sâmbătă, 14 mai 2011

Va doresc un sfârsit de saptamâna minunat!

Uf! rasuflam usurati ca am depasit ziua de vineri 13 fara prea multe pagube. Tocmai au reaparut articolele postate joi, poate ca se vor recupera chiar si comentariile :)) Weekendul care tocmai a început nu poate decât sa fie minunat! Al meu va fi cu siguranta! Se anunta ploaie dar nu-mi pasa! Ma voi reântâlni cu prietenele mele, despre care am mai povestit aici si aici. În timp ce noi vom depana amintiri si vom râde cu gura pâna la urechi, sotii nostri - ca sa nu se plictiseasca, vor citi ultimul volum aparut pe piata de carte, intitulat "Cum sa întelegem femeile" :))
Week-end minunat tuturor!

Pingback: Steliana, Lu, Mirela, Pandhora, Lumi, Nima, Alina, Lillee, Luna Patrata, Alicee, Irina, Anca, GabrielaI, Sophie, Sophie, Aurora, GabrielaN, Tetris, Iulia, Rontzinki, Scaietina, OanaClara, Alm, Roksana, Anamayana, Minoki, Acuarele, Danielle, Secret, OFZ, Cristi, Dan, Sailor,Vania, Teo, Costin, Rapparu, Caius, Sorin, Tudor, Mosu, Ulise.
Sursa foto: Mario. Multumesc! ;)

66 de comentarii:

  1. sper ca soarele va trece pe la noi w-end-ul asta...cum maine va fi noaptea muzeelor cred ca vom face un tur al orasului cu toate ca am fost si in anii trecuti pe la muzee...imi place ca oamenii ies din casa si intra intr-un muzeu lucru pe care rar il fac in timpul anului...recunosc ca si eu sunt la fel...mai trec totusi pe la Muzeul Bucurestiului pentru care am o slabiciune sau pe la Muzeul Taranului unde se organizeaza si vizionari de filme si au o terasa faina unde poti servi masa sau bea ceva....cu sau fara alcool :)
    un w-end perfect alaturi de prietenele tale...si o noapte frumoasa iti doresc cu tot dragul...pup :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Distreaza-te cat poti, si eu am 2 petreceri, lectie de pian si fotbal, asa ca voi fi prinsa, si e si foarte cald afara, dar voi mai trece pe aici.Un weekend de exceptie iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pandhora,
    eu nu scap nici un muzeu în timpul concediului. Acasa însa... mai greu ma mobilizez sa vizitez ceva, dar încerc sa fiu totusi în ritm cu inima orasului. Am dealtfel noroc ca sotul meu ma însoteste peste tot si accepta orice program fac :)
    Îti doresc o minunata noapte a muzeelor. sa ai un weekend perfect!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lumi,
    ;)) nu vreau sa intru în amanunte cum ma distram eu când erau fetele mele mici! :D
    Sa ai un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Primăvara noastră va avea, sigur, două zile. Apoi, vom trăi și vom vedea!
    Carmen, dacă doamnele vor dori ceva special, ar putea citi- Femei în țara bărbaților. Cartea poate fi citită, de fapt, în familie!
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Din parteas mea, mulţumesc.
    Timpul frumos de la mine să fie generalizat, pentru a ne putea bucura de o duminică plăcută.

    Noa serbus.

    RăspundețiȘtergere
  7. Volumul astea e opusul celui aparut la noi: Ce stiu barbatii despre femei. e o carticica cu foi albe :)

    Week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu iti doresc un weekend minunat petrecut alaturi de prietenele tale! Sa va distrati si sa aveti parte de timp frumos!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. ...Carmen,nu au reusit sa ne inteleaga in mii de ani si crezi ca(inca) o carte(fie ea si mare )ii va ajuta?!Noi avem soare ...sa vedem si pina cind.Toate bune si dragi de la noi !Salutari in casa! LU.

