miercuri, 19 februarie 2020

În parc - Miercurea fara cuvinte 8/2020

14.02.2020 - Marienbad, Cehia

Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua ☺ Happy WW!

31 de comentarii:

  1. Minunate instantanee! Deduc ca e tare frumos si acest oras.
    Esti mediator intre cei doi?! :) Imi plac foarte mult aceste statui plasate pe strazi si mi-am tot dorit sa vad si eu - am vazut, la Oradea, doar ca era zona in constructie si nu am reusit sa ma strecor dupa gard, sa nu fotografiez statuile "in cusca". In dorinta mea am omis sa precizez ca vreau sa si fotografiez! :))
    In ultima foto, la stalp, e Leo?! :)

    Happy WW, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cei doi - Regele Angliei Edward VII si Imparatul Austriei Franz Josef, s-au intalnit in luna august a anului 1904, in concediu la Marienbad 😊 Statiunea era un loc monden de intalnire a VIP urilor vremii.
      Dealtfel, multi artisti - poeti, compozitori, pictori, au locuit temporar in Marienbad. Sunt semne marcate peste tot in oras. Statiunea este ca din cartile cu povesti, o cladire mai frumoasa ca cealalta. Toate sunt vile si palate! Dorim sa petrecem la vara o saptamana aici, sa vedem parcurile inflorite, fantanile arteziene stropind curcubee si perlute...
      Da, in ultima poza, Leo este "cu stropitoarea" 😊 Helmut poarta un fas albastru.
      Te pup. O saptamana minunata sa ai.
      Ganduri bune si imbratisari de la trio pentru trio 😊🤗😘

      Ștergere
    2. Ce "incarcatura istorica" de exceptie are orasul!
      Cum, oare, reusesc unii sa pastreze stralucirea oraselor? E retorica intrebarea si am pus-o dintr-un fel de ciuda pe autoritatile din Ro.

      Haha! In ultima foto abia acum observ frumusetea cerului! :)
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
    3. eu am asemuit Marienbad cu Herculane... Cred ca la inceputul secolului 19 au avut aceeasi faima, insa... ce a ajuns Herculane?!?! 😭
      te pup Diana 😘

      Ștergere
  2. Când am văzut a doua imagine cu statuetele m-am văzut în cetatea noastră Alba-Carolina 🤗
    În care au adus tot felul de statuete din bronz..
    Leo nu prea pare impresionat de prietenii din tinichea 🤣
    Vă doresc o zi frumoasă.!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La receptia hotelului in care am locuit, era un catel din bronz, mai mare ca Leo 😊 Cand l-a vazut prima data, i-a fost teama de el (fara miros, fara sa se miste... ciudat catel!) apoi, dupa ce l a analizat, a vrut sa il marcheze (sa faca pipi pe el 🤣)
      O saptamana frumoasa sa ai. Happy WW 😊

      Ștergere
  3. Frumoase locuri! Lui Leo i se potrivea foarte bine și numele Lord, după atitudinea abordată! ♥

    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. locurile sunt superbe, Zina draga.
      Leo... da, numele de leu-paraleu nu i se pitriveste, ca el e bland si prietenos cu oricine. El ar vrea sa se joace si cu pisicile si cu porumbeii, numai ca ele nu il accepta 😂
      Te pup. O zi faina.

      Ștergere
  4. Ce frumoase locuri! Si ne bucuram sa va vedem intr-o companie impresionanta. :P Leo pare atent la ce-i imprejur.:) O zi buna, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca voi gadi timp, voi scrie despre frumoasele statiuni Marienbad si Karlovy Vary. Sunt impresionante!
      Te pup. O zi minunata sa ai Ina draga 😊

      Ștergere
  5. Si ati gasit si putina zapada pe acolo! Imaginile sunt minunate, asa ca realitatea cred a fost inmiit de frumoasa!
    Happy WW, draga Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O zi inainte sa ajungem noi, a nins, dar pana a doua zi s a topit de tot. Insa am disvutat cu o turista ce vine in fiecare an in aceeasi perioada in Marienbad si ne a spus ca este prima data cand statiunea nu este acoperita de un strat gros de zapada.
      Statiunea se afla la poalele Muntilor Metaliferi si cu toate ca nu sunt prea inalti, sunt mereu acoperiti de zapada.
      Happy WW Suzana draga 😘

      Ștergere
  6. La brat cu istoria!...cu locuri incarcate de pitoresc, arhitectura deosebita a orasului, peisaje putin inghetate dar "ïncalzite"de pastelul apusului.
    Binevenita aceasta plimbare virtuala care mi-a dinamizat ziua! Multumesc pentru portia de frumos!
    Happy WW, Carmen draga! Te pup si imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga, am petrecut un sejur minunat in Marienbad. Nu mi am inchipuit ca poate sa fie atat de frumos. Voi cauta sa postez cat mai multe impresii si fotografii din acest mini concediu.
      Te pup. o saptamana minunata sa ai 😊😘🤗

      Ștergere
  7. Tot mai mult ne faci poftă de Cehia :) Foarte frumoase imagini!
    Să ai o zi bună, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place, Potecuta.
      O saptamana minunata sa ai 😘

      Ștergere
  8. Beautiful post. Thank you for the share.

    Happy Wednesday and an awesome week ahead!

    Cheers
    Esha
    https://mysoultalks.com/2020/02/18/broken-wordlesswednesday/

    RăspundețiȘtergere
  9. Fain parc! Super! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Este un parc frumos si pare pe placul lui Leo :)
    Happy WW, Carmen!!

    Salutari din Timisoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. leo nu e delic pretentios, nu conteaza unde e si cum e, important sa fie langa noi 😊 dar cunosti, asa sunt si blanosii tai, nu i asa? 🐕🐶

      Ștergere
  11. Beautiful photos! I hope to visit the Czech Republic someday!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. it is really a beautiful country.
      Happy Wordless wednesday 😊

      Ștergere
  12. frumoase fotografii si plimbarea a fost pe cinste, sunt convinsa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am locuit in Marienbad si am vizitat si statiunea Karlovy Vary. Excelente ambele 🤗

      Ștergere
  13. Carmen,
    I love your puppers. He is a doll. What's the name. :)

    Have a wonderful week ahead!

    https://natashamusing.com/2020/02/spring-blossoms-wordlesswednesday-natasha-musing/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. thank you, Natasha, I'm so glad 🤗 His name is Leo and he is already 3 years old.
      Have a wonderful week ahead 🤗😘

      Ștergere