miercuri, 2 mai 2012

Miercurea fără cuvinte (18) - La joacă :-)

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)




68 de comentarii:

  1. frumos,
    mi-e dor si mie de biliard:D

    RăspundețiȘtergere
  2. distractie maxima :). mi-a placut...noapte faina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. au fost seri faine, de care precis o sa ne amintim cu drag, eu si fratele meu.

      Ștergere
  3. Ce fain:) Noroc ca m-am intalnit duminica cu prietenii din Iasi si am jucat. Chiar imi era dor.
    Am revenit cu bine, Carmen, fotografia de la mine are un truc, o sa iti placa mai mult cand ai sa il descoperi. Seara senina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) l-am descoperiiiiit! fotografia este rasturnata, este de fapt oglindirea padurii într-un lac :)) Superb!

      Ștergere
    2. Asa este. Fotografia am facut-o in oglinda lacului. Ma bucur ca ai vazut. :)

      Ștergere
    3. :)) n-am vrut sa scriu pe blogul tau, sa nu stric farmecul dezlegarii enigmei :)
      dar daca nu-mi atrageai atentia ca este ceva aparte, nu ma prindeam. Dupa cum am scris, la prima vedere, am crezut ca în aer pluteste puf de papadie :)

      Ștergere
    4. Multumesc ca ai prelungit misterul. Insa cineva trebuia sa spuna lumii ce e cu poza pana la urma sa nu mai tina pe nimeni in suspans:)

      Ștergere
  4. Sper din tot sufletul că victoria a fost de partea ta :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincera sa fiu, la biliard m-a "batut" Mircea, dar la bowling, am fost campioana! :)

      Ștergere
  5. UIte unul dintre lucrurile pe care nu le-am facut niciodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. amândoua jocurile sunt foarte faine! din pacate, zboara timpul muuuuult mai repede ca la serviciu!

      Ștergere
  6. Nu ştiu să joc nici bowling nici biliard. Admir însă jocul în general. Mai ales, snooker! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pai ce crezi ca eu stiu? :)) dar în poze nu se vede :)))

      Ștergere
  7. ce mult imi place de voi :)
    cine castiga de obicei? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu trisam niciodata... La biliard m-a batut frete-meu, dar la bowling n-am avut concurenti :))
      In copilarie, jucam amândoi foarte mult tenis de masa... Eram buni amândoi... acum n-am mai încercat, dar eu nu am mai jucat(nici biliard, nici bowling, nici ping-pong), de cel putin 12 ani!

      Ștergere
  8. E fain la joacă! Relaxare, voie bună, lipsă de griji. Cu toţi avem nevoie şi de aşa ceva.
    Happy WW, Carmen! Şi o lună mai minunată! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este! zilele astea, ne-am rasfatat :)
      Si tie, Alex, o primavara minunata!

      Ștergere
  9. Cât timp nu uităm să ne jucăm, e în regulă. Ce aș juca un biliard acum!
    O seară lină să aveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) habar n-avem câti ani avem :)) asa e bine!
      O seara minunata si tie, Roxana draga!

      Ștergere
  10. Se pare ca v-ati distrat pe cinste!
    Cine a castigat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) asa este! distractie maxima, scor echilibrat :) fratele meu e campion la biliard, eu la bowling ;)

      Ștergere
  11. Activităţi intense de ziua muncii. Să aveţi o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca bine ai remarcat! asa am serbat noi Ziua internationala a oamenilor muncii :))
      Noapte buna, Abbilbal!

      Ștergere
  12. Ce bine v-ati distrat !...
    Un ww la fel de placut !

    RăspundețiȘtergere
  13. Mult consum intelectual cere biliardul
    si foarte rare femeile care-l practica.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  14. important e sa joci, nu sa stii sa joci! Deconectare totala:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Excelent ! Distractive sporturile astea, cu bile mici si bile mari. Bravo voua !
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  16. phii...
    superb!
    imi place mai ales bucuria, chiar daca nu a stat sa i se vada zambetul in poza...
    sunt campion la tenis de masa, asa ca nu te provoc la biliard...

