miercuri, 9 februarie 2011

Wordlees Wednesday 6 - Thorn Tree

Thorn Tree / Dornbaum / Copacul spinos


Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESSDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! Succes!
1.Natalie8.Vaca Verde15.lukluk
2.Acuarele9.andreiradu M16.sophie
3.Tetris10.London Is Cool17. na
4.Sukhmandir Kaur 11.Alina18.Paul
5.Reno, the Biggest Little City12.Mariana

6.Mami şi ş trumfii13.se- cret
7.Donca14.Minoki

48 de comentarii:

  1. Very interesting tree, not one I would want to climb though.

    RăspundețiȘtergere
  2. Natalie,
    you're absolutely right! ;) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Those are some very healthy thorns, wouldn't want to get scratched by them!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti fac tie cadou cativa stropi de apa plini de caldura verii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos, ma duce cu gandul la primavara :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Those sure are big thorns, which are telling you don't climb this tree...or else!

    RăspundețiȘtergere
  7. N-am vazut niciodata asa ceva! Foarte interesant. Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Copacul acesta imi aminteste de o poveste cu o padure prefacuta in spini... ;) Interesant...

    RăspundețiȘtergere
  9. Sukhmandir Kaur,
    :)no one whants to climb this tree!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos! Am postat si eu ceva asemanator...

    RăspundețiȘtergere
  11. Iulia,
    multumesc pentru cadoul plin de gingasie! stropii tai fac minuni! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. William K Wallac,
    even the most beautiful roses have thorns! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Alina,
    si pe mine m-a impresionat! asa mare si cu asa o coroana frumoasa...oare de cine vrea sa se pazeasca?! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Acuarele,
    aaaa! mai lipseste Frumoasa adormita si Printul :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Lukluk,
    sunt tare curioasa! vin imediat! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. La voi vine primavara, la mine e nostalgia Craciunului! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Parcă are cuib copacul, cum s-a aşezat zăpada...

    RăspundețiȘtergere
  18. ceea ce spune că ascensiunea este/poate fi spinoasă.Spectaculos copac dar nu se lasă cu ușurință escaladat.Îmi place.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sophie,
    la câti spini are, nu-i mirare ca ramâne totul agatat, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Se-cret,
    l-am descoperit în gradina noastra botanica. Si mie îmi place. Impune respect! :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Paul, chiar ca asta facem! mâine plecam la schi si... poate si o tura cu saniuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Well, that's one way to keep the children from building a tree house in your branches!!! And I would think even squirrels might keep away! I've never seen such a tree!

    RăspundețiȘtergere
  23. :)
    Copacul-spin! ... al "pasarii spin"

    RăspundețiȘtergere
  24. :(
    pusesem aici o dedicatie
    pentru tine si pentru vizitatorii tai... dar a disparut!
    Are legatura cu copacul-spin si pasarea-spin
    AICI

    RăspundețiȘtergere
  25. Rnsane,
    :) I do not know much about this tree, but I promise to learn more, I will return with new information ;) Happy WW dear Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  26. andreiradu,
    multumesc mult pentru intentie... Presupun ca de aceea nu s-a înregistrat de prima data dedicatia... iata ce apare: Ne pare rău, la cererea Universal Music Group, accesul la acest fişier a fost restricţionat. Fişierul nu este disponibil pentru vizionare în ţara dumneavoastră.
    Dar am vazut macar despre ce este vorba Andre Rieu/ The thorn birds . Multumesc tare mult!
    Te rog, spune-mi si mie cum ai reusit sa pui link, aici în fereastra pentru comentarii! Te rog :)

    RăspundețiȘtergere
  27. :)
    Este mai dificil dar incerc sa-ti spun
    scrii:
    < a href
    =
    pui linkul care-l doresti
    apoi inchizi cu
    >
    aici scrii ce doresti: dedicatie, pentru tine etc. si inchizi cu
    <
    /
    a>
    dar pe toate le scrii pe orizontala, nu cum am facut eu aici.
    Daca le scriam pe orizontala mi le citea ca fiind un link
    :))
    Daca nu m-am facut inteles, astept sa-mi scrii pe mail si acolo pot scrie exact cum e treaba.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  28. andreiradu,

    < a href = http://positivepsychologynews.com/wp-content/uploads/2008/12/thank-you-bodies.jpg >

    RăspundețiȘtergere
  29. < a href = http://positivepsychologynews.com/wp-content/uploads/2008/12/thank-you-bodies.jpg > incercare < / a>

    RăspundețiȘtergere
  30. Am primit si eu acum 3-4 ani un spin de acest fel, avea cam 30 cm..si am facut din el un aranjament tare frumos apoi l-am daruit la un amic :)) inca il are si acum.

    RăspundețiȘtergere
  31. that is a big thorny tree! we have many hawthorn trees on our property, but they are not this big around. Ouch!

    RăspundețiȘtergere
  32. Abia acum, vineri seara, am observat că a trecut o miercure. Fără cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  33. Ninu,
    nu ai nici o fotografie? tare as fi fost curioasa sa vad ce ai realizat! :)

    RăspundețiȘtergere
  34. GrammyMouseTails,
    :)) I saw in a magazine that this tree full of thorns has beautiful flowers!

    RăspundețiȘtergere
  35. Florina,
    :) peste câteva zile este din nou miercuri!

    RăspundețiȘtergere