duminică, 4 decembrie 2011

Ceaiul de duminica


Costin Comba ne invita la castane firbinti, eu va invit la ceai de fructe si jeleuri cu zahar :)
S-au mai înscris la rubrica "Life in pictures" din aceasta saptamâna: tu1074, SoriN, diverse, IULISA, Phozone , DANI , aA, Cris-Mary , geanina , Lumi RO, fj13 .
Sunt asteptati si: Pandhora, Minoki, Vera, Flavius Obeada, Calin Hera, Gabriela Savitsky, Mirela Pete, Rokssana, Cristi Milla, Tiberiu Orasanu, Nice si Dragos, Max Peter, Gabi, Cati Lupascu, Cris-Mary, Dictatura Justitiei, Oana Clara, Stropi de suflet, Supravietuitor, Coltu’ cu Muzica, Se-cret, Vero, Inerspacejournal, Madi si Onu, Vero, Sara, Virtualkid, Alex, Andera, Napocel, Redsky, Vania, Gabriela, Alexandrone, Alice Georgiana, Alice in Wondernet, Alicee Traveler, Andera Y, Dan Vaideanu, Dana Diaconu, Daurel, Fosile şi pietre, Neuronu’anchilozat, Tetris, Theodora, Tudor, Adriana, Sophie, Lukluk, Rudolph.

39 de comentarii:

  1. Ce apetisante arata, ma si imaginez cu fetele in jurul mesei la o ceasca de vorba...

    RăspundețiȘtergere
  2. Prezentarea face totul ! Arată grozav !
    * Ai un ping la Lecturi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stau pe gînduri: jeleul arată minunat iar ceaiul pare delicios!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos. Daca Costin e cu castanele, tu cu ceaiul, eu v-am facut o scurta prezentare a ceea ce a insemnat Timisoara in trecut...totul cu ajutorul unor carti postale. O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Magia sărbătorilor instalându-se şi copleşindu-ne încetul cu încetul ...

    RăspundețiȘtergere
  6. parca nu mai e atat de gustoasa cafeaua mea...de data asta o las la o parte si iau o ceasca de ceai si jeleuri...pot sa iau doua? :)
    placuta atmosfera care se desprinde din fotgrafiile tale...multumim de invitatie :)
    o duminica perfecta iti doresc...pup dulce ca jeleul :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce primire frumoasa am avut aici :) Arata delicios si cred ca ma indeamna sa-mi fac un ceai bun. O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. M-am servit! Mulțumesc. Sunt amator de ceaiuri,așa că am savurat !

    RăspundețiȘtergere
  9. cat rasfat! aduce aroma de sarbatoare....

    RăspundețiȘtergere
  10. Jeleuri cu zahar vad pentru prima data. Super arata ! Si serviciul de ceai e grozav !!!
    O duminica frumoasa, Carmen, si o saptamina pe masura !

    RăspundețiȘtergere
  11. M-ai dat gata cu ceaiurile tale. Desi sunt inebunita dupa dupa srviciile aste de ceai asa frumoase mereu ma gandesc ca nu mi-ar ajunge sa beau din ele decat daca torn mereu. Mie imi trebuie o cana de vreo jumatate de kilogram sa ma satur de ceai.

    RăspundețiȘtergere
  12. CARMEN te salut si iti multumesc,de invitatie si pentru tot ceea ce tu, ne daruiiesti cu atata generozitate!
    Ce duminica,cu aroma de sarbatoare....cat rasfat!
    Totul arata grozav!

