joi, 6 decembrie 2018

De Mos Nicolae

La multi ani, sanatate, bucurii si o minunata zi de Sf. Nicolae tuturor celor ce ajung pe aceasta pagina si in mod special, celor care au participat ieri la MfC: Rux Copilarim, Poteci de dor, Maria, Diana, Nima, Lumea lui Alexandru , Ghita B, floarea bunica, AlexAlex, Suzana, Flaviana si Gina. 

PS: o idee pentru "Decoratiuni pentru sarbatorile de iarna" rubrica initiata de Rux: o crenguta de brad, infipta intr-un pahar plin cu nisip. Am invelit paharul cu o bentita aurie (ramasa de anul trecut de la un cadou) si am atarnat pe crenguta cateva margele vopsite in rosu si auriu. Am format un inel dintr-o nuieluta de salcie pe care am legat-o cu siret rosu si auriu. Pe inelus am agatat un clopotel si am lipit fundita cu o pietricica rosie ce s-a desprins de la o brosa veche, pe care nu o mai purtam. Acest aranjament poate decora minunat biroul, la locul de munca 😀 Spor la treaba si multa inspiratie pentru alte "Provocari Verzi", acum in cea mai frumoasa luna a anului.

7 comentarii:

  1. Mulţumim mult, Carmen! Să ai o zi de poveste! Te îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata minunat! Imi place cand constat ca nu numai eu colectionez obiecte vechi 'defectate', pentru a le utiliza candva, cumva. Chiar daca momentan mi-e cam imposibil sa lucrez, ma gandesc cu drag la utilizari viitoare!
    Multumesc si eu, draga Carmen! Sa va fie ziua superba! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Rosu, verde, auriu...combinatia ideala de culori pentru a marca intr-un mod clasic spiritul si frumusetea sarbatorilor de iarna.
    Multumesc pentru urari si transmit sanatate, multumire sufleteasca, voiosie!
    Pupici si calde imbratisari, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani cu binecuvantari! > :* <

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoasa este!! <3
    Ahhh ai putea sa te inscrii cu ea (daca vrei ) si la Impodobim Bradul (pe copilarim) si la Craciunul Verde(tema de decembrie de pe Provocari Verzi :P)
    O idee super faina si o decoratiune minunata :P
    Pupici cu draaaag <3
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Carmen draga! La fel, cu drag! <3
    Decoratiunea ta este excelent-super! :) Extra eleganta! Felicitari!
    Zi minunara iti doresc! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunată idee! O decorațiune delicată, veselă și elegantă în același timp, exact ca emițătoarea ideii!
    Weekend frumos, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere