miercuri, 16 mai 2012

Miercurea fara cuvinte (20) - Concert pe lac




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

69 de comentarii:

  1. Ce tare e broasca asta:)) Cand eram mic stateam toata ziua pe malul lacului si cautam broaste. E drept ca nu prea le fotografiam pe atunci, aveam alte planuri cu ele care nu pot fi deconspirate aici:)

    RăspundețiȘtergere
  2. exact ce a spus si tudor: stateam toata ziua pe lac si vedem astfel de imagini si nu prea le vedem rostul, ei si acum??? ...acum le duc dorul GRAV !!! Saru'mana

    RăspundețiȘtergere
  3. IMI PLACE COMBINATIA BROSCUTA SI FLORI..un moment de pace in natura

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie cel mai mult imi place lebada :) ...
    desi daca sant batrane fierb cam greu
    iar de friptura nici vorba sa fie bune :(
    Dar la o adica nici broscutele nu sant de lepadat...
    mai ales stropite bine cu lamaie si usturoi :))))))))))))))))))

    Happy WW Carmen !

    PS. Nu ai cumva o barca in plus ?
    Aici ploua torential de 3 zile... si santem la limita inundatiei :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce concert extraordinar ! Pare totusi un loc fara griji !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  6. Un concert clasic!
    Îmi trezește nostalgii de la țară ! Casa bunicilor,unde erau concerte de acest fel,îmi era foarte dragă !
    Super imortalizat !

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu cred că broasca a venit să mă întrebe de cele trei dorinţe.Dacă le nimeresc, cine ştie...poate se transformă într-o zână... :)))Este însă MfC, şi de aceea dialogul nostru nu se aude...Doar se bănuieşte...Oricum, peisajul e ca din basmele adevărate.O feerie pe luciul lacului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Un concert foarte frumos pe care-l ascultă şi lebăda.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  9. O adevarata partitura pune la bataie broscoiul pentru a o lamuri pe broscuta! Dar merita efortul...

    RăspundețiȘtergere
  10. prima imagine este favorita mea...in rest...raman la concert :)

    RăspundețiȘtergere
  11. un concert plin de culoare :)! noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  12. wow...cat verde!!!Superbe imagini si broscute foarte simpatice!
    O seara buna Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  13. Vai ce tare poate fi broscuta:))))!!
    O zi de miercuri verde si frumoasa:)
    rux

    RăspundețiȘtergere
  14. Minunate poze, Carmen! Cred că este o încântare să priveşti, să admiri şi să asculţi concertul întregii naturi, într-un astfel de loc frumos.
    O noapte cât mai frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Noroc ca lebada e in alta balta,ca n-ar mai cinta broscoii...

    RăspundețiȘtergere
  16. Carmen, asta cred ca e concert in muzica de "oach-oach". :)

    RăspundețiȘtergere
  17. :) nici eu nu am amintiri plăcute cu broscuțele. Nu le-am făcut niciodată rău însă în copilărie aveam prieteni care făceau tot felul de experimente pe care nu pot să le spun aici...
    În schimb, când le văd, îmi aduc aminte de nopțile târzii de vară petrecute acasă, în care stăteam și le ascultam( vecina mea are o grădină plină în permanență cu apă). Cântecul lor și a câtorva greieri e incredibil de frumos. Parte ciudat însă îmi aduc aminte cu drag. Mulțumesc pentru asta! O noapte lină să aveți!

    RăspundețiȘtergere
  18. Cata rabdare...dar ce frumoase sunt fotografiile! Bine te-am regasit!

    RăspundețiȘtergere
  19. Superb! Când mă uit la poze e ca şi cum aş asculta concertul! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Lacul patronat de Printul fermecat, este
    o combinatie intre dragoste si natura, o idila
    cu elemente de pastel.

    RăspundețiȘtergere
  21. Baltă să fie, că frunze-s destule!...

    RăspundețiȘtergere
  22. Verde brotacel!:) Superba si gratioasa lebada!
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  23. foarte tare ideea, foarte faine pozele

    RăspundețiȘtergere
  24. Concert pe lac, o frumusete ! Verdele de la rochia divei e grozav !
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  25. Mie imi amintesc de copilarie, cum mergeam pe marginea unui iaz si era o linisteeeee din aia in care nici aerul nu misca...apoi incepeau broastele sa oracaie.

    RăspundețiȘtergere
  26. Era tenor sau bariton? :)))
    Foarte bine surprins momentul...
    O zi frumoasa si fara nori!