    RăspundețiȘtergere
  13. _______/)______-/¯"""///
    ¯¯¯¯¯¯¯¯\)¯¯¯¯¯-\_„„„\\\
    Eu te felicit pentru idee, stil si sensibilitate. Remarcabil.
    :) like, like, like! Tare bine si frumos e aici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Oooh... mulţumesc frumos pentru trataţie! :))
    E tare frumos! Îmbietor şi... liniştit este la tine, încă odată îţi mulţumesc! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Arata foarte bine si tentant.Imi place.O duminica placuta!:)

    RăspundețiȘtergere
  16. tentant....duminica placuta alaturi de cei dragi :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Faina invitatie la ceai! M-am bucurat de ea, chiar daca s-a facut tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  18. Lumi,
    :) chiar ca ar fi fain, sa stam în jurul mesei, la o ceasca de ceai si o poveste tête-à-tête :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Zinuta,
    multumesc pentru ping! pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. Tiberiu,
    ma bucur! fii binevenit! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Administrator,
    o plimbare prin Timisoara spui? multumesc, vin cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Doru,
    asa este! Adventul este magic si culmineaza cu sarbatorile de Craciun - este cea mai frumoasa luna a anului :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Pandhora,
    tu stii ce bucurie îmi fac vizitele tale! (mai ales cea reala, când va fi sa fie) pupici înapoi :-*

    RăspundețiȘtergere
  24. Cris-Mary,
    multumesc pentru vizita!
    o seara placuta deasemenea :)

    RăspundețiȘtergere
  25. tu1074,
    ma bucur! te mai astept :)
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  26. Geanina,
    duminicile de Advent sunt mici sarbatori. Ma bucur sa am musafiri :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Dani,
    :) cele doar din zahar sunt prea dulci, dar pentru ca îmi aduc aminte de copilarie, am gasit compromisul cu jeleurile (de fructe, cu gust acrisor)
    Dani draga, multumesc, si tie o duminica seara cât mai agreabila!
    Saptamâna ce urmeaza sa te aduca înca un pas mai aproape, de atmosfera sarbatorilor de iarna!

    RăspundețiȘtergere
  28. Minoki,
    asa facem si noi, un litru de ceai, si îl savuram, cu timpm si atmosfera ;)
    La mine, cafeaua se bea fara sa bag de seama a câta ceasca... exista la mine pe masa de birou, de la prima ora si pâna la plecare.

    Sa ai o seara de duminica cât mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  29. SoriN,
    onorata de vizita ta! îti multumesc si-ti doresc o seara cât mai agreabila!

    RăspundețiȘtergere
  30. Iulisa,
    wow! o floare! multumesc mult!
    pupici tiza draga, sa ai o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  31. Max,
    ma bucur ca ti-ai facut timp si astazi pentru un ceai :) Eu îti multumesc. Nici nu stiu cum reusesti, nu exista nici o postare aici la mine pe care sa nu o fi comentat-o... si te gasesc si la alti prieteni virtuali, tot atât de prezent. Esti un prieten exceptional. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  32. Ana Marin,
    multumesc pentru vizita!
    O seara minunata îti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Rokssana,
    te pup. Si tie un sfârsit de weekend cât mai armonios!

    RăspundețiȘtergere
  34. Alina,
    o ceasca de ceai la lumina lumânarilor, alaturi de prieteni... este oricât de dorit!
    PS: ieri am fost la Basilika Ottobeuer si ne-am gândit ca pe voi nu am ajuns sa va ducem sa o vedeti. Cu siguranta ti-ar fi placut... Este o capodopera baroc-rococo, iar atmosfera... este magica, indiferent de sezon.
    Vizita o punem în capatul listei, pentru data viitoare ;)

    RăspundețiȘtergere
  35. Hm, si eu care credeam ca e Ottobeuren :) Confuzie-confuzie!

    RăspundețiȘtergere
  36. Alina,
    :)) ai dreptate asa se numeste, eu m-am grabit si am scris gresit (pe germana: Die Basilika Ottobeurer) dar m-am referit la Basilica din localitatea Ottobeuren. Sorry!

    RăspundețiȘtergere
  37. O minunată primire, de la care îmi pare tare rău că am lipsit! Poate mai există o bucăţică de jeleu auriu şi o picătură de ceai, că tare bine mi-ar prinde :) Liniştitoare imagini, mulţumesc Carmen! Te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  38. MMMM, eu poftesc la turta dulce. Moale si pufoasa, langa un ceai putin acrisor.

    RăspundețiȘtergere