sâmbătă, 20 octombrie 2018

Ghicitoare

Este o tipa a carei vârsta greu se lasa ghicita, singura certitudine e ca a trecut de prima tinerete. Ma fascineaza si nu sunt singura care o admira, atât pentru felul cum arata, cât si pentru stilul ei de fi.
Cu fiecare an ce trece pare mai înteleapta, mai încrezatoare si mai frumoasa.
I-a placut întotdeauna sa se îngrijeasca. Are parul lung si îl vopseste în nuante de cupru cu subton de ciocolata si miere. Nimeni nu mai stie (nici macar ea) ce culoare a avut parul ei la origine. Îl poarta când desfacut, buclat spre fârfuri, când prins în cocuri fanteziste, în care atârna mereu o agrafa de mare efect. Bijuteriile ei sunt inspirate din lumea vegetala - fructe coapte, frunze sau legume.
Are pielea de aur si piersica si ochii în nuanta vântului. În jocuri de lumini si umbre îsi estompeaza perfect ridurile. Iar zâmbetul… oh! Toti carora le adreseaza un zâmbet se pot considera fericiti, pentru ca surâsul ei pare ca te mângâie si îti transmite, asa fara cuvinte, un imbold de a te bucura deplin de viata. Îti vine sa cânti si sa dansezi, te umple de energie si esti fericit ca te afli în compania ei.
 Ca oricine însa, are si zile când îi tuna si fulgera. Atunci poarta o pelerine cu gluga - gri uni si cizme de cauciuc, se agita de colo-colo si lasa de-nteles ca nici ei nu-I place starea în care se afla. Însa în general este o tipa echilibrata. Si deosebit de prezentabila! Poarta rochii lungi, în stil romantic, cu multe volane si decolteu cu dantela, în combinatii perfecte de culori. De la verde - verde tern, la ocru, castaniu, auriu, rosu-aprins si aramiu… aparitia ei face mereu furori! Cele mai mari companii de fashion, cei mai renumiti fotografi, pictori si poeti, se lasa inspirati de ea. Cocheteaza cu toti si atunci când flash-urile îi sunt prea mult, dispare. Pleaca brusc, departe, în cealalta emisfera. Dar se întoarce în fiecare an... Ei?! Despre cine este vorba?! ☺☺☺



19 comentarii:

  1. Toamna?La multi ani, Carmen! Iti doresc multa sanatate si fericire! O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toamna da, multumesc Florina draga <3 un weekend placut si tie!

      Ștergere
  2. 💓 Draga Carmen, esti minunata...si-n culoarea toamnei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place, Ghemulet draga 😊
      sa ai o duminica superba!

      Ștergere
  4. La început chiar am crezut că e vorba de o persoană reală. Superbă descriere, dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. presimt ca este o ghicitoare de o subtilitate fantastica...
    derutant te arunca cu gandul la doua personaje...insusirile din descriere (sunt ale gazdei...presupun si intuiesc) se intrepatrund cu cele ale Doamnei Toamna, granita intre cele doua este foarte fina, greu de delimitat...e firesc acest lucru deoarece momentul plasmuirii a fost ales intr-o zi de toamna...
    peisajul din imagini ales in aceste ultime zile de toamna, cele mai dragi tuturor, este superb...iedera roscata cataratoare...zborul lin al frunzelor uscate, fosnitoare...trunchiurile batrane ale copacilor infasurate cu esarfe de frunze...
    O seara minunata si o saptamana benefica, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga, in toata descrierea nu m-am gandit decat la toamna, dar interesant punctul tau de vedere :-) Iti spun sincer ca nu am vrut sa fac nicio paralela :-)
      Suntem rasfatati, aici in Bavaria, aem intr-adevar parte de o toamna de aur. Dupa o vara secetoasa, avem acum o toamna uscata. Frunzele sunt atât de frumos colorate. Ceea ce escte ciudat, este ca frunzele sunt deja uscate din vara si acum cad la pamant si se sparg. Pe stazi este praf de frunze, asa ceva nu am mai vazut in viata mea! Zici ca a trecut peste covorul de frunze o turma de elefanti ☺
      Astazi, am serbat ziua mea de nastere si dupa ce am mancat in casa, am iesit toti in curte pe terasa, cu maneca scurta, la soare. A fost ca vara! Bineintels doar pana la ora 18! acum s-a racorit bine, nu se mai poate umbla pe afara fara pulover sau jacheta.
      Multumesc mut Gina draga. Si tie un start bun in saptamâna care vine! Te pup

      Ștergere
  6. Eu zic ca Toamna are si un prenume tare frumos - chiar si o opera l-a imprumutat si bine a facut!
    Imi parerau Toamna, dar pe mine ghicitoarea aceasta m-a dus cu gandul la Carmen. Si imi imaginez mereu cum ii sta cu pelerina gri si cizme de cauciuc. Nu o pot vedea insa imbufnata. Cred ca e vesela chiar si atunci.

    Pupiiiiici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea, este un adevarat compliment, insa zic foarte sincer ca in descrierea pe care am incercat sa o fac toamnei nu este nicio paralela la persoana mea. Ce e drept este ca iubesc toamna, sunt un "copil al toamnei" 😉
      te puo Rux draga. un start bun in noua saptamana 😘

      Ștergere
    2. Pai si eu ce sa fac daca esti copilul Toamnei si semeni cu ea... citeam si te vedeam pe tine. Serios !!
      (singurul moment de a fost la parul prins in coc... nu imi aminteam daca te-am vazut cu parul prins in coc.. hahaha).
      Pupici cu drag :*

      Ștergere
    3. hahaha, eu nu port rochii lungi si nici nu imi stau bine culorile toamnei. Nici nu ma machiez, nu folosesc niciodata fond de ten sau pudra. Hahaha, nici nu am ce sa ascund ca nu am riduri (lol)
      Nici nu sunt muza nimanui si nu plec nicaieri, de 19 ani locuiesc in Bavaria 😜 Deci?! am dreptate? 😏👍 am! te pup. o seara faina! 😘

      Ștergere
  7. Ce frumos ai scris! Întâlnirea cu doamna Toamnă a fost una minunată. Se vede că sunteți prietene bune și vă cam potriviți la port, la gusturi, la culori. Sunt sigur că ați stat mult de povești împreună.
    Încă odată, cu tot dragul, La mulți ani! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, Alex draga. iubesc toamna si savurez fiecare zi libera in mijlocul naturii. Ma incarc cu energie pozitiva 😊
      multumesc mult. Numai bine va doresc si voua 🤗

      Ștergere
  8. La multi ani minunati! O frumoasa si vesela doamna!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. raspunsul la ghicitoare este Doamna Toamna 😊
      intaplator, sambata a fost ziua mea si de aici, o marunta confuzie in randul cititorilor. Cer scuze, nu aceasta mi a fost intentia 😌
      multumesc Coco draga. ganduri bune inapoi.

      Ștergere
  9. Toamna, desigur! :) O admir si de la fereastra! :) Teiul are frunze galbene si multe care sunt inca verzi - o armonie perfecta! Iar in covorul de frunze - mai ales de frunze aurii - Miki aproape ca nici nu se vede. :)
    Frumoasa romanta ai dedicat toamnei.
    Fotografiile sunt super - cel mai mult si cel mai mult imi place foto patru! Are ceva ca o aura. :) Leo pare sa asculte o poveste despre toamna.
    Zile senine iti doresc, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere