miercuri, 16 februarie 2011

Wordlees Wednesday 7 - The last snow

The last snow / Der lätzte Schnee / Ultima zapada

Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! Succes!
1.pandhoraa 10.andreiradu M 19.Minoki
2.Vaca Verde 11.Joco K 20.lukluk
3.Indrani 12.Nima 21.Jamerican Spice
4.Sukhmandir Kaur 13.Fly2sky 22.13angi
5.Tetris 14.London Is Cool 23.Alexandrescu Daniela
6.sophie 15.Carpe Diem 24.Aurora Georgescu
7.Mariana 16.Paul
8.Iulia (Donca) 17. na
9.se- cret 18.Jidhu Jose

76 de comentarii:

  1. deosebita aceasta leapsa...am preluat-o de saptamana trecuta si acum astept fiecare zi de miercuri cu nerabdare :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pandhora,
    bine ai intrat în Clubul WW! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. So beautiful and picturesque, I imagine it's nice anytime of year.

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen,
    sa fie ultima ninsoare?
    La mine nici vorba inca...de doua zile iar e frig -16 ieri,-15 azi.
    Vineri, la 15 km mai sus la munte, a nins in cursul noptii si dimineata era mai mare zapada cu 30 de cm :)) si visooooleeeeaaaa...mama mia!

    RăspundețiȘtergere
  5. F.faine pozele tale,a doua e de dat pe spate!
    (vai eu nu prea am poze!dar pun e ceva...)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase imaginile.Iarna este încă aici,este și ideea la mine.O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte bine... să se mai ducă... Să vină primăvara!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. :)
    Sarut'mana, Carmen!
    ... ai avut o vacanta de vis!
    sunt invidioooooos
    :)
    O saptamana minunata sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  9. Indrani,
    nothing like a little bit of nostalgia...

    RăspundețiȘtergere
  10. Sukhmandir Kaur,
    ...a last day of winter vacation :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Sophie,
    fotografiile sunt facute în statiunea montana în care am petrecut câteva zile, ca în orasul meu nu mai este zapada de muuuuuult! Ca vom mai avea parte de nea, habar n-am, dar de doua saptamâni aici se pregateste de primavara :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mariana,
    este vedere de la balconul camerei noastre, saptamâna trecuta - în concediu... A fost si s-a terminat! :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Iulia,
    saptamâna trecuta am vazut scurt fotografia ta, apoi... în mod misterios, a disparut - pâna în zilele astea!
    Si tie o minunata zi! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. se-cret,
    mi-a placut abordarea ta! :)) Excelenta idee!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cristian,
    cum era vorba aceea : îndragostitii au primavara în suflete...Hm?! Egal ce vreme e afara, viata e frumoasaaaaaaaaa!
    PS: am vorbit cu Primavara si... e pe vine! ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. AndreiRadu,
    ei hai, nu fii invidios, la anul stau eu acasa si privesc fotografiile tale - dintr-un concediu de vis! :)
    Happy Wordless Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
  17. Superbe fotografiile!N-am inteles eu prea bine ce e cu miercurea asta fara cuvinte..de unde pleaca si daca imaginile trebuie sa fie ale tale sau nu conteaza?

    RăspundețiȘtergere
  18. Fly2sky,
    e preferabil ca fotografiile sa-ti apartina :)
    Daca doresti poti sa sa te înscrii aici la mine, sau pe pagina:http://www.wordlesswednesday.com/newhome/ Sau.. si aici si acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Si se intampla ceva daca nu e miercuri in fiecare saptamana? :))

    RăspundețiȘtergere
  20. M-am inscris ...cu dragoste si recunostinta !

    RăspundețiȘtergere
  21. @Nima..ai fost mai hotarata..iata-ma numarul 13 :) sa fie cu noroc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Looks so cold, but never the less it looks like a atmospherically beautiful and a good place to be at.

    RăspundețiȘtergere
  23. frumoasa si inedita initiativa...de ce sa nu lasam din cand in cand imaginile sa vorbeasca pentru noi...oricum o imagine face mai mult decat o mie de cuvinte, chiar bine ticluite...Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  24. Fly2sky,
    nimeni nu este obligat sa participe :) daca pierzi miercurea aceasta, saptamâna viitoare vine o alta, aici, în lumea virtuala, asa ca si în viata reala :) Totul depinde de tine! ;)

    RăspundețiȘtergere
  25. Nima,
    bun venit în Clubul miercurii fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  26. Fly2sky,
    13 este totdeauna cu noroc, aici la mine pe blog ;)
    Dar... spune-mi te rog, unde sunt fotografiile tale de azi? ca în afara de Copilu' minune nu gasesc nimic :(

    RăspundețiȘtergere
  27. William K Wallace,
    the joy keeps us warm :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Carpe Diem,
    ma bucur ca iti place si ca te-ai încris!

    RăspundețiȘtergere
  29. Acum sunt..e netul mai lenes la mine in Ardeal ;)

    RăspundețiȘtergere
  30. Si la mine mai sunt ceva "urme" de zapada :) Happy MfC!

    RăspundețiȘtergere
  31. Fly2sky,
    ;) si eu sunt ardeleanca si stiu cum latra câinii:
    No,ham! :D

    RăspundețiȘtergere
  32. Noa zua bună cum zice ardeleanu. M-ai dat gata cu chiourile astea. M-am tăt scărpinat la ceafă şi mormăiam de plăcere. Nu mă bag în leapşă că n-ar fi fain din partea mea. Aici am ajuns îndemnat de secretorul se-cret

    Noa serbus tu dragă şi te invit la o plimbare virtuală prin Bălgradul de azi.

    RăspundețiȘtergere
  33. Foarte frumos peisajul, desi e cam inzapezit. Miecurea viitoare sa pui si tu ceva de primavara!

    RăspundețiȘtergere
  34. Wow. This is beautiful! Would make a lovely canvas!

    RăspundețiȘtergere
  35. Happy Wordless Wednesday, Carmen!
    Şi...tuturor (deja) împătimiţilor!

    Frumos e albul ce înstăpâneşte câteodată lumea noastră!
    :)

    PS:
    Oare de ce am dispărut din "club"?! :(
    Ori trebuie să ne înscriem în fiecare...miercuri?!

    O seară frumoasă tuturor! :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Fly2sky,
    mi-a placut mult fotografia aleasa pentru ziua de astazi!

    RăspundețiȘtergere
  37. Abbilbal ,
    no zâuă bună!:)) Ma bucur mult sa te cunosc si... nu face nimic daca astazi nu ai reusit sa participi la Miercurea fara cuvinte. Saptamâna viitoare, mai vine o miercuri :D Pâna atunci fac si eu o vizita prin Bălgrad, cum zici! :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Minodora,
    vezi ce frumos am pregatit eu Blogul pentru a întâmpina Primavara?! cele doua fotografii de astazi, cu peisaje hibernale, nu au cum sa o sperie! :))

    RăspundețiȘtergere
  39. Lukluk,
    :) acum 4-5 ani, am avut zapada de jumate de metru în luna mai! Nu m-ar mira nimic, dar... cred ca anul acesta Iarna si-a încheiat misiunea :)

    RăspundețiȘtergere
  40. JamericanSpice,
    it was a short vacation, with long-term effects :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Alessia,
    cred ca este o mica neîntelegere la mijloc. Asa zisul "club" al celor ce vorbesc prin fotografii, se îtâlnesc în fiecare miercuri :) Fiecare miercuri este o noua "Miercuri fara cuvinte"
    Daca astazi nu mai reusesti sa afisezi o fotografie pe blogul tau, atunci te asteptam saptamâna viitoare :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  42. Aşa deci! :)
    Eu crezusem că ne-am înscris o dată, la început, şi gata!

    Acum am priceput!
    Mulţumesc!

    Îmbrăţişare mareee!

    [Azi m-a durut sufletul că nu am putut posta şi eu ceva! Abia aşteptam s-o fac! Dar imediat ce termin "renovarea" blogului, îmi iau revanşaaaa! Păzeeeaaa! :))]

    RăspundețiȘtergere
  43. Alessia,
    aseara am dat si eu un nou look blogului meu si am uitat ca azi e miercuri. Am postat mult mai târziu ca de obicei :)

    Abia astept sa te vizitez în casa noua!

    RăspundețiȘtergere
  44. Frumoase fotografii de iarnă. Frumoasă şi iniţiativa. :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Imaginile chiar te lasa fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  46. Carmen,
    draga mea tiza, tu esti unul dintre cei mai buni artisit fotografi din blogosfera, deci... parerea ta am sa o iau foarte în serios. Multumesc! :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  47. Angi13,
    asemenea peisaje am avut de jur împrejur... Saptamâna trecuta mi-am umplut sufletul de alb si liniste!

