sâmbătă, 10 mai 2014

A venit vremea

... sa ma retrag din Blogosfera. Spun multumesc celor care intrând pe blogul meu au gasit de cuvinta sa-mi adreseze câteva cuvinte si îmi iau ramas bun de la toti prietenii virtuali.
Au fost (aproape) cinci ani în care, asa ca si în viata reala, am întâlnit bloggeri cu multe calitati, persoane inteligente, sensibile, talentate, persoane de la care am aflat si am învatat multe - cu alte cuvinte "bloggeri buni" dar am întâlnit si "bloggeri rai" lipsiti de caracter, persoane care (probabil ca si în viata reala) îsi exprima invidia si nemultumirea personala prin a împrastia venin, prin a insera cuvinte care musca... Nimic nu-i nou sub Soare!
Pe 3 august 2009 am deschis prima pagina din blogul meu de atunci, numit "Între vis si realitate", blog pe care am scris pâna în aprilie 2010 si pe care l-am continuat în aceeasi maniera cu actualul blog "Între vis si realitate 2". Precum spuneam, exact ca si în viata reala, prin intermediul blogului am legat prietenii si mi-am format un cerc de bloggeri-prieteni alaturi de care am participat la evenimente deosebit de fericite sau ne-am fost sprijin în momente de grea cumpana, au existat prietenii care au reusit la un moment dat sa împinga bariera virtuala si ne-am împlinim atasamentul, continuând prietenia în viata reala, au fost si multe despartiri, ba chiar au fost si câteva decese. Am adunat multe-multe amintiri... Cifre, grafice si diverse statistici a adunat platforma Blogspot (care mi-a acordat spatiu gratuit) si ma bucur sa vad ca cele mai accesate articole ale blogului meu nu au fost cele prezentate la "Miercurea fara cuvinte" - rubrica pe care am initiat-o aici în blogosfera româneasca si pe care am organizat-o saptamâna de saptamâna, cu multa placere, timp de patru ani!

În topul blogurilor românesti ZeList - clasament ce dovedeste popularitatea în Blogosfera româneasca, m-am situat pentru o saptamâna în luna ianuarie 2012 pe locul 4, în ultimii doi ani am fost permanent în Top 50, iar în ultima jumatate de an în Top 25 - din totalul de 81902 bloguri românesti înregistrate. Marturisesc sincer ca nu am avut ambitii în acest sens, însa trebuie sa recunosc ca m-a impresionat si motivat acest clasament. M-am exprimat prin texte si fotografii, publicând 2151postari (307 pe primul blog si 1844 pe al doilea), accesate de 785.896 ori (excuzând bineînteles propriile mele accesari). Având în vedere faptul ca sunt de profesie inginer TCM, am fost mândra sa dovedesc ca zicala "Asemănarea dintre un inginer şi un câine este ca amândoi au privire inteligentă, însă nu se pot exprima" este doar un banc, la fel cum sunt de false si toate glumele facute pe seama blondelor! ☺☺☺ RAMAS BUN TUTUROR!


48 de comentarii:

  1. Imi pare rau sincer sa citesc ca te retragi din blogosfera. Iti urmaream cu drag si interes postarile :(.
    Dar iti respect decizia, daca asta iti doresti.
    Poate cine stie, candva vei vrea sa revii. Te imbratisez cu drag si mi-ar placea sa mai tinem legatura cumva. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Realizez ca e fara tagada, nu e gluma deloc...Imi pare atat de rau, m-ai ajutat atat de mult in scurtul timp decand te-am descoperit pe blogosfera si pana azi. Am invatat multe de la tine, am aflat lucruri inedite, am vazut locuri incredibile, am legat prietenii sub auspiciile blogului tau si cel mai important, te-am simtit foarte aproape, prietena buna. Multumesc pentru toate aceste lucruri frumoase si total neconditionate. Iti doresc tot binele din lume si mult succes in drumul mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen, tu mi-ai spus de multe ori sa merg inainte, sa am incredere, sa nu mai bag oamenii rai in seama, iar acum tu faci total invers? Prima a fost Elly care ne-a parasit, acum tu, hmmm...nu imi place. Sper sa fie poate supararea de moment, si sa nu te retragi din acest spatiu, pentru ca desi nu ne cunoastem personal, am descoperit in tine un om cu un suflet minunat, care intr-un moment sau altul a stiut ce imi spuna pentru a ma imbarbata. Sper sa te mai gandesti la decizia ta, eu una iti multumesc pentru ca ai fost alaturi de mine atunci cand mi-a fost bine, sau greu si iti doresc din tot sufletul sa ti se intample doar lucruri frumoase pentru ca meriti!

