miercuri, 25 ianuarie 2012

Miercurea fara cuvinte (4) - Irizări înfiorate



Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie (sau o serie de fotografii) care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!

153 de comentarii:

  1. brrr!!cam frig pentru o baitza:).in rest, superbe imagini.happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos e..oare pe unde o fi?

      Ștergere
    2. :) pentru o baita, e frig, foarte adevarat! dar o plimbare de-a lungul râului, îmbracat corespunzator sezonului, este o adevarata placere ;)

      Ștergere
    3. orasul Augsburg este strabatut de doua râuri: Lech(afluent al Dunarii) si Wertach (afluent al Lechului)si fotografiile le-am facut întro plimbare pe Wertach :)

      Ștergere
  2. Imagini pline de prospetime si de liniste...imi place atmosfera

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în orice anotimp, o plimbare de-a lungul râului îti cofera o stare de liniste si prospetime, dar parca mai ales toamna tarziu sau iarna... Mie una îmi place ceata de dimineata :) nu de putine ori am servit micul dejun la ora 7 sâmbata dimineata, pe râu, admirând ceata de noiembrie sau sloii de gheata din ianuarie :)

      Ștergere
  3. Gheata prinde curaj si incurand va acoperi raul. Cel putin la noi asa pare ca o sa se intample.
    Seara linistita si calduroasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe la noi, cele doua râuri nu au înghetat niciodata, dar lacurile... Ah ce ma voi bucura, daca vor îngheta, asa sa avem voie sa patinam. :)) Anul acesta Mos Craciun mi-a adus patine noi! înca nu le-am probat...

      Ștergere
  4. Frumoase irizări, dar bine ai zis ”înfiorate”, chiar dau senzația de frig !
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar? si tie îti dau senzatie de frig? hm :( nu am vrut. Pe mine ma fascineaza forma în care gheata a crescut pe pietre... sursurul râului îmi transmite o stare de liniste, de visare...
      Happy WW, Zina draga!

      Ștergere
  5. Unde sunt facute fotografiile? Sunt foarte frumoase...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fotografiile le-am facut vinerea trecuta, dupa orele de serviciu, întro plimbare pe râul Wertach, care strabate orasul meu.
      Happy WW! :)

      Ștergere
  6. Nu este limpede, cât e de rece apa... :))
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ratele care se balaceau doi metri mai departe, mi-au spus ca apa e "rece ca gheata" :))
      Happy WW, Max!

      Ștergere
  7. fotografiile tale au o atmosfera blanda chiar daca apa se simte rece rece...
    imi plac mult...happy ww Carmen...te pupic...somn usor >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "de vina" este soarele care apunea... apusul a fost "divin"! ;)
      PS: Sunt la pauza de amiaza... Abia la ora 17 ies de la serviciu. Pupici

      Ștergere
  8. Ce-mi place apa !!! Chiar si inghetata ...
    O miercure frumoasa, Carmen !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunate imagini. Ce frumoas se îmbină apa, lumina, gheaţa.
    Happy WW tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apa, lumina si gheata... o combinatie impresionanta, asa-i?
      Happy WW to you too! :)

      Ștergere
  10. Irizările înfiorate ale apei care trece, sunt privite de-ngheţatele pietre, care rămân...

    Carmen te rog să ştergi înscrierea mea de la nr. 23.
    Corectă este doar poziţia 20
    Mulţumesc. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dragut spus! :)
      PS: rezolvat, nu este nicio problema ;) Cu placere! O zi faina!

      Ștergere
    2. Superbe fotograiile!!! Felicitari!

      Mii de scuze, dar si eu am inserat un link gresit...si as vrea sa schimb...:(

      Ștergere
    3. Am reusit! Corecta e postarea nr. 87!

      SCUZE!

      Ștergere
    4. Iulia, chiar si atunci când se întâmpla mici greseli, corectarea lor se poate face fara pribleme, oricând ajut cu placere! important este sa ne întâlnim cu bucurie la MFC :)

      Ștergere
  11. la noi, iarna se joacă de-a v-ați ascuns :-)
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah... acelasi joc l-a ales si iarna de la noi ;))
      Happy WW!

      Ștergere
  12. E superba cromatica realizata de trecerea apei printre roci. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai ales pe timp de apus sau rasarit de soare! ;)
      Happy WW!

      Ștergere
  13. In fiecare picatura de apa exista o poveste adunata cu greu din departari...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta da adevar! apa preia, contine si transmite informatii - biologii au dovedit. Apa este viata! ;) Happy WW!

      Ștergere
  14. Fara apa nu se poate mentine echilibrul vietii,
    asa ca ea este un dar pe care trebuie sa-l pretuim
    si sa-l mentinem cat mai curat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Steliana. Nimic nu este intânplator! Planeta este compusa 70% din apa, în acelasi procet cu corpul omenesc! Echilibrul trebuie pastrat, pentru ca viata sa poata exista.

      Ștergere
  15. :) cam frig pentru o balaceala! imaginile sunt superbe. noapte faina....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa am spus si eu, chiar daca ratele au insistat sa intru sa ma balacesc cu ele :))
      Happy WW, Geanina draga!

      Ștergere
  16. Cu greu se scurge apa !
    Frig,tare frig pentru „gingășia” mea :lol: !
    Cineva mai sus a zis Brrrr,eu mai pot adăuga o duzina de „r”-uri înghețate chiar !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai o jacheta buna, cizmulite calduroase, fular, caciula si manusi... nu sufera decat nasul ;)) Dar la primul ceai fierbinte, îi trece ;)

      Ștergere
  17. Răspunsuri
    1. bine ai revenit, Liviu draga! Happy WW! :)

      Ștergere
    2. Liviu, ajutooor! nu stiu ce fel de platforma ai tu , dar nu ma lasa la comentarii, decât daca accept sa-mi inregistreze datele personale. Si asta nu-mi place de loc! :( Am destule conturi: google, yahoo, FB... nu mai vreau alt "observator"= "controlor"!

      Ștergere
    3. Carmen, este suficient sa te loghezi cu unul din conturile mentionate mai sus, google, facebook..etc...sau doar nume si adresa de e.mail sau blog! nu e deloc complicat si nici riscant pentru datele personale, pentru ca Livefyre este nr 1 ca sistem de comentarii :)

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. :) îmi închipui! straturi transparente subțiri gasim peste tot...
      Happy WW!

      Ștergere
  19. Fiecare cu irizatiile lui, ale mele-s pe farfurii!

    RăspundețiȘtergere
  20. Apa... la gheață:). Glückliche WW:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... si ceva pietre la gheata ;)
      Dankeschön! Ich wünsche dir einen wunderbaren Mittwoch mit vielen kreativen Ideen :-)

      Ștergere
  21. Cum zburda gandurile spre libertate cu asemenea imagini!!! Sa ai o zi minunata! Pupici de pe Cibin!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ape si stanci, sau fluidui si duritatea intr-o ingemanare seplendida! Felicitari, Carmen! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o exprimare artistica, sensibila... ca de la Cluj! ;) Happy WW!

      Ștergere
  23. Azi fac postarea de dimineata ca sa nu mai patesc ca miercurea trecuta care a devenit joi!

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte frmos. Imi aduce aminte de vara. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu înca visez ca mai vine iarna... macar pâna la mijlocul lui februarie. Apoi, pun visul în cui! :)
      Happy WW, Minoki draga!

      Ștergere
  25. Foarte frumoase imaginile! :)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  26. faine fotografiile, dar unde e zapada? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hm... asta ma întreb si eu! de la mijlocul lui decembrie astept! :)) Happy WW!

