luni, 23 aprilie 2012

Se scutură magnoliile... Pink Monday

Vremea păcătoasă din acest aprilie, nu are milă nici măcar de florile roz, gingașe, catifelate și parfumate ale magnoliilor... Ploaia rece și insolentă din ultimile trei săptamâni le-a biciuit, lipsită de compasiune. Însa, petalele delicate încă zâmbesc fermecător, aninate de crenguțe, înseninându-ne privirile...
  
Daca doriti sa împartasiti cu noi ceva frumos, sa începem o noua saptamâna cu buna dispozitie, atunci... înscrieti-va la Pink Mondays-Karma Police Sa aveti o saptamâna minunata!

12 comentarii:

  1. aici abia au inflorit..sint unele dintre florile mele preferate, regale si parfumate discret..minunat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) al meu - piticul (are doar 4 ani) are flori purpurii si soiul înfloreste mai târziu - adica acum. Mai mult, l-am plantat pe partea de nord, deci florile vor acea sanse mai mari sa ramâna pe crengute. Acum e plin de boboci ce stau sa plezneasca :)
      O saptamâna pink!

      Ștergere
  2. Lasa Carmen ca dupa aceste minunate flori,magnoliul iti va darui si umbra deasa.
    O saptamana cat se poate de ...roz!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) de la al meu, nu am nici o sansa sa primesc umbra, în urmatorii 10 ani :)) Abia are o jumate de metru înaltime :))
      Pupici si îmbratisari, sa ai o saptamâna minunata!

      Ștergere
  3. si la noi se scutura incet incet...dar azi a fost o zi insorita si parca tot ce e verde a prins puteri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu ai reusit cândva sa-mi trimiti per post, zapada... hai încearca te rog si trimite o punga cu ceva raze de soare, ca la noi e criza mare! Ploua neîncetat. Rar, pentru 5 minute, se arata soarele dintre nori, si atunci arde napraznic... urmatoarele minute ploua cu "mazarica"... Azi dimineata când am plecat spre birou, termometrul arata 1°C!!!
      sa ai o saptamâna minunata!

      Ștergere
  4. Mereu raman uimita de florile tale...Nici azi nu e altfel. O saptamana cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. moment, Florentina draga... acesti superbi magnolii, i-am fotografiat peste gard, pe la vecini :)) Al meu, piticul, are înca boboci :))
      O saptamana minunata îti doresc!

      Ștergere
  5. O saptamana minunat de roz ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Daa...vine vara...ador magnoliile tale, multumesc ca imparti cu noi minunatiile de acolo, de la tine..
    o saptamana cat mai pink sa ai :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne cat sunt de frumoase! Asa, se intampla si pe la noi, incep sa se scuture florile de Magnolia, dupa ce ne-au incantat privirea cu frumusetea lor si ne-au inveselit si umplut sufletul cu mireasma lor.
    O zi minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumusete !!! La noi deja nu mai au flori !!! :((

    RăspundețiȘtergere