    RăspundețiȘtergere
  10. weekend placut! se pare ca acum facem schimb: e soare la bucuresti; deci daca ai chef de putin bronz poti sa dai o fuga pana aici :)

    RăspundețiȘtergere
  11. :))
    imi place, admir grija pentru timpul neocupat al barbatilor. Cand termina de citit, sa faca si o sinteza in maxim 3 pagini, caractere de 14, Times New Roman, alin 2.5 cm stg, si 2 cm dr. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună CARMEN!
    Un weekend excelent draga mea!
    Te pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu cred ca o sa reapara comentariile. Asta e. Mergem inainte! :)

    Week-end placut, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Weekend minunat iti doresc! :)
    Am adus cu mine parfum de tei si Povestea teiului! Inca nu au inflorit teii, dar prefiguram acest frumos moment prin povestea noastra parfumata. Iata linkul:
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/05/povestea-teiului-parfum-de-tei/
    O sambata si o duminica frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  15. Un sfârșit de săptămână foarte frumos și liniștit!

    RăspundețiȘtergere
  16. Un week-end fain şi ţie!
    Şi să ne spui cum aţi reuşit să convingeţi soţii să citească despre cum să înţeleagă femeile :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Un weekend minunat si tie, Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  18. It was a messey week with blogger. I was frustrated and didnt do any blog walking. I hope that you are having a fantastic weekend!

    RăspundețiȘtergere
  19. La fel si tie, Carmen! :)
    Ufff, blogspot-ul lu' peste, cum n-a ajuns ping-ul asta la mine, asa si al meu, probabil, nu va ajunge la tine. Dar e acolo ;)
    Pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  20. Mulțumesc pentru urările de weekend plăcut și îți doresc același lucru doar că însutit!Am trecut peste acest 13 și Vineri cu ghinion.Sper să se redreseze și blogurile.

    RăspundețiȘtergere
  21. Sa ai un weekend minunat, sa te distrezi cu prietenlele tale! Mi-e dor si mie de intalnirile cu fetele.

    RăspundețiȘtergere
  22. La fel si tie, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Da, nici la mine n7u ajuns, sper sa ajunga al meu la tine.

    RăspundețiȘtergere
  24. Merg să fac nişte poze unui amic, apoi, mă leg de Colegul Blogger Ulise şi mergem ... într-un loc cu verdeaţă!

    RăspundețiȘtergere
  25. Carmen
    iti doresc un sfârsit de saptamâna minunat!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  26. am trecut pe la tine sa vad ce mai faci...sper ca te-ai relaxat alaturi de prietenele tale...
    avem un soare mminunat la Bucuresti...e deja vara :)
    te pup...w-end frumos in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Sărut mâna Carmen !
    Într-un comentariu la un articol al tău ,comentariu ce nu a fost publicat , spuneam că data de 13 nu este musai cu ghinion pentru că tocmai combinatia lui vineri cu 13 o face mai mult de atât şi s-a dovedit că am avut dreptate . A fost o zi cu mai mult de ghinion nu pentru noi cât pentru Blogger . Într-un final au promis pe site-ul lor că se va rezolva inclusiv cu comentariile şterse abia astăzi . Vom vedea.
    Pentru noi a fost şi încă mai este un weekend frumos ca o continuitate a vietii frumoase. Îţi doresc să te bucuri de el şi să începi o săptămâna minunată !

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumim frumos pentru urari. Cat despre soti, waw, minunata alegere pentru un week-end reusit tot al femeilor. ;) Te pup.
    P.S.: scuze pentru absenta. Abia azia am vazut pingurile de la tine in zelist (la naiba! ma irita ca nu apar si pe blogul meu).

