vineri, 5 octombrie 2018

Ziua învatatorului - Provocare muzicala

Astazi este Ziua Mondiala a învatatorului, o zi speciala pentru fiecare om de pe Pamant, caci nu exista vre-unul care sa nu fi avut parte de învatator - asa ca, haide-ti la serbare! Traiasca toti învatatorii, educatorii si profesorii de pe Planeta! Multumim celor care s-au straduit sa-si transmita cunostintele mai departe, multumim celor care s-au ocupat sa devenim onesti, sa avem minti independente, sa ne dezvoltam personalitatea, fantezia si talentul, sa fim puternici, curati, eleganti, ne-au dezvoltat spiritul de echipa, abilitatea de a coopera, ne-au învatat ce este încrederea, responsabilitatea si ne-au pregatit pentru provocările vieţii. Vivat academia! Vivant professores! Vivat membrum quodlibet! Vivant membra quaelibet! Semper sint in flore! Vivat nostra civitas!


♦ Elton John - Teacher I Need You      ♦ Leonard Cohen - Teachers
♦ The Police - Don't Stand So Close To Me   ♦ Jethro Tull - A Classic Case/Teacher(Medley)
În fiecare vineri  Friendship Friday Create With Joy Un weekend minunat tuturor!

7 comentarii:

  1. Daca ai sti ce dor mi-e de scoala! Am avut niste formatori minunati!
    Una din cele mai grele meserii!

    Un weekend excelent, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-) eu merg cam de 4-5 ori pe an la diferite seminare, cursuri de perfectionare si referate, cu durata de minimul 8 ore pe zi! asa ca... sunt înca în exercitiu ☺☺☺ Si îmi face mare placere! Putine sunt obligatorii, majoritatea sunt facultative si cât ma bucur ca pot sa le strecor în agenda mea saptamânala si asa supraîncarcata!
      Am visat cândva sa devin profesoara de engleza... Fiica mea cea tânara, a devenit profesoara de germana si profesoara de arte si instoria artei. Când meseria este pasiune, nimic nu este greu! :-)
      Te pup, un weekend minunat si tie, Suzana draga!

      Ștergere
  2. Nu se poaaaaate!!! Pe cuvant ca habar nu am avut cand am ales piesa ca era ziua profesorului :)))). Ce coincidenta!!! :O

    Am ascultat toate piesele propuse! Cred ca piesa de la The Police e posibil sa o mai fi auzit (posibil:P) iar din ultima iar mi s-au parut pasaje cunoscute ;). In rest au fost prima auditie si ma bucur de fiecare data sa descopar piese noi (mai ales de la artisti pe care ii ascult cu placere).

    Din scoala incerc sa pastrez doar amintirile faine ;). Si alea merg cam pana la finele liceului. Ca apoi... :)))))).

    Pupici cu draaag :D :*!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vaaaai, asta da potriveala! Extaordinar! ai simtit în aer! ☺☺☺
      Eu am amintiri minunate si din scoala generala si din liceu si din facultate!
      Si acum, adult copt, tot mai sunt scolarita din cand in când si ce bine imi prinde! ma simt tânara <3 ;-))
      Te pup. O duminica placuta sa ai!

      Ștergere
  3. Frumoase dedicații, dragă Carmen! E plăcut să știi că ești prețuit de oameni valoroși!

    Duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoasă dedicație muzicală pentru ziua mondială a ecucatorilor, învățătorilor, profesorilor! Prilej să ne amintim de anii de școală, de colegi, de dascăli și de întâmplări meorabile...
    Numai bine, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Norocosi cei care au avut parte de profesori ca cei pe care ii descrii! :)
    *
    Frumoase piese ai ales!
    Acest cantec al lui Leonard Cohen nu-mi amintesc sa il fi ascultat, iar de Jethro Tull am uitat - multumesc de reamintire.
    Cand mai ascult The Police zambesc vazandu-l pe Sting cel de atunci, pe vremea cand revista Bravo ajungea la noi "pe sub mana" si am reusit sa fac rost de un poster cu trupa. :)
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata, Carmen draga! (te rog sa imi scuzi intarzierea).
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere