evenimentul din Heidelberg pe blogul tau. M-as bucura :)

    William Wallace,
    your words are beautiful as a poem. Thank you! :) have a wonderful evening!

    Fly2sky,
    bucuria este si de partea mea! happy WW! :)

    Karma police.
    multumesc si ma bucur mult ca ni te alaturi!

    Cleo,
    e normal... nimic nu e etern!
    Te pup. Noapte buna!

    OFZ,
    da... niste broscoi vrajitori, carora le tâsneste apa din gura :)

    RăspundețiȘtergere
  74. http://www.cjph.ro/index.php?_init=utile.detalii&ev_key=345

    RăspundețiȘtergere
  75. Lukluk,
    multumesc, impresionant... Pacat ca fotografia, sau fotografiile nu le-am putut descarca :(

    RăspundețiȘtergere
  76. Salutare la toata lumea! Ce de lume, care admira flori frumoase... O splendoare ! Si eu am flori de genul acesta, dar nu au inflorit inca. Le ocrotesc, le ingrijesc si cine stie... Zile senine si Happy WW ! :)

    RăspundețiȘtergere
  77. Lolita draga,
    ai ajuns pe ultima suta de merti, ma bucur enorm!
    Zile frumoase si tie! :9

    RăspundețiȘtergere