miercuri, 9 iunie 2010

Amestec exuberant de...

Ieri, Adela – fiica cea mare, a sustinut ultimul examen de Abitur: biologie – colocviu. A fost programata între orele 14:30 si 16.
Am plecat mai repede de la servici si am asteptat-o la iesire. A aparut emotionata, cu obrajii rosii si ceva pete de carioca, exact ca o scolarita de clasa întâi, dar fericita ca a reusit! A avut jumatate de ora timp sa pregateasca tema (ceva despre evolutionism) si apoi a prezentat-o sub forma de referat, cu planse la videoproiector si în final a raspuns întrebarilor suplimentare. Rezultatele generale ale examenlor se vor afisa pe data de 14 iunie, si de astazi se poate simti ca în vacanta! Am hotarât sa petrecem amândoua dupa-amiaza, ca între fete :) Ne-am plimbat prin oras, am baut câte un suc la o gradina de vara, ne-am rasfatat cu ciocolata amaruie, am cumparat dessou-uri la Hunkemöller si am probat parfumuri la Müller, pâna când aprope ni s-a faut rau ! În final Adela si-a luat un Alien dar eu nu m-am putut hotarâ. Adevarul este ca nu stiu ce vreau! Momentan mai am „usoare urme“ de: Dior, D&G, Gucci, Otto Kern, Bvulgari, Lacoste, Chanel , Boss, în fiecare sticluta ceva... Sunt parfumuri pe care le variez, în functie de starea de spirit si anotimp. Acum mi-as dori sa probez un nou parfum, de vara... Voi ce folositi fetlor? Astept propuneri :)

PS: eu va recomand ciocolata! e grozava si este si foarte sanatoasa! daca nu ma credeti, cititi aici! :)

10 comentarii:

  1. Ultimul meu parfum, adica cel mai nou este Mademoiselle de la Chanel... Nu cred ca o sa-l termin prea repede pentru ca am sticla cea mai mare.
    De la Chanel mai am No 5.
    De la Dior le am pe J'adore, pe care il ador :) si pe Addict de care nu sunt asa de dependenta, dar la care ma intorc in anumite perioade.
    Pe restul le-am dat surorii mele sau mamei, la un moment dat am zis sa ma debarasez de tot ce imi este de prisos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anamayana,
    frumos ca treci pe aici :)Ma bucur sincer.
    Deci, în privinta parfumurilor ne asemanam ca gemenele :)
    Daca spui tu, am sa probez Addict.
    Astazi am mai primit ceva sfaturi de la o prietena: Jil Sander no.3, Chloé si Estée Lauder: Pleasures :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sebi_2569
    bine ai venit!Multumesc :)
    Frumoase fotografii ai TU! Am sa mai trec în vizita!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Trec cu multa placere zilnic, in general dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo, Adela! Si Maria a terminat scoala si de azi se bucura de vacanta.
    Cat despre parfumuri... imi gasesc greu ceva care sa-mi placa. Am si eu diverse prin dulap, de la preferatul (deocamdata) Lacoste pour femme, Valentino (Rose'n Roll e chiar pe stilul meu), Gucci, Hugo Boss (Deep Red era preferatul meu cu ceva timp in urma si mai pastrez cateva picaturi). Am cochetat o vreme cu Laura Biagiotti (Laura ma incanta, dar cel mai mult mi-a placut Sotto Voce la vremea lui). Am cochetat si cu Yoji Yamamamoto si imi pare rau ca nu-l mai gasesc. Pentru ocazii pastrez Enjoy de la Jean Patou.
    Sper ca ti-am dat cateva idei?

    RăspundețiȘtergere
  6. Probeaza si Marc Jacobs(are mai multe nuante,erfrischend und trotzdem verführerisch) Donna Karan - Pure, Burberry - Brit...
    Success!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anamayana,
    si eu trec pe la tine...dar nu îndraznesc sa spun ceva :( Si apoi...nu as dori sa o pierzi pe Irina.

    RăspundețiȘtergere
  8. Alina,
    fain de Maria si Adela! Raluca mai are pâna pe 30 iulie :(
    Mersi pentru idei, am sa probez neaparat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mara?! hm....scrii cumva cu limba? :)) Ah, nu! am glumit! stiu, stânga...Ma bucur ca mai dai un semn de viata!
    Parfumurile le voi proba neaparat! Mâine merg în oras, Helmut are nevoie de jeans si eu de ...parfumuri :)

    RăspundețiȘtergere