      Ștergere
  27. Aici ninge, viscoleste, e frig...
    Macar voi sa aveti o zi frumoasa! Salutari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. viscolul nu e frumos, daca e de durata, dar zapada si frigul... te rog, trimite-le la mine ;)
      O seara minunata! :)

      Ștergere
  28. Frumoase fotografii...Mereu mi-a plăcut să privesc curgerea apei...
    Vă doresc o zi de miercuri superbă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Sara! si mie îmi plac, mai ales cascadele.
      Happy WW!

      Ștergere
  29. Îmi plac foarte mult contrastele care induc armonie! Apa care mângâie pieterele, dar le și șlefuiește cu stoicism, până creează vad, sau mătasea căderilor fluide pe rocile dure și statice, peste care apa trece neîncetat. Culorile sunt minunate, iar jocul scânteietor al luminii pe ape e optimist și energic. Chiar dacă imaginile sunt odihnitoare, eu văd mult dinamism și mă încarc cu energie privindu-le! Carmen, să ai o zi încântătoare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah Mirela! câta expresivitate si sensibilitate în cuvintele tale! citirea mesajului tau îmi este o adevarata încântare! pupici

      Ștergere
    2. Mirela draga, nu pot sa las comentariu pe Clipe de Cluj. Scriu textul si când trimit... apare o fereasrta care-mi spune ca pagina nu a fost gasita! :( UF!

      Ștergere
  30. Bună CARMEN!
    Superbe imagini și odihnitoare..
    îmi place să ascult cum curge apa,vara!
    O zi de miercuri reușită!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca îti plac fotografiile mele. Multumesc Elena.
      Te pup si eu, o seara minunata!

      Ștergere
  31. Noroc ca am cafeaua fierbinte in cana, ca altfel as fi inghetat de la frigul pe care mi-l transmit imaginile :-D
    Happy WW!

    ps: de la ce ora incep oamenii sa puna linkuri aici la tine, ca mai putini de 50 nu gasesc niciodata :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. îmi pare rau... nu esti prima care spune asa ceve :( Mie îmi transmit cu totul altceva...
      PS: tabelul devine activ la ora 12 în noaptea dintre marti spre miercuri :)

      Ștergere
  32. Răspunsuri
    1. în sfârsit si persoane carora le plac fotografiile mele :) multumesc!
      Happy WW!

      Ștergere
  33. A nu stiu cata minune a lumii,mereu ramane vie.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Vin si eu cu sloganul repetentilor: apatrece, pietrele raman!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. câteodata, pietrele mici se rostogolesc, dar de ramas, ramân pe pozitie! :)
      Happy WW!

      Ștergere
  35. Nici un pic de gheata la mal. Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe râu ce vine din munte, este greu sa înghete apa la mal, dar lacul! lacul abia astept sa înghete, sa-mi iau patinele ce noi la probat! :)
      Happy WW!

      Ștergere
  36. Apa trece, pietrele raman. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  37. Superbe fotografii! Privind aceste imagini, mi-am adus aminte de un citat din Neamul Soimarestilor, care de fapt era chiar motto:

    ”Avem odihna vantului si tihna apelor.. suntem statornici intru statornicie, caci numai asa putem vedea chipul lui Dumnezeu”...

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos ca ne-ai adus citatul în amintire! Multumim mult!
      Happy WW! :)

      Ștergere
    2. ah! live free, nu ma lasa sa comentez! exact ca si la Liviu - Balanta. Cum se procedeaza fratilor?!

      Ștergere
  38. linistitoare curgere de apa! spala tot si ganduri cenusii si nereusite, privesti si se duc toate. superba captura, frumos colt de natura :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. perfect adevarat! frumos spus! Multumesc mult!
      O seara minunata, draga aA! :)

      Ștergere
  39. *suntem statornici intru nestatornicie

    (scuzati-mi, va rog, graba :P)

    RăspundețiȘtergere
  40. Frumoasa e natura cand apa curge limpede.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apa tulbure nu-i decât pentru melc ;)
      am glumit! Ai perfecta dreptate, natura e frumoasa când e calma; e fascinanta si înspaimântatoare în acelasi timp - când se dezlantuie si este periculoasa când se înfurie...
      Happy WW! :)

      Ștergere
  41. Foarte aducătoare de linişte sunt pozele tale... La noi niiiiinge muuuult! :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Cel mai froms decor din piesa ''viata'' il reprezinta natura.. asa ca de fiecare data vom gasi cate un spectacol mic oferit de aceasta :) Bine v-am gasit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumoooos! parca mi-ai citit gândurile! asa iubesc si eu natura...
      Happy WW! Ma bucur ca ne-ai gasit!

      Ștergere
    2. ;) Ma bucur ca suntem multi care gandim asa! O seara frumoasa!

      Ștergere
  43. La prima vedere m-a luat cu frig...pe urma cu nostalgie...susur de ape...pietre pe care sa stai cocotat si sa visezi si din cand in cand sa arunci cu pietricele in apa pentru concursul cine face unde mai multe...vacanta...tabara la munte...foc de tabara seara....povesti pana dupa miezul noptii in acompaniament de crengi troznind in focul de tabara...noi crestem, imbatranim, plecam...si alte generatii vor sta la povesti cu pietrele stravechi si eterna apa curgatoare.

    Pupici, Carmen, si iti doresc o saptamana limpede si stabila precum decorul din fotografiil tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Adriana, si tie deasemenea, o seara placuta si un sfârsit de saptamâna cât mai lin si tihnit!
      Happy WW!

      Ștergere
  44. Happy WW! Si la noi ninge, ca si la Mona! Suntem in ton cu gheta de pe frumoasele pietre. Imi plac astfel de cascade mici, unde apa isi face vocea mai auzita. Sunt ca niste flori in apa, un decor minunat si natural!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flori de apa! perfecta definitie! ai perfecta dreptate... Multumesc!
      Happy WW! :)

      Ștergere
  45. Buna Carmen, m-am alaturat si eu :) Bine v-am gasit!
    La noi ninge tare frumos, in sfarsit avem zapada!!!
    O Miercure minunata va doresc voua, tuturor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai sosit în grupul nostru, Adriana draga. Sper ca deja ai fost vizitata de prietenii miercurilor fara cuvinte si inscrierea ta a fost aplaudata!
      La cât mai multe MfC de astazi încolo! Happy WW!

      Ștergere
  46. Răspunsuri
    1. ;) si eu planuiesc una, pentru sâmbata ce urmeaza!
      Happy WW! :)

      Ștergere
  47. frumoase si linistitoare imagini ai ales :)
    zi frumoasa sa ai Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  48. Ninge la noi de cateva ore!!
    Pe malul Ariesului cred ca o sa gasesc un loc ca cel din pozele tale!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) la noi a nins în noaptea de luni spre marti. Dimineata a fost totul alb, dar pâna marti la ora amiezii, nu a mai ramas nici urma de zapada!
      Plimbare placuta! :)

      Ștergere
  49. Vara dorim sa ne înfioare stropii astia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) cam asa suntem noi, în general; vesnic nemultumiti cu vremea sau temperatura aerului!

      Ștergere
  50. Ce frumoase sunt pozele dumneavoastra prezentate mai sus. Cine a facut pozele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe blogul meu, daca sunt poze straine, atunci mentionez totdeauna sursa. în rest, aici la mine, exista doar fotografii facute personal sau de vre-un membru al familiei mele. Acestea de astazi, sunt facute de mine. Multumesc mult pentru vizita!

      Ștergere
  51. In prima faza am citit "irizari inflorate" si tocmai vroiam sa vociferez cum ca nu zaresc florile :-))) Nu stiu de ce, dar am impresia ca simt frigul din pozele astea, brrr...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ia un pulover si te-nbraca! e iarna... chiar daca nu e zapada! ;)
      eu iubesc natura, indiferent de anotimp!

