miercuri, 18 februarie 2015

Miercurea fara cuvinte (8) - Carnaval pe strazile Ljubljanei

14-15 februarie 2015


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

48 de comentarii:

  1. Zăpada sa topit pe acolo aproape și la noi. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, zapada aproape se topise în Ljubljana :)
      Sanatate multa!

      Ștergere
  2. Faine poze! Carnavalurile - prilej de veselie pentru mulţi oameni. Ceea ce se vede din plin în aceste fotografii.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    PS. Am văzut la tv ştirea despre acel carnaval mare din Germania, anulat din cauza ameninţării cu atac terorist. Păcat că unii ajung la aşa ceva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astazi este "Aschermittwoch" (Miercurea de cenusa) sarbatoarea care la catolici marcheaza sfârsitul carnavalului si începutul Postului Mare.
      Happy WW, Alex draga! ☺
      PS: Cea mai mare parada-carnaval din nordul Germaniei - in orasul Braunschweig, a fost anulat pe motive de securitate... pe baza evenimentelor tragice petrecute în Paris si Kopenhagen.

      Ștergere
  3. Cred ca este perioada festivalurilor:la Rio,la Lubliana,la Koln.Dupa cum se vede este tare distractiv.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în toate tarile de religie catolica înainte de lasarea secului, se organizeaza carnavaluri. Ultima saptamâna este cea mai vesela. De astazi gata cu mastile, de astazi este post.
      Buna dimineata :)

      Ștergere
  4. Tu esti inconjurata si amenintata cu sabia?..hmmm..vin eu la ei si sa vezi atunci... :)
    :) simpatic al doilea fotomontaj!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) da, baietii m-au vazut ca i-am fotografiat si au inceput sa se agite spunând ceva (niciun om de pe planeta asta nu intelege limba slovena, în afara de sloveni ☺☺☺), am crezut ca ma cearta... când colo ei s-au oferit sa facem o poza de grup :)))) Erau razboinici Ninja :)))
      In fotomontajul 2, bunica si nepotica-politist au avut acelasi drum ca si noi, ele pe celalalt trotuar :)) Aia mica avea la gât fluier, insigna de politist, uniforma parea incomoda, micuta se misca destul de greoi si in plus, intr-o mana avea lesa catelului si in cealalta semnalizatorul rutier :)) Asa încat, când a alunecat pe movila de zapada, a cazut in nas, mainile fiindu-i ocupate :))) Nu a dat drumul la nimic din manute, bunica a trebuit sa o ridice, a fost o faza tare haioasa.
      pup Happy WW! :)

      Ștergere
  5. Destul de cenuşiu..., dar aştept povestea! Noapte bună, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dinpotriva, mie mi se pare totul colorat :))) Au fost zile cu ceata si pete de zapada, dar carnavalul le-a animat. :)
      Buna dmineata, draga mea. Happy WW!

      Ștergere
  6. Bună Dimineaţa ! Sunt şi eu prezent ls carnaval prin intermediul imaginilor primite de la tine.Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna dimineata! ma bucur ca esti prezent :) O zi faina sa ai!
      happy WW!

      Ștergere
  7. La București s-a pierdut tradiția Carnavalului, dacă a existat vreodată.
    Frumoase fotografii, dragă Carmen ! Era frumoasă vremea la Liubliana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in Sibiu - unde am crescut eu si am trait peste 30 de ani, carnavalul nu a reprezentat niciodata o traditie. Carnaval se organiza la scoala - doar pentru copii - si nu se tinea cont de nicio regula... cand hotarea comitetul de parinti impreuna cu invatatorul...
      Multumesc Zina draga. La Ljubljana am avut parte si de ceata deasa dar si de soare. Si 20 km in munti, am avut zapada de un metru :)) Sejurul nostru a fost excelent!

      Ștergere
  8. Si asa am calatorit si in Ljubljana !
    Nu stiu daca la noi se organizeaza pe undev carnaval, dar eu am de gand sa imi fac anul acesta o mascuta luna aceasta :D.

    happy WW
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am sa prezint saptamâna care vine, frumusetile capitalei Slovene. Cât despre carnaval - e gata! anul acesta s-a incheiat perioada de carnaval, de astazi a inceput Postul Pastelui (la catolici).
      te pup, Rux draga. Happy WW!

      Ștergere
  9. Ce fain-fain-fain! Pozele cu patrupedele sunt deliciu! :)
    Toata lumea-n carnaval! Unul se termina, altul abia a inceput si altele se apropie! Eu nu-s la carnaval dar ma simt... ca un clown! :)) In ultimele zile nimic nu pare sa-mi iasa cum vreau! :))
    In prima foto e... omu' de la cablu?! :)
    Veselie mare!
    Pupici cu drag!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti tare simpatica! ai un umor special :) de aceea te iubesc eu pe tine, Diana draga :-* pupici acasa Happy WW! ☺
      PS: in prima poza este un manechin îmbracat în uniforma politiei rutiere :)) Agatat de indicatorul de viteza - o gluma tare indrazneata! - dar de carnaval, chiar si autoritatile sunt mai indulgente :))

      Ștergere
  10. Fain moment pentru o excursie acest carnaval! Foarte faine sunt fotografiile, în mod deosebit cea cu ....războinici! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu carnavalul a reprezentat scopul sezurului în Slovenia, dar recunosc, a înfrumusetat sederea noastra în Ljubljana :)
      Happy WW!