    RăspundețiȘtergere
  29. Am stat sa te citesc ceva vreme astazi..
    Si te-am citit cu mare drag si m-am simtit extraordinar pentru ca am trait din nou amintirile mele prin tine.
    Imi este dor de viata din Austria si astazi ,blogul tau m-a facut sa zambesc din nou.Iti multumesc.
    App,o sa incep si eu sa particip la ,,miercurea fara cuvinte''..stiam de tema de mult timp,dar de,comoditatea....
    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  30. Am si eu o nelamurire. De ce ar citi o femei o asemena carte ? Ma gandesc ca in principiu o carte ca asta are ca tinta barbatii... Adica se presupune ca o femeie traieste "cartea" si se intelege pe ea insasi :) . Spun ceva gresit ?

    RăspundețiȘtergere
  31. Am ajuns cam tarziu dar mai bine mai tarziu decat niciodata:)A fost un weekend ploios si aici dar placut! Saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  32. Multumim pt urare Carmen, se vede ca a fost facuta din suflet deoarece am avut un weekend minunat

    RăspundețiȘtergere
  33. Gina,
    sper ca ai petrecut un weekend minunat!
    Cât priveste lectura, cred ca este clar ca nici "fetele" si nici "baietii" nu au avut timp de lectura :D Chestia cu cititul a fost doar o gluma! Când reusim sa ne întâlnim, de doua ori pe an, abia reusim sa ne povestim de-ale noastre... iar baietii au facut de mâncare si ne-au rasfatat. Nici la noi nu a fost vreme frumoasa, dar am petrecut un sfârsit de saptamâna minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Abbibal,
    multumesc în numele tututror! :))

    RăspundețiȘtergere
  35. Tetris,
    :)) si poanta asta e buna!
    exista o zicatoare "Ein Mann, ein Wort!" tradus: un om/un barbat, un cuvânt, (adica, un cuvânt dat reprezinta un om). Provrbul a capatat continuare: "Eine Frau, ein Wörterbuch"= "o femeie, un dictionar" :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Alicee,
    multumesc, a fost minunat!

    RăspundețiȘtergere
  37. LU,
    :)) buna remarca!
    Vremea a fost amestecata, când soare, când ploaie... dar timpul petrecut împreuna a fost minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Sophie,
    :) multumesc pentru invitatie. Bronzati suntem... ca tocmai am venit din concediu de la Mediterana, si din martie începând, la noi acasa am avut numai vreme frumoasa.
    De ceva soare am avut noroc si în acest weekend. ar timpul petrecut cu prietenele mele a fost superb! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Elena,
    :) multumesc! Pupici înapoi

    RăspundețiȘtergere
  40. Cristi,
    ai simtit corect... nu au mai aparut. Speram ca nu se mai repeta figura.

    RăspundețiȘtergere
  41. Mirela,
    abia astept sa trec sa citesc povestea teiului tau. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  42. Alice G,
    multumesc, a fost minunat, chiar si fara soare! ;)

    RăspundețiȘtergere
  43. Rontziki,
    pai nu i-am convins... Este doar un banc, cine sa scrie o asemenea carte?! Mai degraba cred ca exista una asa cum spune Tetris, mai sus, una cu paginile albe. :))

    RăspundețiȘtergere
  44. Sailor,
    thank you, I had a great weekend indeed, and I totally forgot about blogspot :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Teo,
    multumesc pentru urari si pentru ping :))

    RăspundețiȘtergere
  46. Vera,
    confirm, a fost super-distractie, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  47. Se-cret,
    wow! însutit, zau ca asa au ajuns! ;)

    Blogspotul precis ca si-a bagat mintile-n cap!

    RăspundețiȘtergere
  48. Minoki,
    la noi e mai greu de organizat, dar nu ne lasam! nu doar ca locuim la 1400 km distanta de orasul în care am terminat liceul, dar chiar si aici, una de alta, locuim la ~220km departare.
    Ne întâlnim cel putin de doua ori pe an si nu sacpam nici întâlnirile oficiale, organizate de liceu! :))

    RăspundețiȘtergere
  49. Luna patrata,
    multumesc, chiar daca nu ajunge pingul, eu trec în mod regulat sa va citesc, vad si ma bucur :)

    RăspundețiȘtergere
  50. Zamfir,
    salutari colegului de blog :)) sunteti un duo de invidiat!