    RăspundețiȘtergere
  4. draga mea draga, draga mea draga...m-ai intristat atat de tare incat nici nu pot sa scriu...
    te rog eu, mai gandeste-te, ia-ti o pauza cum si eu am luat anul trecut cand am fost extrem de obosita si aglomerata si revin-o...
    nu ii lasa pe cei care te-au necajit sa creada ca au castigat...
    te rog, mai gandeste-te...nu vreau sa cred ca iti spun aici pentru ultima data draga mea draga :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Putem afla motivul tristei despărțiri? :( ;(

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragă Carmen, îmi pare nespus de rău de decizia luată. Ești printre bloggerițele mele favorite și te citesc cu mare plăcere de fiecare dată. Poate te mai gândești și rămâi totuși în spațiul virtual. Îmi pare tare bine că te-am cunoscut pe această platformă...mai gândește-te. te rog!!! Pupic :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Carmen, draga, iti inteleg sentimentul si dorinta. Iti multumesc ca te -am intalnit pe bloggosfera. Chiar daca revii, chiar daca nu mai revii cu vreun blog, iata un bun prilej sa iti spun ca imi placi foarte mult si m-ai inspirat in diverse situatii fara sa stii, in viata ta reala :) imi esti draga >:D< <3 Oricand vei simti nevoia, sa te gandesti la mine si gandul meu bun te va insori >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Sper sa fie numai o decizie temporara. Cu totii avem nevoie de o pauza la un moment dat.
    Blogul meu a devenit destul de cunoscut in Romania si datorita rubricii "Miercurea fara cuvinte".
    Te astept sa revii in blogosfera! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  9. e trist!
    dar daca tu consideri ca sa e mai bine nu pot decat sa fiu de acord cu tine....
    iti doresc tot binele din lume....
    te pop! :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi pare asa de rau! Imi facea, intotdeauna, o mare placere sa trec pe la tine! Sper, totusi, ca ai sa revii!
    Orice s-ar intampla, eu iti doresc tot binele din lume si sunt sigura ca ai sa ramai acelasi om minunat pe care l-am cunoscut eu pe blogosfera!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. De ce? Ai un suflet minunat - o afirm cu toata puterea - si imi pare rau sa nu te mai stiu aproape pe aici…
    Imi pare atat de rau sa aflu ca vrei sa te retragi… Tare-tare rau… :(
    Daca pleci iei si ceva din mine. Pentru ca mi-e greu sa uit ca esti, intr-un fel, “mamica mea online”. :) Datorita tie am indraznit sa ma avant in blogosfera. Pe tine te-am sacait cu unele intrebari despre cum si ce ar trebui sa fac intr-o situatie sau alta. Cu “Miercurea fara cuvinte”, practic, am facut primul pas adevarat in blogosfera…

    Pe de alta parte, de cand ma joc pe blog am inteles ca mult timp se duce cu aceasta preocupare si daca la mine, care iau pozele “de-a gata”, nu scriu si nu ilustrez articole despre locurile pe unde am fost e un mare consum de timp (chiar daca placut) imi imaginez ca la tine poate fi mult mai mult pentru ca tu faci pozele, nu doar le plasezi pe blog, scrii articole pe care le documentezi super… nu arunci doar vorbe…
    Cand cineva renunta la prezenta online sau face pauze, spun ca “absenta online inseamna viata intensa offline”, fie ca e vorba despre munca, despre dorinta de a fi tot timpul langa cei dragi, sau despre unele deloc de dorit dar care se intampla: o stare mai putin dispusa spre socializare, despre tristeti sau tragedii…