      Ștergere
  11. Multumesc draga mea, ca mi-ai oferit posibilitatea
    de a viziona imagini incantatoare din Ljubljana!
    O zi, o saptamana. numai cu bucurii!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ai trecut pe aici, Steliana draga.
      Pup. O saptamâna minunata si tie!

      Ștergere
  12. Ai fost si la Ljubljana? Si era si carnaval? O zi minunata, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dupa ce doua zile ne-am simtit cam izolati, in vârf de munte (iarna se insereaza repede si ce sa faci intr-o statiune?! nici macar la tv nu ne-am putut uita ☺☺☺), ne-am mutat în capitala, în centrul Ljubljanei. Oricum, tara este relativ mica si distantele usor de parcurs. Din capitala pâna în statiunea de schi nu sunt decât 20 km. Asa am îmbinat sportul de iarna cu vizitarea de muzee si expozitii :)
      pup Silvia draga. Happy WW! ☺

      Ștergere
  13. Bună CARMEN!
    Este sezonul festivalurilor,superbe sunt fotografiile tale,mulțumim!
    Îți doresc o zi pe placul tău,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saptamâna trecuta, pâna marti - a fost culmea carnavaluli. De astazi este liniste, s-a lasat postul.
      O zi minunata si tie, Elena draga. Happy WW! :-*

      Ștergere
  14. Cata veselie si voie buna in asteptarea primaverii!
    Pupici de pe Cibin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi se anunta ninsoare, incepând de sâmbata... primavara este înca departe.
      Astazi carnavalul s-a încheiat, a inceput Postul Pastelui (la catolici).
      Pupici sibienilor mei dragi ♥

      Ștergere
  15. Supebe pozele, iti multumim pentru incursiune. Macar asa sa ajungem si noi acolo! :) Zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am fost niciodata în Slovenia si trebuie sa spun ca Ljubljana - capitala, mi-a placut foarte mult.
      Pup. O zi minunata! ☺

      Ștergere
  16. chiar daca vremea pare inchisa, veselia strazii o lumineaza, faine foto si cu siguranta, faina a fost si distractia!
    multumesc draga mea draga ca m-ai inscris, pup, happy ww! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in fiecare zi, pana la ora 13 a fost ceata apoi, a iesit soarele si cerul a devenit perfect albastru. Seara s-a lasat din nou invaluita in ceata. Asa a fost vremea pe intreaga noastra sedere în Slovenia.
      Pup si eu, draga mea draga. Happy WW! ☺

      Ștergere
  17. Alt loc frumos ne arăţi, Carmen. Mulţumesc.
    În ceea ce mă priveşte, m-am întors în oraşul de adopţie, încercând să redau banalul "carnaval" de la firul asfaltului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) abia astept sa vad despre ce "carnaval" este vorba :)
      happy WW! ☺

      Ștergere
  18. Faine imagini, foarte vesele! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Veselia domneste pe strazi si in fotografiile tale! Multumesc pentru veselia oferita! :) O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  20. N-am fost niciodata la un carnaval, nu inteleg de ce nu se organizeaza asa ceva si la noi. Frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  21. Şi uite cum am "călătorit" eu puţin şi în Slovenia şi am văzut şi carnavalul.
    Căţeluşii şi fetiţa sunt absolut delicioşi, tare buni de fotografiat! Iar faza cu aruncatul în zapadă...super.

    RăspundețiȘtergere
  22. Schönen Tag wünsche ich Dir heute liebe Carmen
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu stiam de existenta unui asemenea carnaval.
    Ms. si happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Perioada carnavalelor alungă frigul...

    RăspundețiȘtergere
  25. Mi-au placut mult imaginile cu catelusii. Astept sa ne povestesti mai multe despre carnaval, m-ai facut curioasa.
    Eu am lipsit astazi, dar am "scutire" medicala. :) Gripa de care ma plangeam luni este de fapt o mica pneumonie, asa ca stau destul de departe de laptop zilele astea.
    Te pup, sa ai o seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  26. Am ocazia sa-mi reamintesc de noile entitati statale; candva se estompau in imperii mai mult sau mai putin consistente...
    Multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  27. A fi sau a nu fi in razboi... faina initiativa baietilor, un motiv sa inconjoare o doamna frumoasa!
    Eu am ajuns tarziu pentru inscrierea la rubrica, imi cer scuze, m-a rapit sotul in dupa-amiaza aceasta si nu aveam nimic pregatit.
    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/2015/02/galati-fotografii-urbane-de-noapte.html
    Noapte linistita!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  28. unde ti-e costumul? :))
    nici cateii nu au costume!! vaaai! :P
    te pup!

    RăspundețiȘtergere