vineri, 7 decembrie 2018

Cântece pentru seri de iarna - Provocare muzicala

Doua nume noi pe scena internationala a muzicii pop: Audrey Assad si Lauren Daigle. Cele doua piese selectate pentru editia de astazi a "provocarii muzicale" apartin albumelor lansat de curând pentru sarbatorile de iarna 2018/19 de catre cele doua tinere interprete.

Încheiem prima saptamâna a lunii decembrie si spiritul Craciunului începe sa ne învaluie. Sa îl lasam sa ne cuprinda si sa prindem mesajul de a fi mai buni, mai darnici, mai toleranti. Sa lasam Lumina lumii sa ne învaluie si sa ne daruiasca tihna si pace sufleteasca!
ca în fiecare vineri  Friendship Friday  Create With Joy  Un weekend minunat tuturor!

24 de comentarii:

  1. Buna dimineata, Carmen draga! Ma grabesc sa scriu, pana nu raman iar fara conexiune la internet... Ieri am avut doar dimineata, apoi... cand a fost 5 minute, cand n-a fost, ore bune (inclusiv telefon fix si cablu tv). Daca nu reusesc sa ajung sa stii care e cauza. :)
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3
    Weekend frumos iti doresc!

    P.S. Acum, ca am reusit sa scriu, trec la scultat melodii. Daca nu revin inseamna ca... pa-pa internet. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oh, de necrezut! toata Europa va invidiaza pentru viteza internetului si pentru pretul abonamentelor, de aceea nu mi-am inchipuit ca exista intreruperi. Imi pare rau, stiu ce groaznic este sa nu ai conectare... mai ales atunci cand ai "microbul" blogosferei 😀
      Sper sa se remedieze defectiunea. Te pup si iti doresc un start bun in weekend. pupici si imbratisari de la trio pentru trio

      Ștergere
  2. Imi plac ambele cantece - si vocile celor doua interprete. Primul cantec e de dor, al doilea e ca un imn de slava, si nu doar pentru ca Emmanuel (Emanuel) inseamna "Dumnezeu este cu noi". :) Pe scurt: sunt doua cantece ca niste dorinte - fie ca toate dorintele sa fie implinite! :) Ale tuturor, daca sunt cu gand bun. :)
    Zile senine iti doresc, Carmen draga! Pupici cu drag, de la noi pentru voi! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cat de bine ai simtit cele doua melodii, exact asa si este Diana draga. Cele doua interprete integistreaza intreg anul muzica pentru albumul de Craciun, in rest canta melodii crestine. Vocile pare sa le fie menite pentru acest gen, clare, cristaline, curate (fara modulatii extreme). Muzica care te patrunde, atunci cand esti pregatit sa o asculti, asa ca acum, cand spiritul Craciunului pluteste in aer.
      te pup. Ganduri bune si imbratisari de la trio pentru trio 🤗

      Ștergere
  3. Te-ai saturat de mine?! :) Mai stau un pic!
    Am ales cantecul la care m-am tot gandit de cand am ascultat Abba la tine. :)
    Weekend frumos iti doresc! Pupici cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haha, daca ar fi dupa mine, am putea sta ore in sir la povesti, pentru ca "suntem pe aceeasi lungime de unda" si temele nu se epuizeaza niciodata! Te pup 😘

      Ștergere
  4. Frumoase! Multumesc pentru auditie si noutati!
    Un weekend minunat, draga Carmen! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Suzana draga.
      O saptamana placuta iti doresc! pupici

      Ștergere
  5. Ce frumos! Si linistitor! :)
    Prima imi aminteste un pic de cantecele lui Katie Melua si cea de-a doua de Katy Perry :).
    Mi-au placut amandoua - o descoperire faina pentru careiti multumesc mult <3
    Pupici cu drag :) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca ti-au placut, Rux draga.
      Te îmbratisez si iti doresc o saptamana placuta, cu multe activitati vesele. Pupici

      Ștergere
  6. Incantatoare melodiile si la prima proprie auditie!
    Timpul zboara rapid si ne poarta pasii spre Sfanta Sarbatoare a Craciunului.
    O duminica binecuvantata cu pace sufleteasca, altruism, bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga, ce melodie placuta ai ales wow - David Archuleta - Winter in the Air. Baiatul acesta cu fata luminoasa si zambet placut are o voce atat de calda si incarcata de emotie - o melodie magica, multumesc!
      O saptamana placuta draga mea. Imbratisari si pupici <3

      Ștergere
  7. duminica frumoasa si mercic pentru melodii, ma bucur de ele!

    RăspundețiȘtergere
  8. Merci pentru sugestii! N-am auzit de ele până acum. Sună foarte bine după o primă audiție. Le-am trecut în lista mea de favorite pe Youtube :)
    Săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ai aflat noutati si ca iti sunt pe plac!
      multumesc! O saptamana minunata si tie! ☺

      Ștergere
  9. Florina draga, minunata piesa dar dansul... wow, dansule si mai si!
    Yasmin Levy - Una noche mas Multumesc mult, o superbatie!
    Al doilea videoclip :-) vai ce trece timpul! 1975! Adamo - Mes mains sur tes hanches :-) ce modern era! Textul mi-a placut mult.
    O saptamana minunata, Florina draga! pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Minunate aceste meoldii cu parfum de Sărbători. Ne pregătesc sufletește atât de bine pentru zilele minunate pe care le așteptăm cu atâta drag.
    Zile cu bucurii, dragă Carmen!

    PS. Nu știu de ce, unele comentarii de-ale mele s-au pierdut de aici...

    RăspundețiȘtergere