      Ștergere
  52. Marea, cu întinderea ei neliniştită, cu freamătul venit din adâncuri, pune stăpânire pe cel ce o proiveşte! Când stropi de val sărută razele de soare, miracolul albului descompus desfăşoară evantaiul culorilor din curcubeu şi totul devine ireal de frumos... Cântec, culoare, poezie, meditaţie... toate completându-se inundă sufletul cu dor de a iubi...
    E minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. câta poezie în cuvintele tale, Aurora draga! Este minunat! Iubesc marea, asta recunosc si eu, în gura mare ;)
      Happy WW!

      Ștergere
  53. Uite de asta astept pe de o parte vara, mi-e dor sa-mi plimb sufletul prin padure, sa respir aerul curat al muntelui....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu gasesc la fel de frumos o plimbare în zapada, in parc, padure sau pe lac :) Aerul este parca si mai curat! ;) Vara este parca ceva mai frumoasa, doar pentru ca zilele sunt mai lungi :)

      Ștergere
    2. Aerul de acum e rece si curat, intradevar mai curat dar ataaaaaaat de rece!!! Chiar maine mi-am propus sa ies la o plimbare in zapada, numai sa se mai potoleasca vijelia.

      Ștergere
  54. De data asta, în clipocitul apei neostoite,
    un crâmpei din poetul nostru naţional:

    "Eu te văd răpit de farmec
    Cum îngâni cu glas domol,
    În a apei strălucire
    Întinzând piciorul gol

    Și privind în luna plină
    La văpaia de pe lacuri,
    Anii tăi se par ca clipe,
    Clipe dulci se par ca veacuri."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, ramai... Nu exista cuvinte care sa laude aceste versuri... Fara cuvinte! mai ales ca e miercuri! ;)

      Ștergere
  55. daca facem o astfel de postare, putem sa punem si text pe langa poze?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu Lavi, rubrica se numeste Miercurea fara cuvinte... Sorry!

      Ștergere
  56. Foarte frumoase imaginile! Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  57. Apa trece pietrele rămân :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  58. Imi place mult primul cadru. Acel covor de gheata care s-a asternut peste pietre este superb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Costin! si pe mine m-a atras grupul acela de pietre îmbracate de gheata... Happy WW! :)

      Ștergere
  59. Un loc in care sigur teai relaxat.
    toate gandurile"negre" s-au dus pe "apa sambetei",asta deca sambata te-ai plimbat pe acolo.:)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am plimbat vineri, deci gândurile "negre" s-au dus pe apa vinerii ;))
      Pupici

      Ștergere
  60. Fosnet de ape, eternitatea pietrelor, "raul care curge prin tine". Interesante imagini. Sugestie, forta, natura, vesnicie iar peste toate acestea, omul ca observator.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atâta vreme cât suntem doar observatori pasnici, natura ne va rasplati cu minunatii!
      Happy WW, Gabriela! :)

      Ștergere
  61. Tup si eu pe final in ograda tacerii! ;)

    RăspundețiȘtergere
  62. Salutare. Am organizat o leapsa, desktopul bloggerului se numeste, la care te invit, cu drag, sa participi; detalii complete aici: http://pardau.blogspot.com/2012/01/desktop-de-blogger-leapsa.html

    As fi onorat daca ai accepta! Seara faina! Ciprian

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum termin vizita la MfC, vin cu placere sa preiau leapsa. Mâine cu siguranta!
      Noapte buna!

      Ștergere
  63. Superbe toate pozele..
    Îmi plac mult!
    O oapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  64. Imi dau impresia de prospetime...liniste...susuratul raului...si multa pace.
    ATAT! De fapt tot ceea ce ne lipseste.
    O seara buna Carmen

    RăspundețiȘtergere