    Globul broscutei care indeplineste dorinte il pot atinge doar cu gandul dar voi urca la Cetatea Brasov si arunc in fantana de acolo un banut, pentru indeplinirea unei dorinte. Nu spun care, pentru ca vreau sa se indeplineasca. ;)
    Iti doresc - iti dorim - sa iti fie bine.
    Sper - imi doresc - sa revii.
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu m-am gândit de multe ori la asta, dar pâna la urma am revenit. E adevarat, la un moment dat se pare ca dispare cheful. Dar poate reveni...
    Pe curând, cine stie!

    RăspundețiȘtergere
  13. Astazi, dupa o lunga absenta din blogosfera si dupa o perioada in care am fost foarte bolnava am deschis prima data blogul tau si stupoare... constat ca vrei sa te retragi! Desigur ca este decizia ta si hotararea ta de a face acest pas, dar asa cum citesc in comentariile de mai sus, esti foarte iubita si apreciata in lumea asta "ireala" a blogului. Cine stie, poate te vei razgandii...
    Iti doresc o zi a "mamelor" foarte frumoasa, cu multe flori si cu foarta multa iubire! Te îmbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu pot sa-ti spun decat: sanatate, mult noroc in viata si fericirea pe care o meriti din plin! (Iti imaginezi ca nu prea vad ce scriu de lacrimi!) Cu mult drag intotdeauna,

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt curioasa cu ce l-ai inlocuit.
    Si eu care eram depresiva azi...ca si ieri si alaltaieri.

    anyway, cu mine cum ramane?
    Toate cele bune, frumoasa Carmen!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu ;tiu de ce nu sunt surprins !!!
    Am avut eu senzația că se apropie de sfârșit :(
    Îți/vă doresc sănătate în primul și în primul rând. Sunt 100% convins că vei folosi timpul care îți va sta la dispoziție cu mult sens. Cred că și virtualul,sub o formă sau alta,se vă incadra !
    Știi tu cum să-ți petreci timpul nu sunt tare îngrijorat :)
    Multă sănătate și fericire îți doresc.Să ai parte numai de bucurii și îți mulțumesc pentru tot ce ai făcut pentru blogosferă și pentru noi prietenii virtuali !!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Happy mother's day! !!!
    era să uit

    RăspundețiȘtergere
  18. Sarut mana, draga Carmen!
    Imi pare nespus de rau sa aflu asa o veste. Pentru ca toti cei care am trecut pe aici, in pagina ta plina de frumuseti, optimism si lucruri interesante, am avut numai de invatat de la tine. Ideea geniala a "Miercurii fara cuvinte", ne-a facut sa fim mai atenti la tot ceea ce se intampla in jurul nostru. Chiar daca in ultima vreme stau tot mai prost cu timpul si abia mai reusesc sa postez cate ceva pe blog, n-am vrut sa lipsesc niciodata de la postarea de miercuri, in care ne-ai reunit pe toti cei pasionati de "imagini fara cuvinte" - adica un altfel de a exprima sentimente, admiratie, pretuire.... fata de ceea ce se petrece in jurul nostru, in lumea aceasta plina de frumuseti.
    Iti multumesc din suflet pentru toate acestea si mai ales pentru comentariile tale calduroase, pentru toate gandurile bune pe care le-ai transmis in fiecare postare, mie si familiei mele, mai ales Sarei. Tie si frumoasei tale familii, iti transmitem din inima cele mai bune urari si sincere doriri de bine. Sper ca vei mai reveni in blogosfera care iti va simti din greu lipsa. Si mai sper ca vei mai trece pe la fiecare dintre noi, chiar daca aici, pe blogul tau, se va asterne (doar o vreme, sper!) linistea. Mi-ar placea din suflet ca "Miercurea fara cuvinte" sa mearga mai departe. Eu unul am sa continui sa postez sub acest titlu, daca nu te superi, ca un omagiu pentru tine, care ai avut aceasta minunata idee. Sunt atatea minunatii care se cer exprimate "fara cuvinte", ca sa nu ne oprim macar o clipa asupra lor. Iar ceea ce ai inceput atat de frumos si te-ai ingrijit cu atata rabdare, saptamana de saptamana, nu trebuie sa se opreasca aici.
    Multa sanatate, numai bucurii si tot binele, tie si familiei tale!
    Cu mult drag, Alex si "echipa" lui :-)

