marți, 24 octombrie 2017

Seara de toamna

Îmi place sa alerg seara în parc, sa simt dârzenia aerului încercând sa-mi fasoneze chipul​.
Îmi place sa rascolesc cu picioarele covorul gros de frunze, sa inspir parfumul dulce-amar, proaspat ravasit.
Îmi place linistea serii, când aleile sunt pustii si tacerea e clara.
Îmi place spectul de nuante aurii pe care-l risipesc lampile si aura pe care o capata copacii cu crengile din zi în zi mai golase.
Îmi place sa caut luna pe cerul albastru de catifea si câteodata... îmi vine sa hauiesc ☺
Oare am fost câine în alta viata? ☺☺☺

10 comentarii:

  1. Bubico! ... It's really you? Hahahahahaha ...
    Este simpatic foc Leo! Acum ai un motiv in plus sa iesi mai des din casa!

    Iti doresc o zi placuta! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Who, me?! 😂🤣 Te pup draga mea, esti la fel se simpatica, cum o stiam pe Minnie ❤
      Da, pentru Leo, plimbarea de seara e obligatorie, fie ca e uscat sau ca ploua, eu sunt responsabila cu rondul de seara

      Ștergere
  2. Cred ca in alta viata ai fost poeta mai degraba...prea le "zici" bine! O toamna lunga si frumoasa sa avem!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...hai sa alergam seara impreuna,
    sa fosnim frunzele din covorul cafeniu asternut la picioarele trecatorilor,
    sa ascultam zgomotul pasilor in linistea noptii senine,
    sa ne scufundam privirea in imensitatea cerului intunecat,
    sa fredonam cea mai frumoasa melodie ce ne plimba gandul spre amintiri placute!...
    caci ne-ai aruncat o mare provocare prin continut, mesaj si imaginile relevante...partenerul tau de plimbare, gardianul Leo, ti-a schimbat viata.
    Sfarsit de saptamana cat mai placut!


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumooos... Multumesc Gina draga!
      Un minunat sfarsit de octombrie iti doresc ♥

      Ștergere
  4. :) :) grozava, fascinanta toamna! Imi place lirismul ideilor in nota retorica!! Carmen, gandurile-randurile tale au energie si inspira colosal! ce bine prinde, optimismul impartasit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Alexa draga! ma bucur mult ca ne re-auzim si citim :-)

      Ștergere
  5. Mi-a aparut un catelus in cale! :) Am ratat si postarea aceasta! :(
    Tare-i frumoasa strada voastra! Si linistita - numai buna pentru plimbari sub clar de luna. :)
    :)) Nu, n-ai fost catelus intr-o alta viata (dar cine poate sti?) :) Ai suflet de poet - fire de artist, e mai corect spus. :)
    Zile fericite iti doresc sa ai, Carmen draga! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. niciodata nu e prea târziu sa ne întâlnim ;-) Tocmai de aceea nu am inchis blogul in cei doi ani in care nu am activat. Ce frumos este ca cineva sa descopere "ceva" într-o postare si sa lase semn ca a trecut pe aici <3 Te pup

      Ștergere