miercuri, 18 ianuarie 2012

Miercurea fara cuvinte (3) - Homie & Chiller

(Perușii Ralucăi - fiica mea)

Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie (sau o serie de fotografii) care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!

129 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. si eu i-am îndragit, imediat ce i-am cunoscut ;)

      Ștergere
    2. Atat de albastrii, nici nu se putea altfel :)

      Ștergere
    3. F dragalasi, sper sa nu va trezeasca dimineata

      Ștergere
    4. OFZ: :)) parca ar fi fost alesi pentru mine ;))

      Karma police: fiica-mea spune ca sunt tare cumintei din acest punct de vedere. seara amutesc în secunda în care stinge lumina si dimineata încep galagia când începe Raluca sa umble prin casa :) Ideal!

      Ștergere
  2. O pereche foarte reusita:)
    Seara albastra sa fie, in ton!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce superba este prima poza... foarte artistica! frumosi papagali! foarte frumos colorati :X

    RăspundețiȘtergere
  4. WOW! Pun pariu că sunt cât se poate de gălăgioşi când... au chef, nu-i aşa? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai perfecta dreptate :) Dar cum se stinge lumina, amutesc brusc!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. nu îi am eu, ci fiica mea, la caminul studentesc :) sa-i tina de urât!

      Ștergere
  6. Splendizi perusii ! Au penaje fantastice. Ai Tai ?
    Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt frumosi foc! sunt ai fiicei mele, Raluca. Sunt colocatarii ei, în caminul studentesc ;)

      Ștergere
  7. tare sunt dulci si iubareti...si frumosi si vorbareti :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu le tace gura, cât e ziua de lunga! :)) si le place sa zboare liberi prin camera si când se plictisesc se întorc în colivie :) sunt tare cumintei :)

      Ștergere
  8. Cât sunt de frumoşi!!! Sunt ai tăi?
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) sunt ai fiicei mele, Raluca. Într-o camera de camin studentesc, au loc toti trei :))

      Ștergere
  9. Doi perusi draguti ne privesc din casuta lor, nerealizand ca sunt in spatele unor gratii.
    Ei sunt multumiti si poate chiar recunoscatori, pentru ca nu cunosc LIBERTATEA.
    Lumea larga nu ar insemna nimic, pentru ei.
    Langa Raluca ei se simt... acasa. :)

    Am doua postari pentru aceasta zi de miercuri si au legatura, una cu cealalta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur ca participi activ la MfC! abia astept sa te vizitez! Happy WW!
      PS: cei doi sunt mai tot timpul liberi sa zboare în camera Ralucai. Practic, se întorc în colivie când se plictisesc si când îi razbeste foamnea.
      Mda... libertatea... Acestia sunt papagali de colivie de câteva generatii... cred ca instinctul de pasare libera s-a pierdut cu câteva oua în urma...

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. happy WW! Vin imediat sa vad ce "frumos" ai tu pentru ziua de azi ;)

      Ștergere
  11. Ce frumosi sunt. Tare ma bucur ca sunt doi, nu se plictisesc. Din cate am auzit cand e unul atentia trebuie marita;) . Cum sunt eu acum .....cu o mana scriu si cu cealalta se joaca indah;)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si probabil ca privesti cu un ochi si ecranul televizorului si în fundal, merge radioul :)) cunosc!
      Happy WW! :)

      Ștergere
    2. Scuze,Carmen!
      Dar nu ma lasa sa scriu in alta parte.
      Am mai patit si la alte bloguri de prin platforma "B".
      Tare frumosi sint perusii vostri.
      De cite ori intilnesc stau cu ei pina ma accepta si-apoi povestim...
      Si toti au culori frumoase.

      Ștergere
    3. pentru ce scuze?! ma bucur mult ca ai reusit sa lasi mesaj... eu îmi cer scuze, cu toate ca nu am nicio vina, nici eu :(
      Asa, deci si tu ai perusi? :)) Fratele meu, când eram copii - la parinti acasa, avea o pereche unul albastru închis si altul verde... simpatici si prietenosi. Faceau parte din familionul nostru :)) Happy WW!

      Ștergere
    4. Nu am perusi,dar imi plac tare mult.
      Au prieteni de-ai nostri.
      Stiind cit sint de povestitori si cit e de certareata catelusa noastra,cred ca ne-ar da afara din...oras.

