miercuri, 4 ianuarie 2012

Cu drag

Lalele rosii si galbene, pentru participantii la prima editie 2012 a rubricii "Miercurea fara cuvinte". La multi ani, sanatate si bucurii în Noul An, tuturor celor ce s-au înscris saptamâna aceasta la parada fotografiilor! Dan, Florina, AEFC, APIS, mihaeladr, Roz... sau nu, Gabriela Elena , Emme, Ana, A different blog, Lolita, SARA, Rubberduck, Muc Roz, Kadia, Xaara Novack, Napocel, colţu' cu muzică, Emahategan, nikuelektriku, Cupcake Splendens, Sophie, Abisuri, Rappa_ru', dagatha, Neuroanchiloza, addicted, Cu Blandete, Ana, CălinH, P.M.-Miercurea fara cuvinte, Cristi Milla, scorpio, Adriana1 , OFZ, Aniela, rokssana, Melly, ELENA, Vulturesti, NG`s , IULISA,KARMAPOLICE, ROMANICA TE IUBESC, Lumi RO, by Cetateanu, Dana Diaconu, SoriN, OanaClara, Costin Comba Photography, fosile, MIRELA, RobertN , geanina, pandhoraa, BALANTZA.COM, Lumea lui Alexandru, handmade.in.covasna, betivul de cuvinte, zoltybogata, Daurel, Tiberiu, tu1074, Leovi - Where the holly's overspread, nima, abbilbal, aA, Dan, DANI, Georgiana, Diverse, anastasia, Max Peter, Aliceee Traveler, Zina, Viatorium, Vera, Tudor Enea.
Multumesc mai ales celor ce au gasit câteva clipe spre a-mi adresa câteva cuvinte si multumesc special lui Marco Polo, care desi nu este posesor de blog, este nelipsit în cercul participantilor la "Miercurea fara cuvinte", cu comentarii deosebit de simpatice si inspirate!
Sa aveti toti o saptamâna bogata si vesela!

19 comentarii:

  1. multumesc frumos! foarte frumoase lalelele:). cu drag intotdeauna...

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani în 2012! Am ajuns în ultima clipa, dupa ora noastra!

    RăspundețiȘtergere
  3. Geanina,
    sa ne "revedem" cel târziu, miercurea viitoare! Noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Rappa_ru' ,
    placerea a fost de partea mea ;)
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dan,
    :)) rubrica "se deschide" marti spre miercuri, la ora 0 si "se închide" miercuri spre joi la ora 0 / ora României.
    Dar, pentru prieteni vechi si fideli ai rubricii "Miercurea fara cuvinte", se pot face oricând exceptii! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ei, ma faci sa fiu geloasa pe
    Marco Polo caci nici eu nu am blog,
    dar recunosc ca la aceasta rublica nu am fost mereu prezenta.
    Imi insusesc lipsa si sper sa am onoarea sa fiu si eu cea care sa
    am onoarea sa fiu la inaltimea asteptarilor tale.
    Un buchetel de ghiocei virtuali de la mine din gradina care au inflorit in toata splendoarea lor.

    RăspundețiȘtergere
  7. superb buchet!
    mulţumim frumos, Carmen, eşti o gazdă desăvârţită!
    o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vin cu întârziere fiindcă am fost mult timp plcată de acasă şi doar printre picături am mai intrat pe net, totuşi consider că nu este târziu să îţi urez ca 2012 să fie ca an bloggeristic cel puţin la fel de bun ca anul ce a trecut. Pentru tine numai zâmbet luminos pe faţă şi visuri împlinite.
    La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  9. zile frumoase sa ai Carmen...multumim pentru lalele :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sărut mâna, Carmen! Eşti o gazdă deosebită, ca de obicei, iar lalelele sunt chiar superbe!

    RăspundețiȘtergere
  11. florile sunt minunate...multumim :)
    felicitari pentru locul 8 in ZeList...speram pentru tine la locul 1 cat mai curand :)
    te pupic...o zi faina iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc pentru lalele! Sunt atat de frumoase! Iti multumesc si pentru ca esti asa cum esti! :)
    Sa fie un an mai bun pentru toti, atât pentru minte, trup cât şi pentru suflet!
    Îmbrăţişări generoase! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulţumim pentru florile oferite nouă cu drag, pentru subiectele inedite postate, ca şi pentru aprecieri! Îmi face plăcere să scriu numai dacă "simt" că e nevoie ..."de pus umărul"... :) Dacă "stimulul" (=postarea propusă) este pe lungimea mea de undă, atunci şi "reacţia" (=comentariul meu) apare neîntârziat, numai sănătoşi să fim!....Totul este în scop de destindere, bună-dispoziţie şi prietenie.
    Cu cea mai mare simpatie declar că sunt "invidios" pe Steliana şi devin uşor emoţionat la gândul că îşi poate oferi plăcerea de a vedea ghiocei crescând în grădină.Aş vrea ca toate faptele şi gândurile noastre şi ale semenilor noştri să fie pure, candide, curate şi proaspete precum petalele suavului "clopoţel" de primăvară!
    Numai bine tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  14. Draga Marco Polo,iubirea pentru
    natura inconjuratoare este secretul tineretii noastre ,iar cuvintele frumoase primite sunt muzica sufletului, iar pentru a te impaca, a nu ravnii la ghioceii lui Carmen, iti trimit virtual si tie pe cei care au impupit astazi.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulţumesc mult, dragă Steliana!Ghioceii şi lăcrămioarele sunt cele mai suave flori!Să le avem mereu înflorite aproape de suflet!Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  16. Mulțumesc pentru urări și pentru flori!
    Să ai și tu o săptămână minunată și numai lucruri bune!
    Felicitări pentru locul frumos din Ze List!
    Cu lalele dar,după apogeu m-am ocupat și wu ieri!
    Poate găsesc ceva fotografii demne de postat !
    Sărut mâna și o săptămână plăcută să ai !

    RăspundețiȘtergere