    RăspundețiȘtergere
  48. Mi-ar place o rochie de nuanta apei...verdele ala e super.

    RăspundețiȘtergere
  49. Angi,
    avem gusturi comune :) si eu sunt nebuna dupa toate nuantele de albastru si verde, de la bleu-ciel pâna la smarald!

    RăspundețiȘtergere
  50. Regret: Link-ul de înscriere a expirat cu cinici (!!!)ore în urmă.
    http://florinapacuraru.wordpress.com/2011/02/16/joc-nou-din-nou
    C'est la vie!

    RăspundețiȘtergere
  51. Florina,
    ...azi e joi :(
    M-am mirat si eu ca nu te-ai înscris, cu toate ca ai pregatit pe blogul tau o fotografie tare frumoasa! Dar nu este nimic! Peste sase zile este iarasi miercuri :))

    RăspundețiȘtergere
  52. Ce culoare superba are apa in poza, unde este facuta? Pare o zona minunata...

    RăspundețiȘtergere
  53. Regret: nu am acces la un computer oricand vreau eu. Postarea fusese pregatita de marti. Apoi, important este sa participi, nu, sa castigi! Eu am participat.

    RăspundețiȘtergere
  54. Mihaela,
    fotografiile sunt din timpul concediului meu de acum câteva zile în Klingenthal/ Erlbach
    :) aici ai mai multe info daca te intereseaza:
    http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/02/haili-hailo.html
    sau aici:
    http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/02/haili-hailo-partea-doua.html

    RăspundețiȘtergere
  55. Florina,
    ai perfecta dreptate! doar ca aici nu nu se câstiga nimic în afara de admiratia vizitatorilor blogului tau si... de participat nu a stiut nimeni ca participi, în afara de mine, pentru ca nu te-ai înscris... Eu te-am vizitat fara sa stiu ca pregatit o fotografie pentru "Miercurea fara cuvinte"
    Florina draga, poate ca reusesti saptamâna viitoare. Sau, daca doresti, te voi înscrie eu, daca ai pregatit fotografia asa cum ai facut saptamâna aceasta. Doar sa stiu ca doresti.
    Important este pâna la urma urmei faptul ca ne-am cunoscut :)
    Un final de saptamâna placut îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  56. Îmi place "miercurea fără cuvinte", se potriveşte pentru blogul meu "Idei Înghesuite" (o să daţi de el după un clic pe numele meu). O să mă străduiesc să particip, chiar dacă n-o să fie chiar în fiecare miercuri :)

    RăspundețiȘtergere
  57. Vero,
    nu pot decât sa ma bucur pentru întâlnirea noastra de miercurile viitoare ;)
    PS: eu îti urmaresc constant toate blogurile :) patru sau cinci... câte semnezi?

    RăspundețiȘtergere
  58. Carmen,
    le-am descris pe toate - şi pe cele active, şi pe cele abandonate - aici: http://anaveronica.wordpress.com/2011/02/02/partea-mea-de-blogosfera/

    RăspundețiȘtergere
  59. Carmen,
    Brrr! numărul ăsta mă sperie - chiar atât de zurlie sunt? =))
    Oricum, 3 sunt abandonate - sau chiar 4, fiindcă al doilea blog al motanului e făcut doar ca să existe ceva în spatele contului lui de la blogspot. Aşa că rămân numai 7 :D

    RăspundețiȘtergere
  60. Poate, ar fi o soluţie. După ce postez anticipat, îţi trimit semnal pe e-mail şi, la vremea respectivă, mă înscrii. Mulţumesc. Dă-mi un semn că accepţi.

    RăspundețiȘtergere
  61. Dacă "nimic" înseamnă "aici nu nu se câstiga nimic în afara de admiratia vizitatorilor blogului tau", este perfect. este Premiul cel Mare. Îl vreau!

    RăspundețiȘtergere
  62. Interesanta idee.
    Sunt situatii in care o fotografie transmite mai mult decat o suta de cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  63. Florina,
    sunt perfect de acord :) mailul meu e carmen.messerle@gmail.com Cu multa placere!

    RăspundețiȘtergere
  64. Gabriela,
    ma bucur ca iti place! te asteptam miercurea viitioare :)

    RăspundețiȘtergere
  65. Snow or Sun. Which one do you like?

    RăspundețiȘtergere
  66. Sailor,
    I love Sun, but I love Snow too :)) That's all me!

    RăspundețiȘtergere