duminică, 11 decembrie 2011

Pippi Langstrumpf


Personaj al seriei de povesti semnate de Astrid Lindgren, adorat de copiii din întreaga lume, Pippi Langstrumpf reprezinta aici, muza unui dans tematic, în cadrul spectacolului de sfârsit de an, al Scolii de balet "Eugenia Ocker", din Ulm.
(pentru "Life in pictures" - rubrica initiata de Costin Comba)

22 de comentarii:

  1. Ah, neprețuite sunt zâmbetele copiilor ! Acestea sunt nestematele veritabile ale vieții...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce copii frumosi!
    Pozele acestea imi amintesc de serbarile copilariei mele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce spiridusi simpatici si talentati! Felicitari Ginei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumuseti mici ! O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum as mai vrea, sa simt entuziasmul lor ... Clipe fericite !

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumos sunt imbracate...foarte colorate:). zi faina...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce drăguți sunt tineri artiști :)!
    Este o poveste foarte educativă după câte înțeleg eu!
    În partea dreaptă este nepoțica?

    RăspundețiȘtergere
  8. Drăguţă chestie: dacă există un "Langstrumpf", atunci trebuie să existe şi un ..."Langbein". Pe măsură, nu-i aşa? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Zina,
    cât te-ai exprimat de frumos! asa este! zâmbetele copiilor sunt "nestematele veritabile ale vieții"
    Te pup, sa ai o saptamâna minunata!

    RăspundețiȘtergere
  10. Melly,
    :) si eu - copil fiind, o iubeam pe roscovana cu pistrui ;) Toate fetitele doresc sa aiba o asemenea prietena de joaca.
    Si eu mi-am amintit de copilaria mea :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Alina,
    :)) daaa, unii foarte talentati, altii mai putin, dar toti veseli si pusi pe sotii!
    Nu este de crezut ce munca depune matusa-mea! Getuta aduce pe scena, întrun spectacol de 3 ore, în jur de 200 copii, de toate vârstele, între 3 si 25 ani!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cris-Mary,
    :) multumesc mult! si tie o saptamâna cât mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Dani,
    daca te amesteci printre ei, uiti câti ani ai :)) mie asa mi s-a întâmplat...

    RăspundețiȘtergere
  14. Sophie,
    :)) una mai frumoasa ca alta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Geanina,
    :)) exact asa de pestrit ca si personajul cartilor pentru copii. Trasnit si vesel :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Tu1074,
    ah! nu, nici un copil din spectacol nu a apartinut familiei noastre. Matusa mea este profesoara de balet si are o scoala, pentru copii între 3 si 27 ani. La sfârsitul anului, prezinta cu aceste echipe de copii, un spectacol atât de profesional - la sala sporurilor din localitate- încât ete bataie pe bilete, De câtiva ani suntem abonati la acest minunat spectacol :)
    Nu cunosc numele fetitelor pe care le-am fotografiat în culise :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Marco Polo,
    :)) logic asa ar fi, dar... practica este întotdeauna altfel :)) nu-i stiu decât pe Tommy si Annika, prietenii de joaca ai lui Pippi (Shirley Temple a jucat cândva acest rol!) calutul fermecat "micul Unchi" ((Kleiner Onkel) si maimuta "Domnul Nilsson" :))

    RăspundețiȘtergere
  18. veselie veselie :)
    copii stiu sa se bucure cu adevarat :)
    pup Carmen >:D<

    RăspundețiȘtergere
  19. Mie personajul Pipi interpretat de Tami Erin imi place cel mai mult :)) cred ca am vazut filmul de 5-6 ori :)) Foarte reusite costumasele .

    RăspundețiȘtergere
  20. cand era fiica-mea mica ii faceam codite ca ale lui pipi. ce ne mai distram! acum i-ar iesi mai bine ca are parul lung... dar nu cred ca ma mai lasa sa-i fac :))

    RăspundețiȘtergere