duminică, 29 aprilie 2012

În parc


Primăvara asta
de Sanda Nicucie

Păpădii pocnesc,
vişini dau în floare
primăvara asta parcă-a-nnebunit.
Am în păr narcise
iar din cingătoare,
îmi răsar caişii verde-nmugurit.

Simt pe buze gustul de cireşe-amare,
când îmi laşi sărutul
tandru,
liniştit.
Păpădii pocnesc,
vişini dau în floare
primăvara asta parcă-a-nnebunit.

Se întorc cocorii
zilelor în care
ascundeam iluzii dorului şoptit.
Mă-nfioară gândul (eşti aici)
şi-mi pare-
primăvara asta s-a îndrăgostit...

păpădii pocnesc, vişini dau în floare.


Sa aveti o duminica minunata!
(postare înscrisa la rubrica Life in pictures - Costin Comba)

24 de comentarii:

  1. eeee...
    crezi ca m-am mai uitat la flori?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,mi-au plăcut foarte mult fotografiile și toate florile din fotografii :)!
    Frumos parc ne-ai arătat !
    Este aproape de casa ta ?Tare frumos și îmngrijit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este parcul de lânaga Palatul Congresului, la 5 minute de firma la care lucrez.

      Ștergere
  3. Esti splendida! Imbracata in haine vii,iar cu zambetul pe buze n-are cum sa nu i se imbunatateasca oricui ziua la vederea ta.
    Grozave flori!
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) dau o cafeluta, multumesc de compliment ;)
      joia ce a trecut, i-am aratat fratelui meu putin centrul orasului; a fost prima zi cu soare, dupa seria de ploi ce a durat 3 saptamâni.
      Sa ai o saptamâna vesela! pupici

      Ștergere
  4. Doamne, cata frumusete! Foarte frumoasa postarea! Si d-voastra si parcul si florile si poezia! Imi place foarte mult totul! O seara minunata va doresc doresc doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am descoperit poezia saptamâna trecuta si mi-a placut mult.
      Primavara aceasta nu am avut prea mult timp sa ma plimb si sa admir natura, ocupata fiind cu mutatul... Dupa ploaie, natura a explodat în frumusete! totul e verde, proaspat si vesel :)
      Noapte buna Stefi draga!

      Ștergere
  5. campul acela de narcise este o adevarata splendore...cred ca si parfumul e pe masura :)
    ma asociez Verei spunand ca arati grozav de bine imbracata in culori atat de proaspete in ton cu primavara :)
    o zi seara de duminica frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevart, un parfum ametitor! fratele meu a facut fotografiile cu narcisele :)
      Nu mai dureaza mult si te vei plimba si tu cu fratele tau :)
      Noapte buna, Pandhora! mâine dimineata sa începi cu buna dispozitie noua saptamâna!

      Ștergere
    2. ai tinut tu minte ca o sa vina in curand??
      uneori esti tare dulce tu Carmen :)
      multumesc...usoara sa-ti fie si tie saptamana si buna noaptea :)

      Ștergere
    3. memorez, fara efort, o multime de lucruri, mai ales amanuntele cu privire la prietenii mei :)

      Ștergere
  6. Carmen, în superbele poze postate aici, are o mare vină : aceea că "eclipsează"...florile! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu doar se spune ca barbatii români sunt galanti, ci si este asa! :)

      Ștergere
  7. Frumoase imagini, o zi cat mai frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe imagini! Acum vad si eu ce lung ti-a crescut parul; iti sta foarte bine asa :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Faine poze, ca intotdeauna, culori vii si pline de viata. imi place tare mult!!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sarut mana!
    Inspirata postare!Pozele sunt minunate, iar versurile– balsam pentru suflet!!
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere