miercuri, 23 mai 2012

Miercurea fara cuvinte (21) -Akeleien (Aquilegia)


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

99 de comentarii:

  1. ce bogatie de flori si de culori aici la tine...sunt tare frumusele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. aceste minunatii sunt la tine in gradina???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu Alicee, eu am în gradina specia nealtoita a acestor flori - poate am sa public si fotografiile cu Akeleien salbatici. Fotografiile le-am facut la Grdina botanica :)

      Ștergere
  3. micute si dragute
    frumoase poze:)
    hsppy w.w.

    RăspundețiȘtergere
  4. Punct tintit - punct lovit ! Fabuloase !

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe florile acestea! Nu cred ca am mai vazut pana acum. Au si parfum? Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parfumul lor este la fel de diiafan, precum le este înfatisarea :) Happy WW!

      Ștergere
  6. Ce varietate de culori !!! Minunate !

    RăspundețiȘtergere
  7. Aceste flori sunt superbe:X
    Le iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. m-as prinde intre culorile acelea...saru mana

    RăspundețiȘtergere
  9. Toate se pleaca spre multumire spre pamânt.

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow,ce minunăție !
    Nu cunosc aceste flori,dar îmi plac foarte mult !
    Direct merg să văd mai multe amănunte :)))
    Super sunt și fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca ai gasit (http://de.wikipedia.org/wiki/Akeleien) :) sunt speciale!
      sa ai o zi minunata!

      Ștergere
  11. Absolut minunate!E uimitoare primăvara, cu bogăţia ei de frumseţi!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la fiecare pas, natura ofera ceva deosebit... trebuie doar sa avem ochi si suflet sa-i descoperim frumusetile.
      O zi minunata si tie, Alex draga!

      Ștergere
  12. Nu-i corect! Unde găsiţi atâtea flori minunate?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merg foarte des în parc si în gradina botanica :)
      happy WW! ;)

      Ștergere
  13. Toate sunt frumoase, normal!
    Cele din ultima poza au cumva un miros puternic? Imi par cunoscute...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toate miros la fel, au un parfum delicat, precum le este si aspectul :)

      Ștergere
  14. Toate sint frumoase si colorate.
    Sint cataratoare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, nu sunt cataratoare. Cresc pe tulpinite înalte de pana la 50 cm.
      happy WW! :)

      Ștergere
  15. Superbe flori.Imi plac mult de tot florile.
    O zi placuta.:))

    RăspundețiȘtergere
  16. Un joc al culorilor cu totul si cu totul deosebit... Superbe flori! Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel mai talentat artist, este natura!
      happy WW, Alice draga! :) Sa ai o zi minunata!

      Ștergere
  17. Frumos..o lume linistita ,culoare si flori
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicia draga, cu tot respectul, însa, eu cred ca ori nu ai înteles ce presupune participarea la Miercurea fara cuvinte, ori ti-a fost indiferent ce parere au cei care te viziteaza si se trezesc la o postare din 4 februarie, care nu are nici o fotografie, doar trei cuvinte a caror înteles trebuie cautat cu rabdare... As fi curioasa care este explicatia ta...

      Ștergere
  18. Carmen,cand am deschis la tine azi noapte m-am mirat cate comentarii...parca era 12.00 ziua :) Cred ca blog-erii scriu frumos despre orele de somn si cititorii implinesc :) O zi frumoasa si linistita !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur mult ca ne adunam atâtia iubitori ai fotogtrafiilor ce nu au nevoie de cuvinte spre a fi întelese! Sa ai o zi minunata! Happy WW, Angela draga!

      Ștergere
  19. Buna dimineata, Carmen!
    Frumoase flori! Nu le cunosc, dar sunt absolut superbe. Si fotografiile de asemenea!
    Am invatat despre o multime de flori de cand particip la WW. Multumesc :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elly draga, ma bucur enorm!
      sa ai o zi minunata - sper ca ai scapat de probleme; eu azi mi-am luat liber de la serviciu... din cand în când meritam cate o pauza! ;)
      happy WW!

      Ștergere
  20. Nu am mai vazut pana acum astfel de flori! Sunt minunate!
    Zi frumoasa Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  21. Mi-au inseninat ziua si mi-au inveselit sufletul,
    aceste superbe flori!

    RăspundețiȘtergere
  22. Bună CARMEN!
    Sunt superbe florile alese de tine!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  23. Superbe florile! Le am intalnit si eu dar nu stiam cum se numesc......multumesc. Zi faina :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Carmen dragă, nu știu unde ai găsit aceste flori, deoarece sunt sigură că n-am mai văzut unele la fel! Sunt minunate, au culori care înveselesc orice grădină și orice zi! Să ai o zi plină de senin! Mii de îmbrățișări! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am în gradina varianta salbatica, sunt tare frumoase si când îsi pierd florile, tulpinitele lungi au in vârf capsule cu seminte, ce în bataia vântului suna ca si clopoteii japonezi... Cei salbatici nu au florile atat de mari si de obicei au cap'soarele plecate, asa încat nu-si arata minunata corola, ca fratii lor altoiti! Fotografiile le-am facut în Gradina botanica.
      Pupici. Sa ai o zi minunata!

      Ștergere
  25. Minunate flori, te duc cu gandul la rochițele de vară ale fetițelor.
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum ca spui... zau ca fetele mele aveau rochite foarte asemanatoare florilor acestora! Adela avea albastra si Raluca galbena... Ai perfecta dreptate, Zina! :)
      Sa ai o zi minunata! happy WW! :)

      Ștergere
  26. Ah Carmen, unde gasesti florile astea?! Tare frumusele mai sunt :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. saptamâna trecuta le-am fotografiat în Gradina botanica! ;)
      sa ai o zi minunata!

      Ștergere
  27. ce flori interesante! cu ajutorul tau mai invat si eu ceva si mai ales imi bucur ochii de splendorile expuse, culori si texturi diafane. multumesc si happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos când sufletul si ochiul se emotioneaza în fata naturii!
      Sa ai o zi minunata! happy WW! :)

      Ștergere
  28. Superbe flori, minunate culori! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Si eu vreau cateva ghivece de-alea sa-mi pun la birou!
    Happy WW, Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt adecvate pentru aranjamente de birou, pentru ca aceste flori cresc relativ mari. La editia Multumesc MfC de astazi, voi prezenta un aranjament superb cu aceste flori. Pentru colturi de gradina, fara gazon, sau cu pietris ;)
      happy WW! ;)

      Ștergere
  30. Vai ce flori superbe!!!!!! Minunate sunt:)
    O zi de miercuri superba:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Răspunsuri
    1. natura nu a facut economie de idei, în acest caz ;)
      happy WW! :)

      Ștergere
  32. Very nice perspective and delicious colors, lovely flowers. Greetings.
    PS: In Spain you can not see Simfy

    RăspundețiȘtergere
  33. Hei, hei, frumusete!

    spune-mi si mie, rogu-te, cum se numesc minunatiile acestea de flori. Imi plac la nebunie, le-am mai vazut pe ici, pe colo, insa niciodata nu am reusit sa aflu cum se numesc.
    Sarut'mana si multumesc mult pentru tot.
    Las la portita... multa exuberanta si un mac.

    RăspundețiȘtergere
  34. Superbe! Luminoase, zâmbitoare şi delicat colorate!
    Între atâtea flori minunate... bucurie multă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  35. Foarte frumoase, :D Nici flori de acestea nu am vazut niciodata :)
    habar nu am cum de le gasesti chiar si in gradina botanica :)))) !

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna Carmen! Cum ti-e ziua? Sper ca si florile de frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  37. Flori:) Intotdeauna infloresc la tine...

    RăspundețiȘtergere
  38. Ce frumoase sunt, pe acestea nu le stiam. O sa caut si eu pe net sa-i iau bunicii in gradina. Superbe. Multumesc Carmen! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  39. Frumoase flori!!Nu am mai vazut.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  40. Iată-mă ajuns şi IO. Ai adus o colecţie foarte frumoasă de flori şi fotografii. Să ai o zi la fel de frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  41. Floricele vesele care îşi îndreaptă "privirea" cu prietenie şi sinceritate spre noi.Le răsplătim cu un zâmbet, cu o mângâiere şi cu un stop de apă şi ne minunăm de acest dar gingaş al naturii ivit nouă în cele mai neaşteptate chipuri...
    Vă urez o stare de spirit cât mai bună ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  42. Wunderschöne Akeleien!
    ♥Crissi♥

    RăspundețiȘtergere
  43. Florile care ne încîntă sufletele iar şi iar şi iar!
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  44. O paleta de culori, au inseninat ziua ca la mine ploua :) Sunt adorabile! O zi minunata sa ai si Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  45. Wow! Nu credeam ca exista si caldaruse selectionate. Minunate!
    O zi frumoasa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  46. N-am mai vazut demult astfel de flori minunate.Cel mai mult imi plac florile de sezon, adica toate florile. :)
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  47. Absolut superbe! Pur si simplu, am ramas fara cuvinte, in fata acestor frumuseti! O zi minunata va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Joaca placuta de culori. :) Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  49. Hi, such beautiful flowers. Have a wonderful week.

    RăspundețiȘtergere
  50. Frumoase flori si poze.Happy WW,Carmen:)

    RăspundețiȘtergere
  51. Draga Carmen, in caz ca nu ai mai trecut pe la mine prin ograda, iti scriu si aici referitor la intrebarea ta. Iti recomand acest link catre un site unde poti gasi cam tot ce trebuie pentru o vacanta in Delta si imprejurimi http://www.info-delta.ro/cazare-in-delta-29/. Sper sa-ti fie de folos. Sa aveti timp bun si sa va bucurati de locuri, caci sunt intr-adevar frumoase! Asteptam relatari foto si nu numai :) Vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
  52. Sunt atât de delicate florile, în culori variate! Nu am mai văzut până acum...
    O seară de poveste vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  53. E o postare reconfortanta.
    Eu am pentru ww doar un ''discurs" alb-negru

    RăspundețiȘtergere
  54. Superbe aceste flori... au un colorit aparte si transmit o stare deosebita!
    O seară minunată!

    RăspundețiȘtergere
  55. Ai oferit privitorilor un spectacol vizual uluitor!
    Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    Felicitari !!! Cu deosebit respect!

    RăspundețiȘtergere
  56. Happy WW... frumoasa ca florile tale!

    RăspundețiȘtergere