      Ștergere
  12. nu ma pot decide care imi place mai mult, cel verde sau cel albastru?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ai dreptate, e foarte greu! nici eu nu as putea spune care-i mai frumos.
      Happy WW

      Ștergere
  13. am trecut sa-ti spun somn usor...am avut o zi atat de incordata azi incat mi-e imposibil sa dorm :(
    o zi de miercuri vesela precum micutii galagiosi frumos colorati iti doresc Carmen cu tot dragul...te pupic >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooo! ora 4:22 si înca erai treaza?!
      eu visam la ora aceea, dar... la 7 am fost în birou :(
      sa ai o zi minunata! pupici

      Ștergere
  14. O pereche frumoasă foc, colorată și, din câte am citit, tare gălăgioasă! :D Simpatici companioni pentru fiica ta :) O zi liniștită îți doresc! Te pup :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) adevarat! galagiosi si galagiosi si foarte galagiosi :))
      Happy WW! pupici

      Ștergere
  15. Imi frangi inima, am avut si eu multe pasari pana acum...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) prespun multa responsabilitate... Eu nu-mi pot permite animalute de casa.
      Avem 4 carasi aurii si e deja prea mult!

      Ștergere
  16. Orice animal, sau pasare ,poate constitui
    cel mai devotat si sincer prieten,depinde
    de posibilitatea si preferinta fiecaruia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Steliana, la pauza de 12 am încercat sa raspund - aici pe blog, si tu ai fost cea la care m-am oprit, dupa ce am raspuns!... Mirarea mea e mare... a disparut raspunsul!
      Spuneam ca, ai perfecta dreptate. Orice sufletel, este însa o responsabilitate în plus, pentru ca nevoile animalutelor trebuiesc respectate! Cine nu are timp sa se dedice cu sufletul, acela trebuie sa renunte în a-si dori un pet.
      Sa ai o seara placuta. Numai bine!

      Ștergere
  17. Ce draguti sunt!
    O zi frumoasa Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Homie- este cel azuriu si Chiller - este cel albastru. În familia Ralucai, ei sunt "casnicii" :)) ea cea care lucreaza (studenta)
      O seara minunata, Melly draga!

      Ștergere
  18. Sunt superbi! Au o alura de aristocrati! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) pai daca fac parte din familia Printesei Raluca...
      O seara placuta! :)

      Ștergere
  19. Foarte dragalasi sunt... si galagiosi presupun :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru ca sunt atâta de frumosi, li se trece cu vederea faptul ca sunt atât de galagiosi :))

      Ștergere
  20. Sunt tare dragalasi. Ma gandesc daca as lua si eu doi papagali ce ar zice motanul....

    RăspundețiȘtergere
  21. Tare sunt drăgălașe păsărelele astea, cred că le iubiți mult. Foarte reușite fotografiile. A treia e înduioșătoare, cum stau ei acolo unul lângă altul...

    PS. Am vrut să comentez astă noapte, când la numărul comentariilor scria zero ! N-a fost chip, n-am putut intra la comentarii. Azi am observat că sunt probleme la mai multe bloguri de pe aceeași platformă, dar nu la toate de pe ea.
    Si apropo de chestii tehnice. Am remarcat că niciodată nu îți lași adresa web când imi comentezi pe blog, deși la alte bloguri o faci. Mă intrigă lucrul ăsta și mi s-a părut cel mai corect să te intreb direct care este cauza. Ti-as fi pus intrebarea într-un mesaj particular, dar nu am găsit nici o posibilitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pus linkul aiurea ! Scuze, n-a fost intenționat !

      Ștergere
    2. eu nu am avut probleme pe nicaieri... dar se prea poate ca daca simultan se înscriu doua sau mai multe persoane, sa se blocheze ceva... Ora 12 când apare tabelul de înscriere este cea mai critica. Eu am înscris de data aceasta trei prieteni care m-au rugat de cu seara si... cu toate ca am fost prima, am ajuns pe locurile 7, 11, 14 :)) incredibil!
      cât priveste cealalta problema, am raspuns la tine pe blog.

      Link gresit, nu deranjeaza pe nimeni! cine vrea sa te gaseasca, reuseste. Daca observ ca sunt greseli, le corectez, din doua miscari :) Nu este nicio problema!
      Sa ai o seara placuta!
      PS: sper ca ti-a trecut raceala! :) Pupici

      Ștergere
  22. Sunt tare frumoși!
    O zi de miercuri cât mai plăcută!
    Cu drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena draga! si tie, o seara cât mai agreabila. pupici

      Ștergere
  23. Sunt frumoși, asortați și prietenoși! Dar pozele, în primul rând compoziția fotografiilor, modul în care sunt luminate și poziționate îl remarc și te felicit! Mă gândesc dacă Serafina s-ar împrieteni cu ei...oare! Să ai o zi plină de bucurii, Carmen, și... mulțumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serafina ta este educata, fina si FRUMOASA! dar, ca s-ar putea împrieteni cu cei doi, ma îndoiesc :)) O seara placuta si câte un pupic, celor trei fete ale casei.

