vineri, 3 ianuarie 2020

Un milion de vise - Provocare muzicala

LA MULTI ANI 2020! Un An Nou, un nou început pentru fiecare din noi... Suntem în punctul de plecare, spre si prin cele 52 de saptamâni ale lui '20 . Nu stim ce ne asteapta, dar avem speranta unui an mai bun, mai bogat în împliniri, mai înalt în aspiraţii, mai luminos si mai frumos ca 2019! Depinde de noi si de visele noastre.
Pentru aceasta prima editie a "Porvocarii muzicale" din 2020, mi se pare deosebit de potrivita melodia "A million dreams" interpretata de P!nk Melodia este compusa de Benj Pasek and Justin Paul si face parte din coloana sonora a filmului The Greatest Showman (2017)
O varianta deosebit de impresionanta a melodiei, a prezentat Shalva Band - într-o pauza a semi-finalei Eurovision 2019 ♥♥♥

Închid ochii și pot vedea
O lume care mă așteaptă si pe care o numesc a mea
Prin întuneric, prin ușă
Pe unde nu a mai fost nimeni înainte
Dar se simte ca acasă.
Ei pot spune, pot spune că totul sună nebuna
Ei pot spune, pot spune că mi-am pierdut mințile
Nu-mi pasă, nu-mi pasă, dacă mă numesc nebuna.
Putem trăi într-o lume pe care o concepem.
Pentru că în fiecare seară, stau în pat
Cele mai strălucitoare culori îmi umplu capul
Un milion de vise mă țin treaza
Mă gândesc la ce ar putea fi lumea
O imagine a singurei posibilitati pe care o vad
Un milion de vise este tot ce ne trebuie
Oh, un milion de vise pentru lumea pe care o vom realiza
Există o casă pe care o putem construi
Fiecare cameră din interior este plină de lucruri de departe
Lucruri speciale pe care le compilez
Lucruri care te fac să zâmbești într-o zi ploioasă
Ei pot spune, pot spune că totul sună nebuneste
Ei pot spune, pot spune că ne-am pierdut mințile
Vezi, nu-mi pasă, nu-mi pasă dacă ne spun nebuni
Fugiți spre lumea pe care o proiectăm.
Pentru că în fiecare seară, stau în pat
Cele mai strălucitoare culori îmi umplu capul
Un milion de vise mă țin treaza
Mă gândesc la ce ar putea fi lumea
O imagine a singurei posibilitati pe care o vad
Un milion de vise este tot ce avem nevoie
Oh, un milion de vise pentru lumea pe care o vom realiza
Oricât de grandios, oricât de marunt
Lăsati-mă să fac parte din totul
Împărtășiți-va visele cu mine
S-ar putea să avem dreptate, s-ar putea să greșim
Dar vreau să va aduc pe toti în lumea pe care o văd
Spre lumea pe care o vedem când închidem ochii
Închidem ochii ca să vedem.
În fiecare noapte, mă întind în pat
Cele mai strălucitoare culori îmi umplu capul
Un milion de vise mă țin treaza
Mă gândesc la ce ar putea fi lumea
O imagine a singurei posibilitati pe care o vad
Un milion de vise este tot ce ne trebuie
Un milion de vise pentru lumea pe care o vom face să devină reala

Am pastrat "bomboana de pe tort" pentru final Varianta de videoclip în care P!nk o are alaturi pe fetita ei - Willow Sage Hart, în vârsta de 8 ani.
Nu încetati niciodata sa visati! Sa visam o lume mai buna si sa o realizam! Impreuna, în fiecare zi tot mai convingatori, vom reusi! 
LA MULTI ANI!❤️ Friendship Friday ❤️ Created with Joy ❤️

10 comentarii:

  1. Un cantec excelent! Glasul copilei da melodiei o alta dimensiune, ca sa zic asa. :)
    Un milion de visuri sa ni se implineasca, tuturor!
    Multumesc pentru urari, Carmen draga! Toate cele bune sa se adune!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! ♥ ♥ ♥
    Weekend minunat sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un milion de visuri sa ni se implineasca, tuturor, ca bine zici. Te pup si transmit ganduri bune si imbratisari, de la trio,pentru trio <3

      Ștergere
  2. Frumos ce mare e fetiță.. la multi ani cu bucurii

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Sunt magnifice cele 2! <3 M-au emotionat! Toate cele bune in noul an, noua decada! Carmen, rochia ta din seara de revelion e splendida!

    Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dave-Brubeck-Quartett! supeeer! Take Five este una din piesele clasice de jazz, superba alegerea ta, Florina draga!
      Te pup. O saptamâna minunata!
      PS: rochia mi-am cumparat-o acum 3 ani pentru banchetul cu ocazia a xx ani de la terminarea liceului ☺ A stat in dulap... pana pe 31.12.2019 ☺☺☺

      Ștergere
  4. Superbă melodia și versurile, numa potrivite pentru a ne da avântul de a începe anul cu milioane de visuri, multumesc, Wekend Placut Carmen !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un text cu adevărat mobilizator! De-am putea transforma visele în realitate...

    2020 să vă aducă, ție și familiei tale, sănătate și numai bucurii!
    La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere