vineri, 9 februarie 2018

Doi pitici curiosi

Greta si Leo

8 comentarii:

  1. Hahahaha! Ce draguuti sunt! :P
    Si Dodo se catara asa uneori (uneori sub pretextul ca "ma ajuta sa termin mai repede mancarea aia" ... :)). Cand era mai mic se speria de pocnitori si tunete, trebuia mereu sa am grija sa nu se strecoare cine stie pe unde. Mai ales cand am schibat ragazul si era un spatiu potrivit pentru el pentru a se strecura pana in spatele dulapului din bucatarie.. :)). Oh Doamne... si eu eram singura care il putea "extrage" de acolo :)).
    Lui Leo ii e frica de tunete? :)

    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leo nu se sperie de tunete, ba chia îi vine sa se ia la lupta cu tunetele ☺☺☺ Cand ploua si fulgera si tuna, Leo latra ca vrea in curte si in cap'sorul lui, crede ca este "cineva" acolo pe teritoriul lui, cineva care face zgomote ☺☺☺
      De revelion, la ora 12 noaptea, cand de jur imprejur pocneau focurile de artificii, el privea fascinat "stelele cazatoare" alaturi de noi, pe strada. Am avut noroc cu Leo ca se spune teama de zgomote nu poate fi "educata" O ai, sau nu a ai.
      Te pup. Noapte buna Rux draga! <3

      Ștergere
  2. Superbe imagini ale "piticilor"!
    Nici nu stii exact care are initiativa! :D
    O duminica excelenta, draga Carmen! Multumesc pentru zambet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amandoi au in cap numai joaca 😀🤣😃
      Multumim mult Suzana draga 🤗😍
      O duminica minunata sa ai 😘

      Ștergere
  3. îmi plac mult de tot aceşti doi pitici curioşi !!!
    pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Greta a împlinit în decembrie trei ani si Leo a facut în noiembrie un an ☺☺☺
      Te pup si eu. Noapte buna!

      Ștergere