miercuri, 25 octombrie 2017

Buna dispozitie

Diminetile devin din ce în ce mai lenese si dau voie noptilor sa se prelungeasca, fara însa sa ma întrebe daca sunt de acord. Nu-mi ramâne altceva de facut decât sa tândalesc si eu în pat si sa plec mai târziu la serviciu. Ceea ce înseamna automat si ca voi pleca mai târziu spre casa...
Când însa seara în parcare ti se ofera un astfel de tablou... dispare orice urma de oboseala!
Abia ca îti poti stapâni strigatul de uimire ☺ Ochii ti se umezesc, roi de fluturi îti fâlfâie în stomac. Îti vine sa îmbratisezi soarele pentru cadoul daruit!
Binecuvântezi lasarea serii si te cufunzi cu placere în tihna ei.

10 comentarii:

  1. OMG! Vorba poetului! :)
    Ce frumos apus, ce frumos spus! :)
    Uneori, cand vad astfel de imagini - in fotografii sau in realitate - inchid ochii si-mi imaginez o lume buna, oameni frumosi si ma intreb cum de nu reusesc toti sa aprecieze astfel de momente, sa se bucure de ele indiferent de ce le-a rezervat viata.
    Carmen draga, iti doresc sa ai zile fericite si sa te bucuri zi de zi!
    Imbratisari cu drag si calde salutari de la trio pentru trio. Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Diana draga. Daca fiecare dintre noi am fi mai atenti cu ce se petrece de jur-imprejurul nostru, lumea ar putea fi mai buna si mai frumoasa. Natura ne ofera multe bucurii.
      Pupici de la trio pentru trio 😘

      Ștergere
  2. Mi-a placut intotdeauna momentul cand privirii i se ofera un spectacol superb-grandios. Sunt acele momente sublime cand multumesti ca existi doar pentru a vedea astfel de splendori.
    E tare bine sa stim a vedea deosebitul din jurul nostru. Devenim brusc nesperat de bogati!
    Sa te bucuri de leneveala dar si de astfel de spectacole!
    Toate cele bune, draga Carmen! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai pus punctul pe "i"! Asa este Suzana draga, daca suntem sanatosi si gândim pozitiv, suntem bogati! nimic nu nelipseste - trebuie doar sa privim atent in jurul nostru!
      O seara placuta iti doresc. Salutari din Bavaria ♥

      Ștergere
  3. The promise of tomorrow
    and the hope of dreams come true...:)
    Parca asa se spune, daca se uita soarele înapoi, maine va fi o zi frumoasa!
    Din suflet îti doresc o asa zi! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Octombrie este aproape trecut si la noi nu a plouat nicio zi. Asa octombrie frumos n am avut de mult.
      Azi dimineata a fosr ceata groasa! Nu se vedea la 50 de metri! Am ramas in pat oana la ora 8 cand vizibilitatea s a inbunatatit. Am ajuns la birou la ora 9! Si am lucrat oana la 19 🤔... si gata ziua! Si imediat e gata anul 🤥 Ultimele saptamani parca sunt doar zile, zboara ca gandul.
      Te pup. Si tie o ti minunata maine si poimaine si... in fiecare zi 😘

      Ștergere
  4. "Imi doresc tot ce am. Sunt fericita!" Pentru asta trebuie doar sa privesti in jur!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase priveliști! Cu asemenea minunății, să tot încheiem o zi de toamnă. Păcat că suntem mai mereu pe fugă și adesea ne scapă acest spectacol minunat al naturii.
    Numai bine, dragă Carmen și zile frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna Alex, ma bucur sa citesc cateva cuvinte de la tine.
      da, toti suntem "in criza de timp" de la cei de gradinita pâna la pensionari, toti avem programari si termene exacte, toti ne grabim. Insa fiecare isi gaseste timp suficient pentru ceea ce are importanta in viata lui.
      Multumesc, si voua numai zile frumoase si bucurii!

      Ștergere