      Ștergere
  24. Ce perusi suberbi! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Ca o foarte mare iubitoare de perusi nu pot decat sa raman fara cuvinte.
    Am avut unul pentru care eram centrul lumi si el era parte din mine,am altul acum care ma descopera in fiecare zi si pe care,il coplesesc cu grija mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) asa deci? ma bucur sa aflu aceste amanunte despre tine!
      sa ai o seara tihnita! Happy WW! :)

      Ștergere
  26. Foarte frumosi!
    Parca ii si aud si ii vad jucandu-se :-))

    ps: imi place mult mai mult noua modalitate de a introduce comentarii ;-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) galagiosi si veseli.
      PS: si mie îmi place, ma bucur ca nu îngreuneaza vizitele prietenilor mei :)

      Ștergere
  27. tare draguti! si cred ca ajuta in sesiune, daca nu la invatat, macar la soptit :)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da :) soptesc cu voci pitigaiate, de dimineata pâna seara.
      Ma bucur mult ca te-ai hotarât sa participi astazi, alatui de noi la MfC!
      Happy WW! :)

      Ștergere
  28. De cate ori aud cuvantul papagal, ma gandesc la Boc; desigur, perusii Ralucai n-au nici o vina; nici nu sunt portocalii...

    RăspundețiȘtergere
  29. Dupa lanturile din cusca mi-am dat seama ca acesti sant primii papagali Rockeri pe care i-am vazut vreodata :) Foarte frumosi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) de lanturi atârna leaganul si jucariile, ca într-un parc pentru copii :)) nu sunt rockeri, nu, nu!

      Ștergere
  30. sunt foarte frumusei! zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  31. Frumoşi şi coloraţi...dar am o mică bănuială ca nu sunt prea tăcuţi :) Ziua să îţi fie cât mai liniştită cu putinţă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) zvapaiati si galagiosi, asa sunt!
      multumesc mult, aproape asa a fost. Sa ai o seara tihnita!

      Ștergere
  32. linkul anterior ramane mereu in casuta si din greseala am dat enter si s-a postat cel vechi :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. s-a rezolvat, nu-i nci o problema. Nu esti prima carei-a i s-a întamplat :)

      Ștergere
  33. Ce drăguți sunt!... Și eu am doi, îi voi fotografia și eu pentru una din miercurile fără cuvinte...
    O zi frumoasă vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur Sara, abia astept sa-i vad :)
      O seara linistita! gânduri bune!

      Ștergere
  34. mi-ai adus aminte de perusul meeeeeeeeeeeu! :-(

    RăspundețiȘtergere
  35. Carmen,multumesc pentru gazduire; cat despre cei doi perusi ai Ralucai, se vede ca sunt indragostiti unul de altul; sunt tare dragalasi in ultima fotografie, jucausi in a doua si ca dupa o mica cearta in prima.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ce spirit de observatie?! simpatica interpretarea data de tine.
      Cu multa placere, ori când! Happy WW!

      Ștergere
  36. canari aveam cand eram copii...doamne,ce galagiosi erau :)
    banuiesc ca perusii pot invata cuvinte...sunt simpatici..

    zi frumoasa sa ai Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar, pot învata cuvinte? am sa-i spun fiicei mele, multumesc!
      o seara faina, Rokssana draga!

      Ștergere
    2. perusii invata repede si redau foarte clar....

      Ștergere
  37. ce dragalasi sunt!imi aduc aminte ca si unchiul meu avea un papagal,dar care vorbea!i miss him now...happy ww!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avea un papagal, din acela mare, sau unul de acesta pitic? :) happy WW!

      Ștergere
  38. salutari , carmen si un an nou cu bucurii!

    pasarile sunt scumpe foc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la multi ani! sanatate si împliniri!
      multumesc mult! Happy WW!

      Ștergere
  39. Such beautifull vibrant colors !!! :-) A great day to you Carmen !! :-)

    RăspundețiȘtergere
  40. Ssst! Aici se povestește cu foc. Tare sunt frumoși dacă nu ar fi motanii Codiță și Tomiță mi-ar plăcea și mie așa o pereche înaripată. Zi frumoasă să ai, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Codita si Tomita? ce nume simpatice! :))
      O seara agreabila si tie! happy WW!