    astept sa postezi si poze dela... plaja!
    zi zambitoare sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  17. Deloc nu ma pricep nici la biliard nici la bowling :)
    In joaca, am incercat candva pe fiecare...dar doar in joaca...
    Frumos, cred ca v-ati distrat pe cinste.
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  18. Bună CARMEN!
    Frumoasă joacă,Carmen!
    Felicitări!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  19. Distracție și relaxare în același timp... Foarte frumos!:)
    O zi de miercuri distractivă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  20. N-am mai jucat biliard de o grămadă de timp. Ce poftă mi-ai făcut!
    Weekend-uri cât mai plăcute îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  21. CARMEN draga mea, esti atat de plina de energie si stii sa o cheltuiesti in modul cel mai potrivit! Te felicit! Imi place cum arati in sala de bowling, dar si la masa de snooker, esti foarte faina si se vede ca ai antrenament! Ti-ai peterecut minunat timpul liber. Mii de imbratisari! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Distractie pe cinste! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. ce faaain! ador serile astea cu cineva drag, incercand sa prind chestii la care nu m-am priceput niciodata si fara sa conteze cine castiga, ci doar distractia in sine. numai seri pline de voie buna iti urez, carmen!
    am uitat ca azi e ww, am pus si cuvinte :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Mama, de cand n-am mai jucat biliard... Mi s-a facut dor...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  25. Bowlingul este si noua noastra pasiune! De cateva luni in fiecare sambata sau duminica mergem. :)
    Biliard habar nu am sa joc, am incercat de cateva ori, nu am reusit sa invat si m-am lasat! Zi placuta va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  26. Campionatele fratesti? Toata lumea castiga!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ma bucur ca te-ai distrat; pana la urma, nici nu mai conteaza cine a castigat... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte frumos ca aveti asa ceva in oras, noi in RO santem profilati doar pe discoteci si baruri, asa ceva nu avem ca pe aici nimeni nu se joaca :(

    RăspundețiȘtergere
  29. La noi, cand mai erau svabi in zona Satmarului, se juca un fel de bowling; retin ca erau pariuri pe halbe de bere...

    RăspundețiȘtergere
  30. foarte relaxant, totul colorat, exact cum trebuie :) veselie, veselie! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce frumoas ar fi la bowling...din păcate, la şcoală :(

    RăspundețiȘtergere
  32. Frumoasa invitatie la joaca:D!
    Biliard am avut ocazia sa incerc.. Bowling nu... inca!
    Happy ww!:)

    rux

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce distractie! Nu am mai jucat biliard din facultate. Cred ca e timpul. :))) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  34. Imi plac ambele jocuri si urmaresc cu placere si campionatele de snooker

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce frumooos!... :) V-at distrat de minune, pozele vorbesc... ;)

    RăspundețiȘtergere
  36. Foarte fain, Carmen! Super poze! Biliardul imi place, Bowling-ul inca nu l-am bifat. Inca :D Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  37. Aplecati cu sarg deasupra bancului de lucru, muncitorii lucreaza cu voie-buna. :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Chiar! De cand n-am mai jucat un biliard! :)
    Zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  39. Eu n-am jucat niciodata nici biliard,nici bowling...nu stiu cum e...

    RăspundețiȘtergere
  40. Asa mi s-a facut dor de-un biliard... Chiar daca tin eu tacu' asa cum tii o bata de baseball, iese distractie de fiecare data. :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  41. Şi mişcările jucătorilor de popice, obligat dictate de fazele jocului, îmi reţin atenţia : poziţia lui Mircea aduce niţel cu celebrul "Discobol" antic, iar Carmen parcă execută o "fandare" ca la scrimă.
    Pozele ne arată o destindere binemeritată înscrisă la categoria "homo ludens", care nu ţine seama de vârstă.
    Vă urez la cât mai multe distracţii...plăcute! :)))

    RăspundețiȘtergere
  42. ce distractiv pare:D Happy WW:D

    RăspundețiȘtergere
  43. Frumoase fotografii.Se vede ca va distrati.Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  44. Incarcate de bunadispozitie sunt imaginile! Tare frumoase sunt aceste jocuri, pacat ca eu, nu stiu sa joc niciunul dintre ele. O seara cat se poate de frumoasa va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Happy WW, Carmen!
    E nevoie si de joaca din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  46. Sarut mana!

    Fotografiile sunt intr-adevar foarte reusite. Si te pricepi sa inspiri un sentiment asa...foarte frumos.
    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  47. Inutil sa mai spun ca sunt impresionata de poze.

    Admirabil,o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  48. Vă invit să re-vedeţi Cascada Rinului. :)

    RăspundețiȘtergere
  49. Ce dor mi-a venit de un biliard, dar si de snooker. Se vede ca te-ai simtit bine si ma bucur! Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  50. Ce idee bună! Miercurea fără cuvinte...
    Da' de ce miercurea?

    RăspundețiȘtergere