    RăspundețiȘtergere
  51. Iulisa,
    multumesc, asa a fost! :)
    sa ai o saptamâna frumoasa si usoara!

    RăspundețiȘtergere
  52. Panhora,
    am petrecut excelent alaturi de prietenele mele, fara soare.
    Ma bucur ca a sosit si la voi soarele! pe noi ne-a parasit un pic, dar zau ca aici e seceta, ploaia era necesara.

    RăspundețiȘtergere
  53. Sorin,
    :)) asa este, pura coincidenta! pana blogspot si data de vineri 13 a fost absolut o întâmplare!
    Weekendul meu a fost excelent, multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  54. Dani,
    :) sotii ne-au însotit si am petrecut datorita grijii lor un weekend minunat.

    RăspundețiȘtergere
  55. Scorpio 72,
    bun venit, ma bucura comentariul tau, multumesc!
    Te astept cu multa placere miercurea ce uremaza :) si bineînteles oricând ai timp si treci pe aici, pe pagina mea :)

    RăspundețiȘtergere
  56. George,
    ??? nelamurire este si pentru mine. Cine spune aici ceva despre faptul ca femeile ar citi o asemenea carte?!
    Eu am facut aici o gluma, fotografia mi-a fost trimisa pe mail - ca banc. Nici nu cred ca exista o asemenea carte, :D la ce bun?! (aici sper ca ai înteles ca este tot o gluma!)

    RăspundețiȘtergere
  57. Ei bine la noi weekendul a inceput mai devreme ca de obicei, adica de vineri, si cum blogul meu s-a revoltat si el si nu m-a lasat sa postez comentarii nici joi, n-am mai apucat sa zic nimic. Asa ca, cu intarziere, iti multumesc pentru urare - noi am avut un weekend minunat si plin de soare, la bulgari :) Sper ca si weekendul tau a fost cel putin la fel de reusit ca al nostru!

    RăspundețiȘtergere
  58. Am primit si eu de curand fotografia pe mail si m-am amuzat copios:)))
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  59. :)))))))))))) adica doar pentru muieri ?

    RăspundețiȘtergere
  60. Ce haioasa e fotografia :)) Mult succes si viata lunga cititorului..

    RăspundețiȘtergere
  61. Buna ziua! Ma numesc Pardau Ciprian si am 15 ani. Principala mea pasiune este fotografia. Dupa ce am reusit sa imi strang ceva banuti mi-am luat un aparat foto, dupa care, in urmatoarea saptamana mi-am deschis un blog de fotografie, acesta fiind www.ciprianfoto.blogspot.com. Nu spun ca sunt fotograf profesionist si realizez doar foto de 10, nu, pur si simplu fotografiez ceea ce mi se pare interesant si frumos de impartasit cu altii. Cu alte cuvinte, incerc sa promovez Bucovina prin fotografie, din acest motiv as dori sa va intreb daca nu ati dori sa ne sustinem reciproc printr-un schimb de linkuri (eu il voi pune pe pagina principala in bara laterala, de la dvs. nu am pretentii in privinta locului unde imi va fi afisat linkul). Astept un raspuns de la dvs, indiferent de natura sa! Va doresc o zi placuta! Salutari din frumoasa Bucovina! Cu stima, Pardau Ciprian

    RăspundețiȘtergere
  62. După gustul meu,este prea mare liniștea :)) pe blogul tău!!!
    :)) sper că este liniștea dinaintea revenirii în forță!

    RăspundețiȘtergere
  63. Carmen, sunt la spam, te rog sa verifici.
    O zi frumoasa! :)
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/05/povestea-parfumata-a-inimii/

    RăspundețiȘtergere