miercuri, 20 noiembrie 2013

Miercurea fara cuvinte (47) - Buha, buhele ;)



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

54 de comentarii:

  1. Imi plac bufnitele! Aceasta in mod deosebit; e foarte sexy!!! Si ma bucur ca am putut stabili macar o data un record personal - sunt prima pe lista la MFC! Motiv destul sa mai desfac o bere! Noroc si Happy WW! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu am vazut bufnita blonda, dar zau ca-mi place! :))))
    pupici Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu tine alaturi mi se pare ca bufnita e zambareata.Zada e superba toamna.Iti simt lipsa,dar e important sa-ti fie bine! Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. ti-ai facut ceva la par? sau mi se pare mie..
    unul dintre copacii aceia ii avem si noi in parc. dar bufnita, recunosc ca nu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La tine inca este toamna !
    Admirabile cadre! Felicitari pentru frumoasele fotografii!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase imagini de toamnă. Amuzante pozele cu bufniţa de piatră, împreună cu... un zâmbet blond!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună, nu înțeleg de ce nu mai pot adăga linkul cu paste de câteva săptămâni :D .Eu sunt printre ce-i mai vechi cu http://zoltybogata.ro/miercurea-fara-cuvinte-125/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apasă și tu pe Ctrl apoi pe V și treaba se rezolvă. Așa am fost învățat și IO, am făcut și am reușit.

      Ștergere
  8. O seară bună să ai.
    Ce frumos s-a ascuns buha în pomii din parcul îngălbenit de toamnă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ha-ha-ha, ce bufniţe drăguţe! Eşti veselă şi mă bucur. E de bine, am speranţă că ţi-a revenit cheful.
    A apărut de două ori înscrierea mea, prima dată am schimbat eu numele postării direct în likul existent. A apărut şi apoi a dispărut. Am reîncercat cu ctrl+v şi a fost bine. După care văd că sunt 2. Şterge tu una din ele, te rog, că eu nu ştiu cum.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Peisajul unde esti prezenta este superb, cum de fapt
    esti si tu ,intotdeauna ne transmiti emotii de bucurie!
    In alta ordine de idei nu stiu de ce mi-a dispartut fotografia
    ta de pe Google+,asa ca te rog sa-mi trimiti formatul
    acela de accept ,nu ma descurc prea bine cu noile reguli.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiu la care popor bufnita e simbolul intelepciunii!
    Foarte frumos realizata statuia si-ti sta foarte bine langa ea!
    Sa ai o zi frumoasa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buhu şi vouă, de dimineaţă, dragă bufniţe de toamna:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Simpatica imagine de miercuri, multumim!

    RăspundețiȘtergere
  14. foarte faine buhele :)
    si vad ca ai mai gasit niste toamna pe undeva :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Superbe imagini draga mea!
    O zi cât mai frumoasă îți doresc,CARMEN!

    RăspundețiȘtergere
  16. Faina idee! Happy WW! :)

    PS. Poate dezactivezi chestia cu click dreapta macar miercuri ca sa se poata inscrie mai multa lume in tabel. Eu inserez linkul tastand.

    RăspundețiȘtergere
  17. Toamna in toata regula la tine :)! Sper doar ca e ceva mai cald decat pe aici....
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ma crezi ca m-am gandit ieri si azi numai la bufnite? :D
    Am pus o pictura de-a mea la WW,nu e fotografie,dar e foarte tåcuta ;)
    Miercuri frumoasa,Carmen!
    PS : subscriu la ce a spus Cristi mai sus,azi am incercat sa pun link-ul scriind fiecare litera,ca nu mai pot cu copy-paste,dar datile precedente m-am lasat pagubasa,si se poate sa ma las si alte dati viitoare...:D

    RăspundețiȘtergere
  19. Hallöchen liebe Carmen, das sind ja reizende Bilder!
    Tschüssi und einen schönen Tag
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  20. m-ai facut sa rad, carmen! sa-ti fie zilele tot asa zambitoare si colorate ca si pozele toamnei!
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  21. Simpatice "Buhe"! Mai ales cea blonda!:)) Foarte pozitiva buha!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce senzatie de toamna frumoasa dau pozele tale!

    RăspundețiȘtergere
  23. Voiosie si intelepciune pe fond de toamna :) O zi buna, Carmen !!!

    RăspundețiȘtergere
  24. hahaha....ai reusit sa inveselesi si bufnita cea serioasa!
    Happy WW, Carmen si o imbratisare !!!

    RăspundețiȘtergere
  25. ce frumoase sunt! si haioase...multumita tie ;)
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  26. a. Nu ştiu cum se face că, de-a lungul timpului, niciodată Carmen nu a reuşit să ne sperie, chiar dacă a fost îmbrăcată (prin anii trecuţi) în autentic veşmânt de vrăjitoare de Halloween! :))) Dimpotrivă, ne face să zâmbim şi să-i răspundem cu prietenie.Oricât de mult ar vrea ea să ne sperie...degeaba! Noi ştim ce ştim ! :)))
    b. Remarc modul curios de orientare a crăcilor arborelui din ultima fotografie.Traiectorii total...imprevizibile ! :)))
    Numai bine şi o "Miercure fără cuvinte" cât mai veselă !

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce simpatica esti draga mea! Ai avut o idee destul de inspirata, chiar mi-au placut toate pozele. Nu ma pasioneaza bufnitele dar uite ce fain a iesit totul!

    RăspundețiȘtergere
  28. Unde sunt facute fotografiile? Imi place tare mult bufnita aceea. Poate s-a mai scris prin comentarii, dar n-am fost atenta la toate. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  29. bu-hu-hu catre bufnita cea serioasa, ia spune-i sa ia un pic de voiosie de la tine ;)
    foarte frumos aramiul frunzelor...

    RăspundețiȘtergere
  30. Sa nu vada fiica-mea bufnita asta... Face colectie de bufnite si... nu se stie.

    RăspundețiȘtergere
  31. E o toamna superba acolo, la tine, Carmen. Culorile sunt minunate.
    Iar bufnitele imi sunt tare dragi :)
    Iti doresc o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  32. A-bu-hu-huuu! :)) sau altfel spus: Buna seara!
    M-ai facut sa râd! Si bine s-a potrivit, mai ales dupa chinul pe care mi l-a provocat azi PC-ul!!
    Cat de vesela apari! Si buha zambeste! :)
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  33. Veselie mare in toamna ta!
    Esti o draguta....:))

    RăspundețiȘtergere
  34. Fotografii frumoase...si tu la fel de frumoasa!
    Sa ai o seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  35. Intelepte, intelepte :D!!!
    Ce frumos este in parc - e in parc nu?:)
    Happy WW :*

    RăspundețiȘtergere
  36. Ce aș mai putea adăuga ?
    Bufnița este deja vestită ca o pasăre inteligentă și mai mult este considerată simbolul înțelepciunii !
    Bună alegere ai făcut,frumoase fotografiile și frumosă toamnă ne-ai prezentat !
    Happy WW :)!

    RăspundețiȘtergere
  37. Draga Carmen cred ca am facut o gresala si nu stiu daca e bun link-ul de aceea il atasez aici cu scuzele de rigoare...Multumesc mult :)
    http://www.insulaekklesia.ro/miercurea-fara-cuvinte-51-imagini-superbe-de-toamna/

    RăspundețiȘtergere
  38. Vai cat esti de draguta si simpatica! Ai umor :)
    Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  39. foarte reusite pozele. ai iesit minunat.
    din pacate n-am putut participa saptamana asta la aceasta editie

    RăspundețiȘtergere
  40. Așa o bufniță mi-ar place și mie :D

    RăspundețiȘtergere
  41. Am trecut să-ţi urez o săptămână plăcută, draga mea, că dimineaţă pe drum, m-am gândit la tine! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  42. Imi plac bufnitele. In nu stiu ce zodiac mayas, zodia mea ar fi patronata de aceasta pasare. :) Oricum, mie imi placeau cu mult timp inainte de a afla asta.
    Iti doresc o seara placuta !
    PS Spre ca esti bine. Vad ca nu ai publicat de o saptamana, sper ca motivul sa fie treburile, nu probleme de sanatate, Doamne fereste !.

    RăspundețiȘtergere