      Ștergere
  41. Frumosi! Sa-i traiasca Ralucai si sa-i aduca fericire! Va pupam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) tare mult i-a dorit, deci... i-a primit :))
      Va pupam si noi. Numai gânduri bune :)

      Ștergere
  42. Doi acrobaţi superbi, în costume adecvate şi viu colorate, evoluând sub..."cupola circului"!Să-i ...aplaudăm şi să cerem şi un..."bis"! :)Mulţumim mult şi PRESEI pentru foto-instantaneele reuşite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce reportaj simpatic! cât de dragut ai relatat, parca ai fi fost la fara locului! asa si sunt, acrobati fara pereche, fac ghidusii si sunt galagiosi si sper sa-i înveseleasca fiicei mele, fiecare zi.
      Multumesc mult! :)

      Ștergere
  43. Am vrut sa-mi iau si eu unul cat bratul meu de mare, insa nu se poate aici unde stam :-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dorinte avem multe, toti... posibilitati însa... :( Asta este!
      O seara agreabila, Ioana draga!

      Ștergere
  44. Deci, eu papagali n-am. Nici canari. Nici Hommie, nici Chilleri. Dar am găsit nişte cai :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Răspunsuri
    1. culorile acestea sunt culorile mele preferate, de când ma stiu! :) Happy WW!

      Ștergere
  46. Happy WW!
    Azi am vazut cateva animalute si pasari in magazinul cu animalute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) eu nu ma duc în magazin, din teama ca nu pot iesi fara sa nu iau ceva acasa :))
      O seara placuta, Gabi draga!

      Ștergere
  47. Ce talentata e natura- parca sunt pictati, asa sunt de frumosi!
    O zi de miercuri cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani! sa ai o seara minunata, sa primesti multe flori si toata atentia celor dragi! Pupici

      Ștergere
  48. Ce frumosi sunt! Folosesc un alt browser decat Internet Explorer si asa am reusit sa vad postarea. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu folosesc Firefox de ani de zile. Câte odata Opera... Sunt probleme cu blogul meu? hm... mi-ar parea atre rau.
      O seara tihnita, draga Robert!

      Ștergere
  49. La tine frumuseti albastre,la mine frumuseti mov.:)
    Diferenta...ai tai au cusca si lanturi si ...aripi.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate Angi draga! Violetele tale sunt superbe! le-am vizitat deja.
      Ale tale au radacini, sa-si traga seva si culoarea si veselia :)

      Ștergere
  50. am ajuns si eu, cum spune romanul, la spartul targului;
    noapte buna tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, e târziu, dar pâna la spartul târgului, mai este acum o ora jumatate! Bine ai venit! ma bucur ca nu ai pierdut ocazia sa ne înveselesti miercurea cu una din fotografiile tale! Happy WW! :)

      Ștergere
  51. Răspunsuri
    1. :)) trebuie sa o întreb pe fiica-mea... sper sa pot sa-ti raspund...
      ;)acum nu pot decât sa-ti doresc noapte buna si somn usor! :)

      Ștergere
  52. Eu am preluat ''Miercurea fara cuvinte'' abia ieri, cand s-au terminat inscrierile :(
    Felicitari Carmen, imi pare rau ca nu m-am inscris mai inainte desi am mai vazut postari cu titlul acesta pe multe alte bloguri dar...eu n-am avut idei, ce sa-i fac :( Florentina a fost cea care m-a inspirat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooo, ce rau îmi pare! dar... mai sunt sase zile si va fi din nou miercuri :)
      Te astept cu drag, sa te înscrii la Miercurea fara cuvinte - editia a IV-a
      Sa ai o seara minunata!

      Ștergere
  53. Sunt tare draguti, ! Am si eu ...De obicei, perusii sunt foarte sociabili, usor de dresat.
    Pe mine ma binedispun mereu.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  54. Sarut mana Carmen!
    Imi este tare drag sa stau sa le ascult ciripitul lor vesel. ... am si eu doi perusi , indigo si galben.Foarte draguti perusii tai, sa-ti traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  55. Am avut si eu un perus galben... galben, tare bland statea numai pe umarul meu, mana mea... si canta foarte frumos... faza ceea mai tare intr-o seara a evadat singur din colivie si am avut si geamul deschis ! frumosi sunt si cei doi fotografiati...

    RăspundețiȘtergere