marți, 22 octombrie 2024

Update la "Am încălecat pe-o şa/ Şi v-am spus povestea aşa"

(https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2024/10/am-incalecat-pe-o-sa-si-v-am-spus.html
Zilele trecute am povestit cu o prietena despre harababura de la Consulat si mi-a confirmat ca aceeasi situație a trait-o si ea, in luna septembrie, când a depus actele pentru schimbarea de nume! Asa se întâmplă acolo în fiecare zi! 
De aceea, ne-am spus noi, sa nu ne facem iluzii ca vom primi pasapoartele prea curând...
Daaaaaaaar, astazi am primit plicul cu pasaportul! Dupa exact 12 zile de la depunerea cererii! 
Incredibil dar adevarat!!! 👍🏻

3 comentarii:

  1. Sa-l stapanesti sanatoasa, draga Carmen. Este de neinteles ce se intampla acolo si nu numai acolo. M-as intreba daca oamenii aia au motiv pentru un astfel de comportament sau este doar o lipsa de educatie si de bun simt. Mi-e neclar. Macar acum esti linistita. Si ai realizat o 'compozitie' frumoasa!
    Pupici si noapte buna! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Pașaportul a fost întâmpinat cu flori! 😊 Să-l porți prin țări cât mai multe, vizitând locuri superbe, Carmen draga! 💗
    Am dat mai departe observațiile tale despre "organizarea" din acel consulat (e la fel și în alte state) și, cică, nu sunt bani pentru mai mult. Când am întrebat ce legătură are lipsa banilor cu impolitețea funcționarilor mi s-a făcut cu ochiul... Am sentimentul că prea multe nu se vor schimba in bine... 😔 (uitasem total că am vorbit despre, scuze)
    Bine că a ajuns și - cine știe? 😊 - va fi mai bine când va fi să-l schimbi din nou.

    Îmbrățișări și pupici de la quattro pentru trio! 😘🐾💞☕🍀🌹

    RăspundețiȘtergere