    RăspundețiȘtergere
  27. Pozele acestea imi amintesc de verile petrecute la bunica. Era un iaz nu departe de livada cu pruni si meri, de unde se auzea, in noptile de vara, un adevarat concert care ma duce cu gandul la vacantele cu soare si nopti calde, de vara! Figura e broasca asta, a ta!
    Sa ai o zi plina de reusite si bucurii, draga Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. S-au inverzit de la atata cantat:)

    RăspundețiȘtergere
  29. Ti-a trebuit putina rabdare pana ai facut pozele, dar a meritat pentru ca sunt tare frumoase! :-)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  30. frumos anotimp e vara, cand toate sunt verzi...chiar si broscutele :))
    foarte abil surprins broscoiul cu airbag-urile laterale! iar nota de gratie a lebedei da un plus de farmec intr-o zi din nou ploioasa...

    RăspundețiȘtergere
  31. Exceptional concert! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. E clar,nu mai plec de aici pana maine.Toata miercurea tac si ascult. :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Ha, ha, ce haioasa e broasca, ce frumos ai surprins-o :) Sa ai o zi buna de miercuri si sa fii inconjurata numai de muzica naturii.

    RăspundețiȘtergere
  34. Casa mea e in apropiere de raul Moldova (ce se varsa in Siret chiar la marginea orasului), iar primavara aud dimineata si seara, oracaitul broastelor. De fiecare data cand aud, imi amintesc de Delta. Sunt doar niste broaste, insa e mai mult decat reconfortant cantecul lor.

    RăspundețiȘtergere
  35. Sunt superbe imaginile de pe lac. Minunate nunatele de verde ce "imbraca" lacul. Iar boastele sunt atat de bine surprinse, la fel lebada. Daca stau si mai privesc, incep sa aud cantecul broscutelor...
    O zi minunata sa ai, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  36. looks like a great concert. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  37. Am tot cautat sa postez ceva verde, ecologic...
    Intr-un final, am afisat un cal si o caruta.

    RăspundețiȘtergere
  38. Numai pot sa-mi iamginez ce galagiosi erau brotaceii :D O zi frumoasa Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  39. Ia uite:) Altfel de cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  40. ce simpatice broscute :)) acum e vremea lor sa "cante"
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  41. Am inteles....miercurea fara cuvinte....doar cu cantec :D...auditie placuta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  42. E ditamai broscoiul din poveste!E fain tare!!

    RăspundețiȘtergere
  43. Broscoiul canta si lebada danseaza? Concert total! Simpatica foc broscuta! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  44. Oooo, parca si aud concertul de pe lacul tau :). Grozave poze!

    RăspundețiȘtergere
  45. Hehee... Haios concert! :D Felicitari pentru postare, Carmen! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  46. Mi-aduce aminte de melodia "o cunoaşteţi pe broscuţa oac?"
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  47. Bunaa,nu reusesc sa pun link-ul...tot mi-l arata pe cel de data trecuta...

    RăspundețiȘtergere
  48. oaaaaaaaaaaac :)) Ce cute e:D:D:D si la noi au broscutele concert intr-un parc=)) HAppy WW:D

    RăspundețiȘtergere
  49. Tare frumoase imaginile, iar concertul este pe masura frumusetii protagonistilor, foarte fresh. Minunata postarea. O seara minunata va doresc doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  50. Frumos, imi place verdele.Happy WW,Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  51. Unii dau concert pentru musafirii care au venit la "restaurant".:)
    Imi place broscuta,iar luna mai pentru copilaria mea era seara de seara un concert gratuit,avand o balta dincolo de sosea in fata casei noastre.:)

    RăspundețiȘtergere
  52. Ce faine sunt pozele!Nu am mai vazut broscute de nu stiu cand si nici un lac sau iaz de aproape.
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  53. Superbe si deconectante momente, aproape de natura si de micii "locatari" ai apelor!... ;)

    RăspundețiȘtergere
  54. Oac, oac, diri diri dac, toata ziua sta pe lac si tot canta oac oac oac. :) Excelente poze! Interesante si amuzante in acelasi timp. Fain concertul tau, Carmen. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  55. :)) ce misto ai surprins brotacul, mai ales cand are falcile umflate :))
    un adevarat tenor

    RăspundețiȘtergere
  56. Nice photos, I like those frogs croaking.

    RăspundețiȘtergere
  57. Ni la el! Ditamai broscaletele :))

    RăspundețiȘtergere
  58. Sunt aproape de casa? Nu de alta dar la concert mergi când vrei tu, nu vine el la tine...

    RăspundețiȘtergere