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună CARMEN!
    Citesc cu tristețe rândurile tale și nu înțeleg de ce te retragi,eram ca o familie aici pe blog.
    Sper că vei reveni,îmi vor lipsi postările tale,m-ai lăsat fără cuvinte!
    Îți doresc sănătate,fericire și tot binele din lume!
    Îmi vei lipsi,pup și îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  20. De ceee? Pe noi cui ne lasi? :(

    RăspundețiȘtergere
  21. Şi eu tot fără cuvinte am rămas!!!
    Nu ştiu ce să spun şi nu vreau să cred că este adevărat. Mă tot gândesc că pregăteşti tu altceva, că poate te muţi, că te răzgândeşti, că ai obosit, etc. Numai că nu te opreşti, nu pot să cred.
    Tot ce s-a scris mai sus este adevărat şi ne vei lipsi foarte mult.
    Erau zile când eram obosită, erau zile când nu aveam niciun chef de nimic şi veneam la tine pentru a căpăta un strop de inspiraţie şi un strop de putere. Ştii că ţi-am admirat întotdeauna stilul de viaţă şi că m-am gândit de multe ori la optimismul tău, la bucuria ta de a trăi şi la cât de frumos reuşeşti întotdeauna să ne oferi un exemplu că se poate. Ştiu că în ceea ce te priveşte, toate acestea vor continua, dar noi de unde ne vom mai lua porţia de încredere şi de putere.
    Toţi te rugăm să te odihneşti şi să te mai gândeşti, ştiu cât timp consumă activitatea aceasta, dar speeeeeer să te răzgândeşti!!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. NU POT ȘI NU VREAU SĂ CRED ! Cum așa, Carmen ?! Tu, atât de talentată, tu, atât de inspirată, tu, atât de productivă, să pleci din blogosferă ?... Mă doare sufletul și nici nu vreau să mă gândesc la așa ceva. Ia-ți o pauză, o vacanță, o ce vrei tu, dar nu uita că TE AȘTEPTĂM ÎNAPOI !

    RăspundețiȘtergere
  23. Toate cele bune! Asteptam volumul III :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Draga Carmen, tot ce-mi doresc este ca retragerea ta sa nu fie din motive de sanatate, a ta sau a celor dragi tie! Iti doresc tot binele din lume si zile senine si insorite! Te imbratisez cu mare, mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  25. Iti doresc tot binele din lume...sa ai parte de o viata frumoasa si linistita!

    RăspundețiȘtergere
  26. salut.
    iti doresc mult bine!
    a fost o placere sa vizitez acest blog, a fost o placere sa particip(in functie de timpul meu liber) la rubrica ta saptamanala...

    RăspundețiȘtergere
  27. Citesc aceste randuri si imi aduc aminte cu placere de clipele minunate petrecute...Ne va fi dor de tine...
    Ramas bun, colega...

    RăspundețiȘtergere
  28. ce poti spune...ne vei lipsi, dar decizia pe care ai luat-o trebuie respectata...gandul bun sa te insoteasca oriunde vei fi...

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi pare nespus de rau ,am ramas fara cuvinte!
    Ne va fi dor de tine!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  30. sa urmeze oare prima zi de miercuri fara...nimic? :(

    RăspundețiȘtergere
  31. Dragilor, sunt atat de impresionata!
    Va multumesc din suflet pentru cuvintele calde si prietenua pe care mi-o aratati! ♡ Fie ca tot ce faceti bun in viata sa vi se intoarca inzecit!
    Ma gandesc ca intr-adevar este pacat sa rup aceasta relatie deosebit de frumoasa... asa ca Miercurea fara Cuvinte va continua. Ne reintalnim la " ora 0" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur nespus de mult dragă Carmen....... :)

      Ștergere
    2. Uraaaaa, nu am cum să postez poze acum, dar mă bucur enooooooooorm să aud asta. Nici nu pot să îţi spun cât de mult, draga mea dragă! Şi ţie să ţi se întoarcă însutit toate cuvintele frumoase pe care le-ai scris în blogosfera aceasta, timp de cinci ani! Am intrat de nu ştiu cîte ori, ca să văd dacă ai răspuns ceva.

      Ștergere
    3. draga mea draga, de o mie de ori draga :*

      Ștergere
    4. pupici Carmen ♥, ma bucur ca te-ai razgandit! :))

      Ștergere
    5. si eu ma bucur ca te-ai razgandit. Nu stiu ce ar fi fost miercurea fara tine :D

      Ștergere
  32. oh,nu se poate!!! Asa m-am obisnuit sa intru la tine de atata vreme incat o sa mi se para ciudat sa nu te vizitez
    poate te razgandesti!!!!
    miercurea nu ar mai fi la fel fara tine :(

    RăspundețiȘtergere
  33. acum am citit ultimele comentariile!!!
    ma bucur enorm ca nu te retragi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    IUHUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Si eu ma bucur sa stiu ca esti aici! Tare ma bucur! Restul sunt cuvinte care nu vor exprima prea bine bucuria. :)
    Imbratisari cu drag, de la tot grupul! <3

    RăspundețiȘtergere
  35. Ok, sa spunem ca imi ajunge Miercurea fara cuvinte. Tu nu ai idee cat e de frumos si cat de bine imi face ca esti aici. POate nu am comentat dar am citit si ma simteam bine. Eu nu vreau sa te pierd!

    RăspundețiȘtergere
  36. imi pare tare rau, dar banuiesc ca ai un motiv intemeiat! ne mai.... vedem...oricum! :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Eu zic sa mai blogaresti daca - ți face plăcere și ai audienta faina...

    RăspundețiȘtergere
  38. Multumesc, Carmen!
    PS.
    Citind comentariile imi tot formulam si eu o varianta optimista; pana cand am ajuns la comentariul Zinei, care s-a dovedit foarte...pedagogic / salutar

    RăspundețiȘtergere
  39. Stiu ca nu sunt eu cea mai activa,dar cand reusesc sa trec pe aici ma astept sa intalnesc prieteni dragi(esti si tu printre ei) sa-i citesc cu mult drag,sa ma incarc cu imaginile,informatiile,caldura,si bunatatea lor.
    Astept sa te reintorci!
    Pupici cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  40. Draga Carmen asa cum ti-am scris ultima data, nu m-am retras de pe blog ci doar m-am mutat pe sitehttp://www.insulaekklesia.ro unde e drept postez mai rar pentru ca vreau sa ma implic mai mult in viata reala unde am asa multi oameni dragi..Si blogosfera isi are rostul ei cu bune si rele dar crede-ma ca daca nu ai un motiv puternic sa te retragi atunci nu ne dezamagii caci multi te citesc chiar daca nu lasa un comentariu si daca pe unele blog-uri vezi 2 randuri si zeci de Like-uri la tine e cu totul altfel, fiecare articol e scris cu suflet, cu multa munca, cu mult timp investit si meriti tot respectul si aprecierile mele si a multora care te citesc...Eu zic sa ramai deocamdata cu Miercurea fara cuvinte si apoi cate un articol cand ai timp si buna dispozitie :) dar nicidecum sa renunti...Asa cum tu ai incurajat mereu pe altii asa sa ai si tu parte de mangaiere, putere, pace si binecuvantare ...Ma bucur pentru tine si stiu ca o sa ramai printre noi :)

    RăspundețiȘtergere
  41. ...hotarirea ta ma determina sa pun mai des mina pe telefon si sa te (va) caut.Asa buna cum esti m-ai invatat comoda ...un click si ...gata stiam de voi...Vom vorbi indiferent de ora...Pusi drag cu o inima ,,inobilata,, Cu drag si multumiri ritmice, LU

    RăspundețiȘtergere