miercuri, 11 februarie 2015

Miercurea fara cuvinte (7) - La joaca

Kochelsee- Bavaria, 06.02.2015




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

37 de comentarii:

  1. Este zăpadă la voi, la noi sa cam topit. Multă sănătate
    P.S. Vă invit la această campanie faină de aici http://blogalinitiative.ro/campanii/un-blogger-are-nevoie-de-ajutor

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa cum am promis asrăzi vin cu ţesături lucrate de bunica. Unele au chiar mai mult de 100 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bucuria copiilor, inocentă și imaculată... ca zăpada! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bucurie pe acolo, ce multe chiote se aud !!! :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha, ha! Ce joc şi veselie este şi pe la voi. Ce frumos ne-am potrivit, căci şi eu m-am gândit la aceeaşi temă.
    Happy Ww, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragii de ei! Isi traiesc frumos copilaria! Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. "Nu e soare, dar e bine,
    Și pe râu e numai fum.
    Vântu-i liniștit acum,
    Dar năvalnic vuiet vine
    De pe drum.

    Sunt copii. Cu multe sănii,
    De pe coastă vin țipând
    Și se-mping și sar râzând;
    Prin zăpadă fac mătănii;
    Vrând-nevrând."

    Nu văd sănii, dar restul e valabil ! ☺
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  8. Veselie mare! Super! Iarna-i frumoasă, așa-i? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Zapada este mai ales bucuria copiilor!
    !♥ ♥!♥ ♥
    ♥ | ♥ ♥
    \ | /
    \|/
    ☻/
    /▌ Fii binecuvantata cu multa dragoste de Ziua Indragostitilor!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cata bucurie este pe ei, au tot ce le trebuie pentru asta.
    Cred ca si tu esti bucuroasa, ca uite, Doamne-Doamne ti-a indeplinit dorinta si a mai dat o zapada serioasa.
    Acolo este un fel de sat turistic din Bavaria?
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  11. cat de simplu si frumos! :)
    vacanta placuta! pupam

    RăspundețiȘtergere
  12. Mulţumesc pentru imagini. Un fel de Iarna pe uliţă adaptată uliţelor de azi, dintr-o ţară occidentală. Frumos.
    La mine, ceva mai simplu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pe ei mare veselie pe noi deja... sentiment de saturatie. :( Sa vina primavara!!! Zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  14. ce poate fi mai vesel, mai plin de energie si bucurie decat joaca copiilor in zapada? bucuria lor, bucuria noastra:)

    multumesc ca m-ai inscris, draga mea draga, happy ww! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună CARMEN!
    Ce frumos se joacă și câtă bucurie pe chipul lor!
    O zi minunată, draga mea!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cata zapada!!!!!
    Sunt happy sa ma reintorc la WW! Bine te-am regasit!

    RăspundețiȘtergere
  17. Iarna in toata regula la voi acolo :). Aici e de-a dreptul primavara. Dar acum plecam si noi la zapada :)). Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. Câtă veselie și inocență !!! Să-ți ajungă pentru o zi întregă :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  19. Vreau si eu la joaca, cata zapada, cata bucurie. Pupici, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce frumos!!! Si la noi mai este zapada in spatele blocului - e un fel de parculet in panta si profit sa ma plimb cu Dodo :D. Cat mai este zapada... si cat mai este curat;P.
    Dar cat de frumos este locul acela de joaca - parca ar fi un satuc de poveste :)

    Pupici - cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  21. Zapada, timpul liber si entuziasmul - ingredientele perfecte pentru joaca. ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Fara sa ne vorbim,am abortat aceasta tema,dar locuri si personaje diferite.Joaca e valabila ,pana si la mine,dar la micutii din pozele tale?

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna, Carmen! :)
    Fotografiile acestea nu pot fi privite altfel decat cu zambet pe buze! Zambet de bucurie (pentru fericirea copiilor), zambet cumva nostalgic - de dorul copilariei...
    Eu m-am intors in timp astazi, cu circa jumatate de an, in insorita Grecie! :D

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  24. si uite asa mi-am amintit de a mea copilarie....
    iarna stiam cand ies afara dar nu mai stia nimeni cand ma si intorc....:)
    frumoase imagini!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  25. Clipe minunate ale copilariei!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  26. Cine mai poate zice ceva in veselia de acolo.Ma uit.Zambesc.Ma gandesc la bucuria copiilor.
    Pupici,OM frumos!

    Zilele mele n-au fost chiar cele mai vesele.Un prieten drag zambeste de sambata doar ingerilor.:(

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce loc de joaca! Dar si zapada completeaza atmosfera...

    RăspundețiȘtergere
  28. A venit înapoi zăpada...! Ţin mine că acum câteva săptămâni ţi-era un dor de ea...!
    Iar copiii au o energie care te revigorează în orice moment.
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  29. Mare veseliue :)!!!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere