miercuri, 9 mai 2012

Miercurea fara cuvinte (19) - Distracție în parc




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

82 de comentarii:

  1. veveriteeee
    Nu demult am pus si eu mana pe una! mare distractie a mai fost :) ca mie mi-e frica de animale :))

    RăspundețiȘtergere
  2. In munti am gasit o singura veverita. Am lasat rucsacul jos si am fugit dupa ea. Trebuia sa imortalizez momentul. Cand am ajuns langa ea mi-am dat seama ca aparatul ramasese langa rucsac. Ghinion:)) Ma bucur acum de pozele tale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult! înseamna ca seria fotografiilor noastre, se completeaza! tu ai fost ACOLO pentru mine, eu am surprins veveritele, pentru tine :)) Suntem o echipa buna!

      Ștergere
    2. Cu siguranta! Multumesc mult.

      Ștergere
    3. Si eu care asteptam pe nerasuflate sa vad finalul aventurii; deja parca eram cu tine acolo dupa veverita .... ajung la final .... pacat de aparat ca a ramas, trebuia sa fuga si el cu tine ;)); dar .... ramane amintirea placuta ...

      Ștergere
  3. Beautiful photos. The squirrel is one of the pets.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragalasa veveritza asta zglobie !
    Am auzit ca veveritzele sant si foarte delicioase, nu ca lebedele
    dar totusi pe aproape ! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Veve, preferatele mele şi ale comandorului din "Să vie Băzarcă!" :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Te invioreaza sprintarele astea mici! Pofta de viata!

    RăspundețiȘtergere
  7. hehe..cata treaba are ea prin iarba! veselie mare in imaginile tale :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) sunt atât de iuti, ca daca folosesti zoom... secunda urmatoare nu le mai gasesti...(nici nu am avut stativ, si nici nu am aparat foto de caliatate)

      Ștergere
  8. veverite...sunt tare ghiduse...nu poti sa nu le adori :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am stat o jumatate de ora sa le privesc, ne mai saturându-ma!

      Ștergere
  9. eei! chiar distractie! sunt asa dragalase si amuzante! tare-as vrea sa le pot vedea mai deaproape!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ha-ha, si eu doream, dar ne despartea un gard de un metru douazeci, fortificat cu sârma ghimpata... asa ca, m-am îndepartat de nazdravanele alea mici, doar când am simtit ca spinii mi-au patruns în antebrete - din dorinta de a nu misca aparatul foto, m-am sprijinit de gard :)) Crezi ca se lasau fotografiate, daca nu stiau ca pentru ele nu exista nici un pericol ca un Paparazzo sa se prea apropie de locul lor de joaca?! :))

      Ștergere
    2. :D ha-ha, deci pozele de mai sus au si o istorie a lor :)

      Ștergere
  10. parcurile...un loc de liniste in jungla de beton
    frumoase imagini happy w.w.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce fotografii frumoase ! Ce dragalase sunt veveritele, cum se joaca ele printre floricele ! Mi-au amintit de veveritele din parcul Schonbrunn. Multumesc, Carmen !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  12. Veverița sunt animale extrem de simpatice și jucăușe ! Am o simpatie mare pentru ele :)!
    Mi-a făcut plăcere să le revăd !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. draguta foc!!!...cred ca il cautau pe Hansi sa se joace !!! :))

    RăspundețiȘtergere
  14. :) Chiar mă uitam în seara asta la niște poze cu o veveriță...
    A dumneavoastră e de-a dreptul adorabilă! O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce mult mi-au plăcut pozele! Veveriţa este simpatică foc! Cred că a fost o încântare să o priveşti.
    Happy WW, Carmen şi numai bine tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  16. cata viata, ludic si deconectare! Multumin Carmen:) :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Noa serbus. Aţi avut o zi faină şi cu ce să vă distraţi. Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  18. O veverita draguta,jucausa, intr-un cadru minunat si-a
    gasit locul de joaca ca un mic acrobat!

    RăspundețiȘtergere
  19. Veveriţa aproape se pierde cu totul în vegetaţie. În vegetaţia bleagă, desigur...

    RăspundețiȘtergere
  20. Îmi plac grozav veveriţele! Şi parcurile!

    RăspundețiȘtergere
  21. Pentru că azi particip cu 2 bloguri, am şi două comentarii.
    Pentru acest al doilea am păstrat urarea:
    Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. sunt mult mai dragalase astea ale noastre, mai micute si mai roscovane. In SUA sunt ca sobolanii, cu coada stufoasa si peste tot!

    RăspundețiȘtergere
  23. bună dimineaţa! încş nu le văd, că ori am ochii cârpiţi, ori se mişcă ele, dar revin, după cafea!
    o zi luminoasă şi veselă ca fotografiile să ai!

    RăspundețiȘtergere
  24. N-am mai vazut veverite de multi ani. Ma bucur sa le revad, fie chiar si in fotografii. Sunt de-o agilitate iesita din comun. Argint viu!
    Frumoase instantanee si sunt convinsa ca nu au fost prea usor de realizat :)
    O zi minunata sa ai, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  25. În grădina botanică din Cluj sunt doua veverite, sau poate mai multe, dar se urca destul de sus, încât nu le poate ajunge decât ...aparatul foto! Acestea sunt in elementul lor: o poieniță în luna mai, pe un verde frumos și vesel, plină de flori, în ton cu veselia veverițelor pline de viață. Zglobii, cu mișcări iuți, pe care le pot percepe chiar și într-o statică fotografie!
    O zi de miercuri cu bucurii, dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Coltisor de rai si file de poveste!... Superb acolo la tine!...
    O zi minunata sa ai, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce dragalase sunt! Am vazut una la Putna acum vre-o doi ani, dar abia daca ai timp sa le admiri atat sunt de rapide. :)
    Zi frumoasa Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce drăguțe și jucăușe sunt veverițele!...
    Mă mir că ați reușit să le "prindeți" în poză la cât de iuți sunt!...
    Vă doresc o zi de miercuri plină de voioșie! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Super veveritele ! Foarte greu de fotografiat. Bravo, pentru poze !
    O miercure frumoasa, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  30. tare frumos! din pacate eu nu am reusit sa surprind nici una pana acum. promit sa le duc niste nuci si alune, poate le "conving" sa stea la pozat!
    Imbratisari din Apuseni!

    RăspundețiȘtergere
  31. Sunt adorabile veveriţele! Şi jucăuşe foc! In urmă cu câţiva ani, într-o toamnă am găsit în pădure o veveriţă rănită. Abia mai mişca. Am luat-o, am dus-o la veterinar, a tratat-o în regim de spital după care am luat-o acasă deşi vrusese să o reţină la grădina zoologică (acolo am dus-o pentru spitalizare), dar nu am lăsat-o. Am ţinut-o toată iarna la noi. Era prietenoasă şi ne amuza. Primăvara am dus-o înapoi în pădure. A fost fericită să se caţere în copaci. Am rămas toată după amiaya acolo. A revenit la pătura pe care stăteam de câteva ori, a mai luat câteva alune dar... la un moment dat a dispărut în desişul pădurii. Am plecat cu inima strânsă dar ştiam că ei îi va fi cu mult mai bine decât în spaţiul îngust în care am fi ţinut-o noi, chiar dacă o înconjuram cu iubire! oricât ar fi de aurite coliviile, rămân totuşi colivii! Estte mununat în libertate.

    RăspundețiȘtergere
  32. Cred ca era disperata ca i-au taiat copacii,i-au distrus locuintele.

    RăspundețiȘtergere
  33. MInunatele astea sunt niste jucarii vii.

    RăspundețiȘtergere
  34. Nu sunt usor de fotografiat, sunt nazdravane... Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. :) A inflorit blogul tau deodata!

    RăspundețiȘtergere
  36. Simpatice si dragalase veveritele! Si jucause nu mai spun. Surprindem si noi, in fiecare vara, dar adevarat ca trebuie sa le urmarim pentru ca nu se lasa fotografiate ;).
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  37. Chiar că a avut parte de distracţie jucăuşa! Dar şi voi privind-o, sunt convinsă. Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Deci iubesc veveritele :X mi se par asa gingase. Eu obisnuiam sa merg in Herastrau si sa le dau nuci sa manance direct din palma :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Postand mai tarziu, mai ardeleneste-cum se zice, m-am lasat furat de peisajul cu veverite si am afisat imagini ecologice; le-am zis "green design" pentru a atrage "clientii"

    RăspundețiȘtergere
  40. Ador veveritele!!! :X :X :X O postare superba, Carmen, felicitari!!! Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
  41. Cat m-am chinuit in iarna sa prind in poze o veverita din parc, vaai vaaai. Pana la urma s-a apropiat ea timid si am reusit sa ii fac o poza. :)

    RăspundețiȘtergere
  42. nu pot sa cred ca aveti veverite...la noi au cam disparut

    RăspundețiȘtergere
  43. pe mine vremea asta schimbatoare ma deprima
    ar fi binevenita o plimbare in parc

    RăspundețiȘtergere
  44. Ce dragute sunt veveritele! Si eu tot poze dintr-un parc am pus :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Wow ce drăguțe sunt!
    Să tot stai să le privești!
    Zi superbă CARMEN!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  46. Cat de dragute sunt!
    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Simpatice foc! De cele mai multe ori sunt prea rapide pentru a fi fotografiate :) Ai avut noroc! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  48. Ce le place sa se joace :D Am si eu un set de poze cu o veverita mica si jucausa intr-un parc :) Alerga peste tot :) Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  49. Veverita cea sprintena in raiul florilor. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  50. Ououu, ia uite veverița! Ai apucat a o surprinde.

    RăspundețiȘtergere
  51. Foarte frumoase imaginile.Tare jucause si poznase sunt veveritele. Dar si pofticioase si hotomane. Mergeam in parc la noi, unde sunt veverite si bateam doua nuci deolalta si imediat venea cate o veverita si-ti fura nuca din mana si te mai si zgariau. O seara minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Bravo, Carmen! Tu ai reusit sa surprinzi si doua intr-o fotografie si eu ma chinui sa prind macar una. Adevarul este ca am imortalizat si eu vreo doua, dar cu mare chin, sunt extrem de iuti si cum in parc nu prea este lumina, e mai greu.

    RăspundețiȘtergere
  53. Ce dragalase sunt! Bravoo pentru inspiratia de a le fotografia! Draga Camen, mi-ar face mare placere sa ne intalnim cand ajungi la Sibiu! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  54. Chiar ca s-au distrat! Frumos! Mi-as dori sa pot fotografia si eu asa ceva! :)

    RăspundețiȘtergere
  55. Imagini dintr-o poveste. :)

    RăspundețiȘtergere
  56. la mine e 23.46 credeam ca reusesc sa ma inscriu si eu

    vad ca lista s-a inchis mai devreme astazi...poate reusesti tu, carmen sa pui si link de la mine
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/05/pentru-miercurea-aceasta-postez.html

    RăspundețiȘtergere
  57. Vai, vai ce dragalase sunt! :) Cand le vezi iti vine in minte un singur cuvant. Joaca. :)

    RăspundețiȘtergere
  58. Vai cat sunt de dragalase!!!!:D Si la noi in Padurea Trivale mai erau veverite cand eram mica;))

    rux

    RăspundețiȘtergere