joi, 28 decembrie 2017

Winter Wonderland






18 comentarii:

  1. s-a depus suficienta zapada intr-o zi, numai buna de joaca si tumbe...
    contrastul, pata de culoare rosie pe covorul de nea pufos, alb imaculat deseneaza chiar o imagine de basm... aceasta ninsoare mult asteptata e ocazia ideala de a ne topi surplusul de calorii, daca exista...la noi de vreo doua zile abunda o ceata densa, cu un grad crescut de umiditate atmosferica si conditii de trafic infernal, mai ales daca te prinde inserarea pe sosea extraurbana...
    Zile minunate, pline de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga, asa este - zapada readuce sufletul de copil in fiecare adult! :-)
      Si aici a fost ceata pe lac, dar noi ne-am indepartat de mal si am intrat in padure, pentru ca Leo cu mintea lui, ar fi vrut sa faca baie! ☺☺☺
      Pe sosea a fost deasemenea vizibilitate scazuta, o combinatie de ceata usoara cu ninsoare fina. Norocul aici este ca toate soselele, mai ales autostrazile, sunt imediat curatate cu pluguri.
      Ieri m-a durut capul - presiunea atmosferica mi-a semnalat ca vremea se va schimba si azi - a nins! Nu a fost frig, in jur de zero grade, poate un pic in minus. Insa meteorologii spun ca pana la revelion vremea se va incalzi si vom avea intre 10 si 15 grade in plus! Incredibil! In toiul iernii, primavara!
      Eu am concediu pana dupa Boboteaza si sper ca aceasta intalnire cu zapada nu a fost ultima :-) Chiar daca nu vamai ninge in orasul nostru, vom pleca spre munte, pana gasim iarna :-)
      Te pup Gina draga. O seara minunata sa ai <3

      Ștergere
  2. ☺☺☺ Sunteti simpatici foc! Si totusi a venit mult asteptata zapada!
    Sa va jucati din plin ca sa aveti orbrajii imbujorati. Adica tie, ca la Leo nu prea se observa! ☺
    O zi minunata, draga Carmen! Imbratisari! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. astazi de dimineata a fost ger (doar -2°C, dar s-a simtit ca -10) si zapada scrâsnea sub pasi. Zapada este inghetata pe copaci si turturii atârna de ghirlanda cu luminite din jurul casei...Din partea de est, se ridica mandrul soare! Poate ca astazi vom mai avea zapada, maine insa... gata! Peste sudul Germaniei vine un val cald de aer si temperaturile vor urca la +15°C
      Pupici Suzana draga! Numaratoarea inversa a inceput, mai sunt doua zile pana la Cumpana dintre Ani! Zile fericite sa ai!

      Ștergere
  3. Doi copii nazdravani, incantati ca a nins si s-a depus zapada, asta sunteti! Va iubim, copii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am avut noroc de zapada când ati fost voi aici, pacat! Sunt sigura ca ai fi zburdat cu noi ♥ Pupici de la noi trei, pentru voi trei :-*

      Ștergere
  4. :D ...la mine ploua ca toamna. Frumos, anotimpul tau. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... aici, acum, într-o saptamâna exista 3 anotimpuri! De Craciun a fost "toamna", acum e "iarna" si de mâine vine "primavara"! Tja... suportam greu schimbarie astea meteorologice - eu am deseori dureri de cap. Dar, fac ce se poate mai bine din fiecare zi :-)

      Ștergere
  5. Bună CARMEN!
    Superbe fotografiile,adevărată iarnă la tine!Am primit câteva poze de la fiul meu
    din Elveția și acolo este la fel,la mine sunt 13 grade!
    Îți doresc sărbători fericite încontinuare și anul ce vine
    să-ți aducă numai bucurii și fericire!
    LA MULȚI ANI,2018!
    Te îmbrățișez cu drag și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doar câteva zeci de ore ne despart de Anul 2018 si emotia trecerii în noul an este tot mai mare. Sanatate si bucurii sa ai, draga Elena. Noroc si LA MULTI ANI!

      Ștergere
  6. Nazdravanii la joaca! :)
    Oh, oh, oh! Doar imi imaginez frigul, raceala si pufosenia zapezii! :) Aici e o zi de primavara! :( As putea da, eventual, cu piciorul in pietre, dar nu prin zapada. Si-asa de mult imi place sa merg prin zapada mai mare! Ma uit la voi si oftez! :)
    Sa fiti fericiti!
    Ziua minunata sa o ai, Carmen draga! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! (din Brasovul primavaratic) :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo vai, o vai! Eu iubesc toate 4 anotimpurile si ma bucur de fiecare sezon. Iarna-i faina cu frig si multa zapada, vara cu calduri mari si soare, primavara cu flori si zumzet de insecte, toamna cu fermecatoarele culori si zborul cocorilor...
      Savurez zilele astea zapada, ca daca voi incepe serviciul, in principiu nici nu ma mai intereseaza cum este vremea afara... Doar sfarsiturile de saptamana sunt pentru mine importante. Asa ca, pana de Boboteaza... sunt afaraaaaaaaa! ☺☺☺
      In ultima zi a anului am hotarat sa urcam pe cel mai inalt mune al Germaniei - Vârful Zug la 3000 de metri! bineinteles ca Leo va veni cu noi :-) Chiar am ras cu Helmut azi, cand faceam planul, ca Leo are abia un an, dar a facut baie in Mediterana, s-a plimbat prin Venetia, a trecut prin 4 tari europene si acum urca pe cel mai inalt munte al Germaniei ☺☺☺ Leutul nostru! ♥
      Pupam dragelor si transmitem ganduri bune de la trio pentru trio <3

      Ștergere
    2. Un adevarat leu-paraleu micul si frumosul Leo! :)
      Carmen draga, iti doresc sa te bucuri din plin de aceste zile libere si sa fiti sanatosi si voiosi pana la adanci batraneti si Leo sa va insoteasca prin si mai multe tari! <3 Si prin munti! :)

      Si mie imi plac toate anotimpurile! Exact cum ai scris! Sa fie iarna! De la inceputul lui decembrie si pana la final de februarie sa fie zapada si sa fie frig! :)

      Abia astept sa citesc despre "aventura pe munte"! :)
      Se zice ca sunt "semne" de la inceput despre cum va fi un nou an... Sper sa fie inselatoare aceste semne, pentru mine! Am inceput anul... si-mi dau seama ca timp pentru joaca nu pare a fi. :)))
      Imbratisari si pupici, cu drag! de la trio pentru trio! <3

      Ștergere
    3. multumim pentru gandurile bune si pentru urari, Diana draga!
      Numai bine va dorim si voua, fie ca toate visele sa vi se implineasca! Ce daca nu e timp mult de joaca, fiecare minut e pretios si trebuie trait la maxim! Bucuriile mici si dese fac bine sufletului si sunt mai valoroase decat o bucurie mare si unica ;-) Sincer iti spun ca mie mi-e si teama sa am o bucurie prea mare pentru ca stiu ca Universul este în deplin echilibru! Omul simplu traieste una calda si una rece! Viata este când deal cand vale... Oscilatiile mici sunt de preferat, decat ascensiunile prea mari si caderile "libere"! itelegi ce vreau sa zic ;-) E unu noaptea ☺☺☺
      Te pup draga mea. Noapte buna!
      imbratisari si ganduri bune din Bavaria pentru trioul brasovean <3

      Ștergere
    4. Da, inteleg! Exact la fel simt: echilibrul Universului trebuie pastrat. Si eu prefer oscilatiile mici! :) Stiu din experienta cum e cu cele mari...
      Multumim, Carmen draga!
      Ganduri bune si de la noi catre voi! Imbratisari cu drag! <3

      Ștergere
    5. nu ma mira ca gândim la fel :-* pupici <3

      Ștergere
  7. Ooo mi-am amintit ceva. Lui Leo ii place sa sara dupa zapada? Lui Dodo ii placea tare mult sa sara sa "manance" zapada cand scuturam cate un copacel. Si ii mai placea sa dispara sub zapada... i se mai vedea ciufu doar.. haha. Cand ajungeam in casa avea niste bulgari agatati de blana (cu toata hainuta) ca il caram in brate pana sus. :D
    Va pup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leo umbla cu nasul în zapada, din când in când poarta pe nas un bulgare de zapada, se scutura si o ia de la capat ☺☺☺ Ii place sa sara prin neaua nou asternuta, il fascineaza fulgii de zapada, incearca sa-i manânce ☺☺☺ De multe ori îl privesc si imi doresc sa stiu ce se petrece în capusorul lui mic! :-)
      In ultima zi a anului 2017 am urcat pe cel mai înlat vârf de munte din Germania - cu telecabina ;-) Leo s-a comportat minunat, acol la 3000 metri altitudine. A avut turturi la mustati si pe labute, dar nu a dat semne ca ar fi ceva care sa-l stânjeneasca.
      Seara în masina, l-am învelit cu fularul meu (cât o paturica ☺) si a dormit fericit. Cine stie ce a visat?!
      Te pupam si noi, Rux draga. Un start bun in Anul Nou. La multi ani!

      Ștergere