miercuri, 21 iulie 2010

În ograda taurilor

Vara este în toi si de saptamâna viitoare, rândurile celor ce lucreaza în compartimentul Proiectare se va subtia simtitor (în fiecare saptamâna pleaca câte unul în concediu), asa încât, seful a hotarât spontan ca astazi, dupa orele de program, sa mergem toti la "Ograda taurilor" ("Gasthof zum Ochsen"). Sa nu va închipuiti ca am participat la o corida :) Nuuuu! Habar n-am de ce restaurantul - gradina de vara se numeste asa?!?
Aici domneste atmosfera confortabila si lejera, tipic bavareza :) Si au o lista de meniu, bogata si diversa, ca-ti lasa gura apa la citirea fiecarei oferte!
Hmmm! mi-am propus de câteva saptamâni sa fac o dieta de vara pentru a-mi permite sa port costumul de baie fara complexe... (ieri, Elisa a propus o cura de rosii). Dar, spuneti-mi voi, prieteni dragi, cum si când sa reusesc?!? De doua luni, nu exista saptamâna fara serbari de la care sa ma pot sustrage! Si astazi înca o data!
Ca în fiecare an ( o data vara si o data înainte de Craciun), seful a preluat în întregime costurile consumatiei si nu s-a uitat strâmb, indiferent ce si cât a comandat fiecare!
Ha-ha! acum, ca privesc slideshowul, ma gândesc ca poate de aici denumirea localului: am mâncat si am baut toti, ca niste tauri!?! :)))

PS: La începutul petrecerii, am fost toti toropiti de caldura (38°C la umbra). Spre sfârsit... tot de caldura :)))

12 comentarii:

  1. Seful tau nu are cumva o clona? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mai sef! Asa unul as vrea si eu.......
    Sa va fie de bine tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ai un asemenea sef! Sa-ti traiasca! Cat despre cura ... eu zic sa uiti de ea, cel putin cat stai in Apuseni. Aerul si apa de aici sint cele mai grozave aperitive, si indiferent cate ture o sa reusim sa facem pe munte, cand ne intoarcem la pensiune si o sa dam de mancarea facuta de Florica ... nu stiu cum o sa fie, dar de slabit precis nu o sa slabim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos!si pe noi ne chema șefu' era asa fain!
    Unde mai pui ca ma vizitat acasă șefu nu de mult!
    era ceva special intre noi(mult respect reciproc)te pup șefu(S)!
    imaginile vorbesc de la sine!cred ca v-ați simțit tare bine!
    Te pup draga mea!

    Te așteaptă premii la mine sunt cu drag pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aveam multe femei in subordine si asemenea gesturi erau de cel putin 3 ori pe an, eram un sef tanar si frumos, curtat de multe fete...
    Amintiri frumoase...!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Tetris,
    din pacate... la anul iese la pensie :( Si noi avem emotii, ce va mai fi dupa...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ceska draga,
    o sa ai si tu noroc...vorba ceia: oamenii buni se amesteca tot cu oameni buni :)

    RăspundețiȘtergere
  8. draga Fly,
    m-am cântarit cu groaza...si am avut de ce! am 2,5km mai mult,dupa concediul cu voi! Prietenul Adelei a fost dragut, m-a consolat ca or fi muschi, capatati pe munti :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mariana draga,
    ma bucur mult ca ai asa un sef special!da Doamne sa nu-si piarda naravurile! :)
    te pup si multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga Paul,
    bun venit pe pagina mea! O adevarata surpriza! avem bloguri tize, care va sa zica! :))
    Cine zice ca nu mai esti tinar si frumos?! paginile tale spun altfel ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sufletul, vointa si dorinta-mi sunt tinere!:)
    Sarut-mana, un compliment venit din partea unei doamne frumoase face inima sa viseze...
    Poate si acest lucru m-a indemnat sa va trec pragul...:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Paul draga,
    în primul rând trebuie sa-ti atrag atentia ca eu tutuiesc orice blogger! si te invit sa faci la fel :)
    în al doilea rând, nu exagerez din fire, deci am spus un adevar!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere