miercuri, 30 mai 2012

Miercurea fara cuvinte (22) -Regina viespe



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

64 de comentarii:

  1. Ce galben frumos si viu! Imi place mult!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Viespii, albine, trebuie sa recunosc ca am ceva emotii cand vad mai multe zburand in jurul meu, dupa intamplarea de acum mai putin o luna cand m-au intepat 8-9 albine odata.
    Insa le voi admira de la distanta mereu:)
    Seara senina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-e teamă de regina viespe când o văd în realitate:)))....dar în poze e superbă.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Are de lucru, coana viespe... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Se bucura de darnicia naturii! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. esti curajoasa, te-ai apropiat :). noapte faina....

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce imagini minunate!Iar Regina viespe, e atât de bucuroasă printre atâtea flori frumoase.
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar m-am invirtit azi pe linga doua cuiburi de viespe, curatind un trandafir catarator. Au fost tare cumintele. Le-am si stropit cu solutie de lapte acru, da nici ca le-a pasat :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbă cromatica!

    Eu de fiecare dată când văd un visepe, ca în momentul de faţă, mă amuz. Vă spun şi de ce. Acum câţiva ani, o vecină a fost pişcată tocmai de limbă. E bine acum,şi a fost şi atunci, numai că timp de o săptămână n-a mai putut relata "ştirile exclusive" de pe stradă...

    O seară frumoasă să aveţi!

    RăspundețiȘtergere
  10. orice frumusete are si ceva periculos :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt harnice şi viespele. Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  12. Carmen, am reusit sa inscriu la pozitia 16 fotografiile. multumesc. cred ca inregistram in acelasi timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca ma vazut ca ai corectat foarte potrivit linkul la inregistraea dublata, (fotografia din acea zi chiar a avut putini vizitatori la momentul respectiv si fiind o pictura frumoasa este pacat sa nu fie vazuta, mai ales ca ea conduce si catre o poverste) ti-am pregatit pentru azi o surpriza premergatoare evenimentului la care vei participa maine. La finalul articolului ti-am lasat si un mesaj.

      http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/05/surpriza.html

      Ștergere
  13. ...e ocupata !

    >:D< Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumose fotografiile !
    Regina este regină chiar dacă-i viespe și galbenul este frumos !

    RăspundețiȘtergere
  15. Viespea ca viespea... dar ce flori minunate:D!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Wow! Cat soare in florile tale! Zumzetul care se aude e incantator. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. de fiecare data vad culori care parca le ataca cumva pe cele in care ma regasesc eu, si cu a caror nuanta ma tot confund. Saru mana

    RăspundețiȘtergere
  18. Singurică, singurică ?! Unde e alaiul ? La atâtea flori frumoase și o masă așa bogată, trebuia să fie tot roiul cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  19. Cata harnicie! O zi frumoasa draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna dmineata!
    Cata harnicie! Pe cat de harnice, pe atat de suparacioase, chiar feroce, cand cineva incearca sa atenteze la cuibul lor.
    O zi frumoasa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  21. sincer, imi plac doar in poze :D
    iar pozele tale sunt deosebit de frumoase asa ca viespile par mai...prietenoase :)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  22. Am sfătuit-o pe Nataşa să nu mai iasă pe-afară, că acolo-s viespi!

    RăspundețiȘtergere
  23. o zi insorita si plina de bucurii iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  24. O regina cu care nu mi-ar place sa ma intalnesc:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Flori pentru regina! A fost fotografiata cu aprobare? :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu contest...e regină viespea! Dar mă tem cumplit de înțepătura ei... :)
    Zi senină vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  27. Doamna Carmen, nu merge sa inserez adresa web in casetuta...
    Link-ul e acesta: http://fercalooana.blogspot.com/2012/05/miercurea-fara-cuvinte-5.html
    Voi incerca si diseara.
    Foarte frumoasa postarea, parca ma duce din acest oras poluat si zgomotos intr-un loc de vis.

    RăspundețiȘtergere
  28. forte fain ambientul viespelui:)
    felicitari pentru poze

    RăspundețiȘtergere
  29. Frumoase și parfumate flori! Îi plac și viespei...Prefer hărnicuțele albine! O zi minunată și un concediu cu soare, că de azi se face soare și la noi!

    RăspundețiȘtergere
  30. ce galben superb, parca se simte aroma verii, caldura darnica a soarelui si linistea vacantei. happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Viespele ca viespele, dar florile ce frumoase sunt...
    felicitari pentru fotografii, Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Albina este mai harnicuta decat viespele. Splendide flori! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Uitandu-ma la poze, imi doresc si mai tare soare si caldura... Si totusi am inghetat de frig!! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  34. atat cat este doar in fotografii este frumos si viespele

    RăspundețiȘtergere
  35. Cu soare din abundenta ,cat este ea de regina ,profita ,
    pentru a munci cu spor!

    RăspundețiȘtergere
  36. Viespea arată foarte pașnică, iar florile sunt bestiale :) Fotografii foarte frumoase, Carmen, felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  37. Miroase a primavara insorita la tine:)

    RăspundețiȘtergere
  38. Mi-ar fi placut mai mult daca era albina, asa i-as fi cantat "Infloresc gradinile..." :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  39. Herrliche Frühlingsblüher!
    Grüßle und einen schönen Tag
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  40. Anul trecut m-a înţepat un viespe de ochi şi am fost umflată vreo 2 zile. Nu ştiu dacă era regină sau nu, dar eu am fost tratată ca o regină apoi!

    RăspundețiȘtergere
  41. Frumos de admirat, dar de la o distanta sigura! :D Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  42. foarte interesanta propunerea ta, m-am prins si eu in joc :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Într-un cadru floral atât de frumos şi de înviorat de prospeţimea floricelelor abia mijite, mă şi mir cum de nu a apărut nici o albină lucrătoare ca să-i facă temenele...Reginei.De ar fi apărut, am fi asistat cu siguranţă la o nouă versiune a fabulei lui Jean-Pierre Claris de Florian (sec.XVIII), "La Guêpe et l'Abeille".

    RăspundețiȘtergere
  44. Foarte frumos surprinsa:)
    O seara placuta:)

    RăspundețiȘtergere
  45. Frumoase fotografii.Happy WW,Carmen:)

    RăspundețiȘtergere
  46. Ce-mi plac florile galbene!Minunata e natura...

    RăspundețiȘtergere
  47. Bzzzzzzzz... Happy Bzzzzzzz and WW!

    RăspundețiȘtergere
  48. Cu albinele "am dansat" doar o vara...;bal mascat !
    M-au lecuit...

    RăspundețiȘtergere
  49. prima fotografie este foarte reusita !

    RăspundețiȘtergere
  50. WOW!Galbeeeeen :) e culoarea mea preferata vara asta! O paleta atat de placuta, acel galben al florilor si verdele crud al frunzelor. Imi plac pozele la nebunie!
    Eu am tras pauza de data asta, pana saptamana viitoare cand vin cu "forte proaspete" :P
    O zi frumoasa! Multe imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  51. Regina viespe, le canta florilor atat de frumoase. Foarte frumoase imaginile! O seara minunata va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Culori imbietoare si foarte atragatoare, un galben fantastic!

    RăspundețiȘtergere
  53. IN CE COPAC ESTE VIESPEA? MI SE PARE NECUNOSCUT DAR FRUMOS

    RăspundețiȘtergere
  54. CARMEN? Unde eşti? Sper că eşti bine!

    RăspundețiȘtergere
  55. Splendoare ăn culoare!
    Weekend plăcut, Carmen!

    RăspundețiȘtergere