miercuri, 17 iulie 2013

Miercurea fara cuvinte (29) - Inocență

Rimas - 11 luni

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

55 de comentarii:

  1. Inocenta si dragalasenie :) Sa-ti traiasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) multumesc! sa traiasca fericita si sanatoasa.
      Nu este a mea :)) Este fetita unei familii cunoscute în concediu (http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2013/07/creta-8-rimas-la-knossos.html)

      Ștergere
  2. Câtă fericire pe căpşorul ei dulce! Frumoase poze!
    Ca să vezi coincidenţă, şi eu tot copil am azi. Noapte bună, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copiilor nu le trebuie mult sa fie fericiti :)

      Vin sa vad copilasii de la tibe ;) happy ww!

      Ștergere
  3. Ce par valvoi are la 11 luni! A noastra era cheala si blonda.Sunt niste copii frumosi,fiecare in felul lui.Tu esti atenta cu tot ce e in jurul tau si alegi pe masura.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact ce am scris in postarea de ieri ;) Rimas are par lung si neobisnuit de bogat pentru un bebe :) asa sunt fetitele arabe. Fotografiile le -am facut in timpul calatoriei cu autobuzul cu etaj si fara geamuri; curentul de aer i-a desfacut coditele si parul ii zbura in toate directiile, ceea ce ei, micutei, ii dadea o senzatie noua si tare ii mai placea. Radea in hohote! :-D
      O zi minunata iti doresc!

      Ștergere
  4. Am rămas fără cuvinte în faţa acestei micuţe !
    Îi doresc din tot sufletul să nu simtă niciodată greutăţile prin care a trecut familia ei şi să crească un om fericit şi iubitor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoasa urare, multumesc in numele tuturor copiilor. Pace si armonie - asta e tot ce ai nevoie micutii, si nu numai.

      Ștergere
  5. Un copil minunat! Frumoase poze. Îmi aduc aminte de un cântec pe care îl fredonam în copilărie: "Toţi copiii sunt frumoşi!". Şi aşa este. Copilăria este vârsta candorii, a inocenţei, a frumuseţii pure.
    Happy WW, dragă Carmen! Şi o noapte frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumiri. Inzecit trimit inapoi spre voi, toate gandurile bune.
      Happy WW!

      Ștergere
  6. Mai gandeam eu ca e o dulce!
    O vad bucuroasa si zambareata asa cum trebuie sa fie toti copii!;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, tare scumpa e! Si f.f.cuminte!

      Te pup. O zi faina! Happy WW!

      Ștergere
  7. Minunate imaginile si descrierile tale din Creta. Am fost si eu acolo acum vreo 10 ani. Iar fetita o minune...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Penzru mine a fost primul contact si... zau ca m-as muta pe insula, macar un an de zile. Ma gandesc foarte serios.

      Ștergere
  8. Bună CARMEN!
    Este scumpă foc!
    O zi excelentă îți doresc,CARMEN!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea. Si eu iti urez tie sa ai parte de o zi minunata!

      Ștergere
  9. Surprinzator de frumoasa si dragalasa
    fetita postata de tine!
    In alta ordine de idei vreau sa te atentionez
    ca melodia clipului meu este selectata :Danna Garcia-You Light up my liv,
    Multe imbratisari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Steliana draga. Inseamna ca eu am gasit varianta originala a melodiei, in interpretarea lui Debby Boone :) (pentru care a primit un Grammy, in 1978)
      O zi minunata iti doresc!

      Ștergere
  10. Frumusete mica, pui de om adorabil!!! Sa fie fericita. :) Zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  11. Fericire pura! Ce zambet sincer are. As vrea sa ne bucuram si noi din orice motiv asa cum o fac cei mici! Happy WW Carmen! Sa ai o zi minunata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lumea ar fi atat de frumoasa, daca adultii s-ar simti fericiti asa cum o fac cei mici! :-)
      Happy WW! O zi minunata si tie!:-)

      Ștergere
  12. Ce draguta este!! Ne reamintim ca fericirea sta in lucruri simple:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfect adevarat! "Maruntisurile" de zi cu zi ne ofera cele mai mari bucurii.

      Ștergere
  13. Se bucura cu vantul ce se joaca prin parul ei.:)
    Degetele alea cat sunt de gustoase.:))
    Pupici de happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa isi sugea degetelele si Raluca mea :)
      pupici draga mea. Happy Ww!

      Ștergere
  14. Inocenta? Cred ca-si cunoaste foarte bine farmecele :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Toata puritatea si inocenta in ochii unui copilas! Numai bine ii doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite cate ganduri bune si curate provoaca o fotografie cu-n copil! :) cat ma bucur sa vad atâtia oameni frumosi!

      Ștergere
  16. E tare draguta bebelusa !
    O serara frumoasa Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cred ca ii place cum vantul ii ravaseste parul!
    Reusite fotografii!
    O seara cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vântul puternic a amuzat-o teribil :))
      O seara placuta si tie, multumesc!

      Ștergere
  18. Copil dulce, vesel si fericit :)
    Absolut superbe instantaneele!
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta a fost si senzatia mea, privind-o pe Rimas: un copil perfect multumit, bun si cuminte... Ceea ce dovedeste ca este iubit si traieste intr-un camin linistit.
      O seara faina, Elly draga!

      Ștergere
  19. Un copil poate oricand sa-l invete pe un adult trei lucruri: cum sa fie multumit fara motiv, cum sa nu stea locului niciodata si cum sa ceara cu insistenta ceea ce-si doreste. Paulo Coelho

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce incantata era ca o zburatacea curentul... Frumusica zana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. curentul puternic produs in autobuz, a fost "o jucarie" noua pentru Rimas :))

      Ștergere
  21. ingerasii de langa noi ....
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, îngerasi, si ce bine ne este când ii avem în preajma!

      Ștergere
  22. E bine ca are ceva rosu, ca sa nu se deoache.

    RăspundețiȘtergere
  23. Așa dfupă cum nu toate socvotelile de acasă se potrivesc vu acelea din târg, așa am pățit și eu zilele acestea când am purces la Capitală să-mi aduc pruncii acasă.
    Să ai o noapte liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce scumpica e.
    Sa ai o saptamana cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  25. Fetita aceasta mi-a cucerit sufletul cu ochii aceia mari si plini de lumina si bucurie...

    RăspundețiȘtergere
  26. Superbe imagini ale inocentei! Fericirea pare ca striga din fiecare fibra a fiintei! Minunat!

    **
    Voi incerca sa revin la Miercurea fara cuvinte (si la Happy weekend si la altele). Imi doresc sa revin dar am ezitari pentru ca am probleme cu "tehnica de calcul" si imi ia mult-mult-mult prea mult timp pentru a trece pe la cei care posteaza si nu vreau sa fiu nepoliticoasa. Am facut (nu eu) cam tot ce e indicat in situatii problematice de gen dar tot nu se misca mai repede. Mi-au spus sa schimb sistemul de operare, dar n-as prea vrea, pentru ca la acesta am licenta... si nu cred ca e din cauza sistemului - la inceput a functionat optim... Am observat ca fara Google Chrome se misca, dar fara acesta intervin probleme pe unele siteuri pe care le accesez in mod regulat.

    Saptamana minunata sa iti fie!


    RăspundețiȘtergere