duminică, 4 februarie 2018

Fasching * Carnevale * Carnaval

♥ Al cincilea anotimp = vremea carnavalurilor ♥
Pentru ca anul acesta Pastele catolic se va serba pe 1 Aprilie, vremea carnavalul se va încheia cu:
• Weiberfastnacht ("Carnavalul muierilor") - joi, 08 Februarie 2018
• Rosenmontag (lunea rozelor) - luni, 12 Februarie 2018
• Fetter Dienstag (Mardi Gras, Shrove sau Pancake Tuesday) "martea grasa" adica ultima noapte de Carnaval - marti, 13 Februarie 2018
"Aschermittwoch" - miercurea cenusei (latina - Feria quarta cinerum) , este prima zi a Postului Mare (14 Februarie 2018)
Fasching în anii precedenti: 2010, 20112011 (2011),. 2012 (2012), 2013 (2013), 2014, 2014, 2015, 2015.

6 comentarii:

  1. Petrecaretii dragi!!!! <3 hihih.
    Ce pereche frumoasa si vesela format! L-am vazut pe Leo si in poza, la Venetia. Am uitat sa il salut si acolo ;)).
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, Leo este un plimbaret-petrecaret ☺☺☺
      Ce m-am chinuit sa reusesc cele doua fotografii! Peruca lui Leo ii aluneca mereu pe ochi - i-am prins-o sub barba cu o clama. Pana il aranjam pe el sa i se vada ohii, mi se sucea mie peruca sau imi cadea palaria ☺☺☺ apoi... cu o mana il tineam pe Leo la subrat si cu cealalta mana telefonul mobil ☺☺☺ ne-am carnavalit! ☺☺☺
      Dar stai sa vezi ca la weekend, vine Emma! sa vezi atunci dezmat! ☺☺☺
      pupici <3

      Ștergere
  2. Aproape sa nu te recunosc, draga vrajitoare buna! :) Ce vesel e botic, ca participa si el! :)
    Distracite frumoasa!
    Pupici cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o colega de serviciu a crezut ca fotografiile sunt Photoshop, perucile suprapuse , aplicate ulterior ☺☺☺ Ce a mai ras cand i-am povestit cum am reusit sa fac serfie-urile ☺☺☺
      pupici <3

      Ștergere
  3. Cam mult aveti de petrecut! Sa va fie frumos si vesel!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in timpul saptamanii suntem seriosi - doar la sfarsit de saptamana "ne dam în barci" ☺☺☺
      pupici

      Ștergere