joi, 31 octombrie 2019

Happy Halloween!

18 comentarii:

  1. Happy Halloween :-) ce draguti sunteti toti! O familie de admirat <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Happy Halloween! Vai cat sunt de dulci cei doi patrupezi <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Happy Halloween! veselie mare acolo la voi ☺ MINUNAT!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. veselia e mare, foarte adevarat. Si agitatia ☺
      multumim Simona!

      Ștergere
  4. Multumesc! Happy Halloween! <3
    Chiar ma gandeam: n-am vazut postarea sau nu ai avut timp? stiind ca in fiecare an va intalniti pentru "sculptat lanterne". :) Sunt supeeeerbe imaginile! Dragalase decoratiunile! Dovlecii arata fain! Despre voi numai zic! Leo si Chico stau, efectiv, la pozat! :)) Sunt mortali! Dupa ce v-au dat indicatii ce si cum e firesc sa apara si ei in poze! :))
    Sa fiti fericiti va dorim, Carmen draga! <3 Imbratisari si pupici, cu drag, de la noi pentru voi! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, Diana draga, cu timpul liber stau cel mai rau! ☺☺☺ Agenda mea pentru sfarsitul de an este superaglomerata! Ma bucur pentru fiecare actiune si nu as vrea sa pierd ceva, insa... mai am nevoie de macar 5 ore la fiecare 24!☺☺☺
      Maine la amiaza vin Emma si Greta si vor sta la noi pana duminica seara ☺ Urmatorul weekend, e programata o plimbare la München, cu matusa mea. Celalalt weekend am un Seminar (un curs de specializare), apoi urmeaza ArtNihgt - o intrunire "pentru a invata sa pictam ca Van Gogh" ☺ Tema este "Starry, Starry Night" siiii, ultimul weekend din luna este prima vizitare de Târg de Advent <3 Facem o excursie la Chimsee, abia astept. In decembrie "stressul de timp liber" continua cam in acelasi stil :-)
      Te pup Diana draga. Ganduri bune si îmbratisari, de la trio pentru trio, cu drag <3

      Ștergere
  5. Cat talent la sculptat dovleci! Atmosfera e minunata, mi-ai adus zambetul pe buze cu acest filmulet. Happy Halloween!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe cadre !
    Mi-a plăcut mult sculptura de pe dovleci, o adevărată artă !:)
    Si vrăjitoarea de sus din colț a fost foarte hazlie :)))

    Un Weekend frumos și un Noiembrie fără frig vă Doresc !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-) ma bucur ca ti-a placut filmuletul nostru.
      Un weekend minunat! Si un start bun in noiembrie, deasemenea! ☺

      Ștergere
  7. Minunată atmosfera de sărbătoare la voi! Şi minunaţi sunteţi voi!
    Te pup, draga mea! O zi cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Potecuta draga 🤗
      Te pup si eu si iti doresc un noiembrie minunat! 😘

      Ștergere
  8. Din câți dovleci sculptați de Halloween am văzut pe internet, nici unul nu era atât de interesant ca ai voștri 🎃🎃🎃
    An cu an ați dezvoltat măiestria cioplitului...Și nu e deloc treabă facilă...decorul viu compus din cei doi răsfățați e un deliciu🤗...Iar vrăjitoarea suspendata e de nota 10!
    Un start excelent de Brumar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim Gina draga 🤗💞 E drept ca faptul ca cioplim dovleci in fiecare an, esti nevoit sa iti dezvolti imaginatia, pentru ca nu vrei ca dovleacul de anul acesta sa arate va vreunul din anii trecuti. Mereu probezi ceva nou, cateodata dai gres, dar... ceea ce conteaza este sa te distrezi. sa iti faca placere 🎃👻 Noi radem mereu si ne distram de minune.
      Vrajitiarea am primit o acum cativa ani de la fete, dupa o excursie in Praga. Mi au adus o ca suvenir. Praga are ca simbol, vrajitoarele 🦇
      Pupici si imbratisari pentru un start bun in Brumar 😘🤗

      Ștergere
  9. Ce faini au iesit dovleceii!!! <3 Iar voi sunteti minunati (i-am pus si pe flacai, ca altfel nu se poate :D). Muuuuah

    RăspundețiȘtergere