marți, 5 decembrie 2017

Mos Nicolae


13 comentarii:

  1. Micul Leo e tare elegant in atitudine, in prima poza as inclina sa cred ca priveste mai mult spre tine decat spre figura lui Mos Craciun...
    iar in a doua imagine deja s-a pus pe cugetare reflectand la semnificatia chipului cu nasul rosu ...o fi vreo bombonica?...sau oscior?...
    Sa-ti umple Mos Nicolae botinele cu surprize placute!
    Sa ai parte de o zi plina cu bucurii! Ganduri bune si pupici, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga ai descris tare frumos cele doua forografii 😂🤣
      Iri doresc ca Mos Nicolae sa iti afica un sac plin cu sanatate si bucurii. Te imbratisez.

      Ștergere
  2. Ingerasul Adela(?) este foarte fain asa balai!
    Iar Leo ... chiar ca este un copil rasfatat!
    Sa înteleg ca tu ai primit nuielusa? LOL 😅

    pupici draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuuuuu, ingerasul nu este Adela. Pe acest Mos Nicolae insotit de "ingerica" i-am intalnit intamplator aseara, pe cand ma plumbam cu Leo. I-am rugat sa imi pozeze si... pentru ca am fost tare cuminte tot anul si Mos Nicolae stia, asa ca mi-a pozat zambitor 😍

      Ștergere
  3. frumoase fotografii ! şi mai ales, ce plimbare frumoasă !!!
    o seară cât mai plăcută îţi doresc !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar o frumoasa surpriza pe timpul unei plimbari obisnuite ☺☺☺ Nu intâlnim un Mos Nicolae "in fiecare zi" ☺☺☺
      Te pup. O duminica minunata!

      Ștergere
  4. Frumos - frumos! Cred ca Leo nu stie exact ce sa faca cu jucaria!
    Citisem despre "Lindt" intr-o statistica de firme de dulciuri ca au retete foarte "curate". La cate tipuri sunt pe rafturi, e cam greu de ales...
    Sper ca ai petrecut frumos, asa ca sa continui!
    Un weekend simpatic, draga Carmen! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lindt este cea mai scumpa dar si cea mai buna firma de ciocolata.
      Leo nu a primit jucaria... ar fi vrut-o el, insa ... el stie imediat ce sa faca intr-un asemenea caz: o roade pana o face praf! ☺☺☺
      O duminica minunata sa ai Suzana draga!

      Ștergere
  5. Great website. Lots of useful info here. I'm sending it to
    a few buddies ans also sharing in delicious. And naturally, thanks on your sweat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut - la tv - un Mos Nicolae! :) La Sibiu era, cred... :) Mi-a placut tare mult ideea de a-l "personifica" si pe Mos Nicolae! Asa ca la voi, si prin alte parti.
    Leo! Cerceteaza, apoi... actioneaza! Ii place si lui capul cu nas mare si rosu!
    Bun bobo, buuun! :) Am mancat zilele acestea atatea dulciuri incat cred ca mi-a crescut glicemia! :)) Doar cred, ca de simtit nu simt! Inca mai incap in mine dulciuri. :) Am nevoie de energia lor! :)
    Pupici si imbratisari cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Haha! Si Dodo mi-a rupt pe la inceput cateva jucarii (in primii doi ani) - apoi a devenit mai "atent".
    Ce frumos ca v-ati intalnit cu Mos Nicolae !!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 🤣😂sunt curioasa cum va rectiina Leo vizavi dw bradul imoodobit 🤗 anul acesta este primul lui Craciun 😉
      Salutari lui Dodo iar tie, pupici si imbratisari.

      Ștergere