joi, 3 mai 2012

Livada în luna lui Florar

"Florile sunt hieroglife ale naturii, prin care ne transmite cât îi suntem de dragi." Johann Wolfgang von Goethe





"O viaţa plăcută şi fericită nu este dată de lucrurile înconjurătoare, ea izvorăşte din plăcerea şi bucuria interioară a fiecăruia" - Plutarh
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS: Astăzi este ziua lui NINU- posesorul blogului http://ninulescu.wordpress.com/!
La multi ani, sănătate, bucurii si numai prieteni de nădejde!

32 de comentarii:

  1. La multi si sanatosi ani, Ninule! Spor in toate cele bune si multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. oo, la multi ani! nu vad gratarul...

    cat despre flori, ce sa mai zic? ma simt iar copil, mi se pare ca vad si zane...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) gratar am facut pe 1 mai, la noi în curte
      frumos mai stii sa te exprimi!m-ai emotionat...

      Ștergere
    2. nu am niciun merit, frumusetea genereaza frumusete...
      eu iti multumesc!

      Ștergere
  3. Mă bucur să-i urez şi eu lui NINU un călduros "La mulţi ani!"
    Vedem poze superbe, ca dintr-o transmisie directă din grădina Edenului, cu Adam şi Eva prinşi într-un joc de-a v-aţi ascunselea într-o primăvară de vis ! :)))
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc în numele lui Ninu.
      Ma bucur ca ti-au placut fotografiile... Dupa ce au trecut ploile cumplite, s-a facut brusc vara si tocmai când natura a explodat în floare, eu am fot prinsa cu tot felul de alte activitati... mi-a si fost teama ca nu voi ajunge primavara asta la livada. Sunt superbe florile de mar si par!
      Sa ai o seara minunata! multumesc mult pentru vizite! citesc cu multa placere comentariile tale :)

      Ștergere
  4. La multi ani!, binecuvantati cu sanatate, impliniri si multe bucurii ii doresc si eu lui NINU!
    Doamne cat de frumoasa-i livada inflorita! O splendoare! O seara cat se paote de frumoasa va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani, tuturor prietenilor lui Ninu, sa-l putem felicita înca 100 de ani de acum!
      Adevarat, Stefi draga! sunt superbe florile din livada.
      o seara minunata îti doresc ;)

      Ștergere
  5. Frumos Hanami! Florile de mar sunt superbe! Vad soarele si pe cer! Zambetele voastre au gonit frigul si ploaia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e la si la noi la sinaia totul e in floare..splendide florile tale

      Ștergere
  6. ;) asa este Alinus draga! frigul s-a dus, si de soare generos am avut parte, în ultimile doua saptamâni. E grozav sa te poti bucura de frumusetile naturii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cata bogatie de culoare si parfum! Ma bucur pentru tine!
    Carmen, la MFC nu am ajuns ca am fost tare ocupata! :(
    Seara placuta draga mea

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari !
    Se vede ordinea si ...stiinta.
    Merii cu araci ? (!)

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunata livada, un nor de flori imbujorate !!!
    Daca stiam, scriam un haiku ...

    RăspundețiȘtergere
  10. o livada ca un mic Paradis...e ca un vis frumos...
    managerului nostru de departament a vazut fotogrfiile tale...ea picteaza si mi-a spus ca o sa foloseasca ca si model una din crengutele tale de care s-a indragostit :)
    iar tu esti din ce in ce mai frumoasa...primavara iti prieste...ai inflorit :)

    am trecut pe la Ninu,i-am spus la multi ani si m-am bucurat pentru darurile primite de ziua lui...e un om deosebit Ninu...

    RăspundețiȘtergere
  11. Imagini ce te invioreaza. Ma bucur pentru voi! Am trecut si pe la NINU ieri:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Toata nebunia asta florala pare sa anunte recolte grozave! Grozav este si modul infloritor in care aratati, amandoi!

    RăspundețiȘtergere
  13. Eşti plină de energie! Nu ştiu cum reuşeşti să faci atâtea lucruri!?
    La mulţi şi fericiţi ani, amândurora! Spor în toate şi multă sănătate!
    Cât despre livadă... o bucăţică de rai...

    RăspundețiȘtergere
  14. Traiesti in Paradis! Te invidiez.

    RăspundețiȘtergere
  15. Doamna mea eu astazi te chem la un concurs dedicat calatoriilor.
    Iata aici detalii.

    http://cublandete.wordpress.com/2012/05/04/concurs-o-calatorie-fascinanta/

    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  16. Doamne, ce frumusete!
    Sanatate lui Ninu!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc Carmen pentru gestul frumos pe care l-ai facut fata de mine.
    Esti o scumpa!
    Te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
  18. Absolut minunat! Am fost si eu in vizita la bunica si erau copacii infloriti si mi-au bucurat privirea si simturile.

    RăspundețiȘtergere
  19. Cata frumusete, prospetime si poezie intr-o livada inflorita! Minunat draga mea Carmen! Weekend de vis sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Hmm, arata superba livada, insa eu as prefera alte plante, poate chiar niste plante ceva mai inalta.
    Insa eu cred ca vorbesc de sera, nu cred ca se poate numi livada spatiul ce e acoperit de copaci ce au o inaltime mai mare de 3 metri.

    RăspundețiȘtergere
  21. Uauuuuuu!
    Si eu vreau acolo!!!!
    Cat e de frumos...si ce parfum trebuie sa fie...

    RăspundețiȘtergere
  22. Realitatea ta este un vis!!! Minunata livada ! WW placut!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce poze minunate! O grădină de vis!
    Un sfârşit de săptămână minunat, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  24. Ma bucur sa va revad multumiti si BINE!Salutari si maestrului!Cu drag, LU

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc tuturor pentru frumoasele cuvinte!
    sa aveti parte doar de zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere