marți, 22 septembrie 2015

S-a sticat ceasul de perete...

Ei, asta e! A costat zece euro si a functionat un an întreg. A stat agatat pe peretele casei în curte, indiferent ca a plouat sau ca a fost canicula, deci... ce sa zic mai mult?! L-am aruncat la cosul de gunoi...
A doua zi însa l-am recuperat ☺ De ce? Parca ceva îmi soptea sa privesc rama mai bine si sa ma gândesc cu ce seamama?... Pare o rama de tablou sau poate un hublou sau.... hm! Oare as putea reîntrebuinta acest cadran de ceas?! ☺☺☺
Si atunci mi-am amintit de nisipul, pitericelele, melci si scoicile pe care le-am adunat de pe plaja, asta vara...
Le-am aranjat în straturi pe sticla ceasului, apoi le-am presat cu un carton taiat circular si îmbracat prealabil în staniol.
Dupa ce am îndepartat de pe capac mecanismul ceasului, am închis rama, am scuturat un pic pentru ca scoicile, nisipul si pietrele sa nu creeze presiune pe sticla, am pus clemele de prindere si... gata am fost! Vechiul ceas de perete a devenit un tablou-hublou! O altfel de fereastra, spre o vacanta la mare! :)

Acum, tabloul-hublou înfrumuseteaza peretii camerei de baie, alaturi de tabloul cu scoici - facut acum câtiva ani (pânza pe șasiu, culori acrilice, pasta de modelaj, ceva sclipici si un pumn de scoici) si alaturi de cutiuta botezata "visul marinarului". Cu suguranta aveti si voi adunate de prin concediile la malul marii, miniaturi simpatice, suvenire ale unor vacante minunate. Eu le-am aranjat pe un cadru lipit din șipci si vopsit în culoare gri-argintie... Simplu!
Sper ca tensiunile creatoare au explodat si ca exemplele de aici va inspira ;)) Eliberati-va fantezia! ☺

PS: fotografiile mele sunt facute la ceas de seara, nu au calitate buna însa... ideile conteaza, nu-i asa?! ;)
PS2: pentru Suzana: Iata la ce ma refeream în comentariul de pe blogul tau ;)

33 de comentarii:

  1. Minunata curte!Din ce am observat in pozele tale, gardul este construit in asa fel incat sa nu se vada in interiorul curtii, asta imi place tare mult, este mai intim asa. :). Buna ideea ta, imi place tabloul- hubloul :)) rezultat!Am o cutie cu scoici, acum stiu ce o sa fac cu ele.^_^ . La tine arta si stiinta creeaza un echilibru perfect, asa este si la mine, asa tind sa cred :D. O zi minunata si cu mai multe creatii propri!küss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gardul este facut din plasa de sârma însa în imediata lui apropiere sunt plantati diversi arbusti. In primavara, o data ce le dau frunzele, acestia "închid" gardul. Intimitate avem, pentru ca practic cartierul este format doar din alei, nu circula nimeni in afara de doi, trei vecini si postarita :) Sunt drumuri private, nu circula nicio masina, nici macar noi, localnicii, nu putem intra cu masina. Partea din spatele curtii este închisa de cabanuta în care tinem uneltele de gradina. Curtea creeaza într-adevar o sfera de intimitate, în zilele de vara stam în curte toata ziua îmbracati in costume de baie.
      Ma bucur ca iti place tabloul-hublou :)) Te pup. Ich wünsche Dir einen wunderschönen Tag! :-*

      Ștergere
  2. Sa stii ca pe mine nu m-ar fi dus bibilica sa fac asta. :))) Buna idee, draga noastra, ia sa mai vii si cu altele pentru cei ca noi, lipsiti de imaginatie. :D
    Te pup taaaaaaaaaaare si anticipat, sa nu ma certi maine te rog. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) de ce sa te cert? cui nu-i place sa fie pupat?! ;)) Pup si eu :-* O zi faina!

      Ștergere
    2. aaaaaaaaaaa! acum m-am prins! tu ai de gând sa participi la Miercurea fara cuvinte cu un articol plin de cuvinte! hmmmmm.... daca ma pupi din Londra, ma înmoi, nu te cert ;)

      Ștergere
    3. Stiam eu ca scap ieftinut. Te pup cu aroma de english breakfast doar sa nu-mi certi maine cuvintele. :D

      Ștergere
  3. de-as avea si eu macar 1% din indemanarea si crativitatea ta...altfel as fi! :)
    hubloul arata intr-un mare fel si se imbina absolut incantator cu restul obiectelor...de abia astept sa-l vad cu ochii mei...nu mai departe de maine!! :)

    pup draga mea draga, buna dimineata! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) gata, de acum numaram orele pâna la revederea noastra :) Acum au mai ramas exact 25 de ore! Abia astept sa ajungeti.
      Fie ca ziua de lucru sa-ti treaca în zbor si pâna mânie sa nu se întâmple decât evenimente placute! Pupici :-*

      Ștergere
  4. Frumos, frumos ti-a iesit tabloul!
    Am si eu o gramada de scoici, dar inca nu le-a venit randul...
    Poti face un tablou si cu mecanismul ceasului. Lucrari mai "tehno". Am mai vazut pe net, unele
    sunt interesante. Inca putin SF, adaugat la SF-ul de pe Planeta :) :)
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tablouri cu tema sf nu am unde sa le combin în încaperile casei mele, însa sunt sigura ca ar fi putut iesi ceva dragut si cu mecanismul ceasului.
      O zi cât mai placuta sa ai! ☺

      Ștergere
  5. Ai fantezie si indemanare; ai creat adevarate minuni.
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) daaa, fantezia nu-mi lipseste... însa, întreaba-l pe Helmut daca aceasta este o calitate :))))

      Ștergere
  6. Ai uitat sa-l intorci :p
    Macar i-ai schimbat bateria?
    Sau o baterie noue este mai scumpa decat un ceas? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atunci când aratatoarele se încaleca, nu mai ajuta nicio baterie, fie ea si Duracell! :)))

      Ștergere
    2. Nu stiu ce mi-ai zis de bine :)
      Insa astazi, fara stire,
      Cand lumea-mi era mai draga
      Ceasul meu muri indata!
      Fugi, alearga, enervare
      Greu cu bateria, frate! :)
      Iar acum ceasu-i ca nou
      Numai canta cu ecou! :)

      Ștergere
    3. wow... si poet, nu doar artist fotograf !
      eu, indiferent cat de mult ma straduiesc, nu-mi iese nici macar un catren! :)

      Ștergere
  7. Ești plină de ideii draga mea,a ieșit ceva frumos,îmi place!
    O zi minunată îți doresc!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Elena draga. O zi minunata iti doresc, asemenea!

      Ștergere
  8. "Totul se transforma,nimic nu se pierde!"
    Aici tare bine se potriveste acest citat.:)
    Puici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu stiu ca esti foarte talentata in multe domenii.Nu ma surprinde ca ti-ai decorat baia in sil propriu si unic.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :) mie imi face placere, cred ca am fost decorator in alta viata :)

      Ștergere
  10. Ce sa mai zic? Ce cuvinte de lauda?;)))
    Ești o comoara la casa omului....;))
    Te pup! 😊

    RăspundețiȘtergere
  11. Iar ma supara blogspotul acesta :) Am scris dimineata ceva aici, sigur-sigur. Nu-i, l-a papat :)
    Te admiram iar, iti dai seama si spuneam ca am pregatit si eu pentru maine aranjamente de vara, cu scoici si alte cele. Le postez acum si merg la nani. Noapte buna, draga mea prietena creativa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooo, imi pare rau! stiu ce greu este sa refaci un comentariu... ideile odata scrise, se duc, nu le mai poti reformula, am mai patit-o si eu.
      Abia astept sa vad aranjamentul tau :-* pup

      Ștergere
  12. Felicitari pentru imaginatie si creativitate ! Mi-au placut si hubloul si tabloul !
    Iti urez sa-ti vina mereu idei fanteziste,pe care sa le materializezi !
    Saptamana reusita,iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Natalia draga!
      Trimit pupici si îmbratisari :-* O saptamâna minunata în continuare!

      Ștergere
  13. Vai ce frumos a iesit!!!! <3
    Superba amintire din vara ce a trecut. Mai ceva ca o simpla fotografie ;)).
    Si noi avem tema rama / album foto cu gandul la vara pe Provocari Verzi :P.
    Imi place tare mult cum s-a transformat ceasul :)
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce bucurie sa vad cat de artistic ai strans amintirile de vara...Talent, fantezie, creativitate...stiu eu ce spun :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Iiiiiiiiii! (acesta e un sunet de... ciuda!) :))) Am aruncat mai multe ceasuri pe care as fi putut sa le modifica astfel! Nu-i timpul pierdut - mai avem unul, inca functional! :)) Daaa... ar trebui sa-mi exersez indemanarea cu scoici si culori.Imi place cum e amenajat coltisorul din baia ta.
    Spor la toate cele bune!
    Imbratisari si pupici, cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere