miercuri, 26 ianuarie 2011

Wordless Wednesday 4 - Japanese garden

Japanese garden / Japanische Garten / Gradina Japoneza
Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! Succes!

30 de comentarii:

  1. imi plac gradinile japoneze. Au filozofia si poezia lor care le face cu totul deosebite. Orice gradina japoneza este construita in jurul unei pietre si trebuie neaparat sa aiba un ochi de apa.
    http://gabrielailies.wordpress.com/2010/07/29/ascult-piatra-cum-creste/

    RăspundețiȘtergere
  2. 'Neta!
    Si la mine e tot cu zapada!
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te face sa visezi... la primavara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte arătoasă grădina japoneză sub nea.
    PS:Și eu am mers în zona Niponă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Beautiful picture, looks like an amazing place to visit.

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata superb gradina aceasta,in orice anotimp!...

    RăspundețiȘtergere
  7. Gabriela,
    ai dreptate, asa este! :) Gradina japoneza este locul în care-mi place sa revin în orice anotimp.
    Am citit povestea pietrei, emotionanta si plina de delicatete!

    RăspundețiȘtergere
  8. Paul,
    pacat ca e doar o miercuri pe saptamâna :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mariana,
    iarna este o muza calda :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Tetris,
    mersic! ;) Ia sa fug eu pâna la tine sa vad fotografia ta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Minodora,
    pescarusul tau aduce vestile din valuri spre tarm, si de la tarm spre orizont... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Alina,
    frumoase mesaje de primavara la tine pe blog!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Se-cret,
    detii cele mai interesante colectii de statuete si flori exotice! unde locuiesti de fapt? tare m-ai facut curioasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. William k Wallace ,
    a very beautiful place indeed :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Acuarele,
    ai perfecta dreptate! fac cel putin o vizita în fiecare anotimp si cu toate ca o cunosc aproape cu ochii închisi, gradina îmi ofera de fiecare data surprize inedite!

    RăspundețiȘtergere
  16. Zâna,
    bine te-ai înscris! Happy WW too! :))

    RăspundețiȘtergere
  17. It is a lovely scene - peaceful and most beautiful to the senses.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ma apuca miercurea urmatoare pana recuperez ziua asta.
    Mie imi plac gradinile cand sunt in culoare.
    Azi mi-e greu cu iarna, am avut -25gr.

    RăspundețiȘtergere
  19. Rnsane,
    :) yes it is! Happy wordless Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
  20. Julie,
    it's only a nice capture of the silvery waters :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Sophie,
    bârrrrrrrrr! Doamne ce friguri aveti! iubesc iarna, dar astfel de temperaturi nu! categoric nu!

    RăspundețiȘtergere
  22. Fermecatoare gradinutza ta sub zapada,Carmenutzule!! Ah,tare-mi mai place feeria asta de-afara,chiar si gerul de crapa pietrele,ai uitat ca omoara microbii si curata atmosfera,hm?! Dimineata aveam impresia ca respir intr-un halou alb-alb si nu se mai vedea nimic de-atata ceatza translucida,primele raze se incumetau s-o strabata si...de-abia reuseau! Of,tare frumos mai eraaaaa!!!!

    Pup printesa din palatul de clestar(pai cum era sa pastrez atata frumusete doar pt mine?!)
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  23. L'Automne,
    multumesc mult pentru gingasul tau mesaj! Esti o Toamna tare delicata!
    te pup si eu, de aici de unde Iarna danseaza la 0°C sub voal de fulgi :)

    RăspundețiȘtergere
  24. La 6 km S-E de Beer Sheva în Israel:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Se-cret,
    nu mi-ar fi trecut prin minte nici în 100 de ani!
    Mersi ca mi-ai destainuit acest se-cret :)
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere