miercuri, 9 septembrie 2015

Miercurea fara cuvinte (37) - Prieten de joaca


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

31 de comentarii:

  1. Niciodata n-am fost atat de rapida!:))
    Acum stiu unde se grabea Alexei sa coboare!
    Il astepta nerabdatorul "prieten".:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât e de frumos! Sunt sigur că e pus numai pe joacă şi şotii.
    Numai bine şi happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună dimineața !
    Să ai o dimineață liniștită și o zi cu spor la tot ce faci
    Astăzi te invit în vizită pe un șantier situat la marginea burgului Alba Iulia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un fox simpatic foc! Drăguț prieten de joacă!

    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Revin. Să știi că nu am reușit să dau de leapșa aia, oricât m-am străduit... :(

      Ștergere
  5. Tare simpatic si prietenos! Si are ceva in privire...
    Pacat ca nu ii intelegem!
    O miercuri minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună CARMEN!
    Drăguș și frumușel prieten de joacă,îmi place!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vreau si eu un asa prieten de joaca, sa o chinuie nitel pe Noa. :))
    Zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ei simt oamenii buni si se ataseaza de esti surprins.Mi-am amintit de o pisica si mangaierile ei la pima vedere.Asa ca mi se pare normal o asemenea prietenie.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. e grozav de simpatic, cred ca e un fox terrier...se pare ca pana la urma a obosit :))

    pup draga mea draga, happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce drăguț e, cred că nu stă locului o clipă. :)
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  11. Reizende Bilder!
    Wunderschönen Tag Crissi

    RăspundețiȘtergere
  12. Eh, asa prieten de joaca as vreau si eu! Dar numai de joaca.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred că nu ai cum să stai supărat lângă el.

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos cățeluș. Se vede că e jucăuș. Cred că îi umple inima stăpânului / prietenului uman.
    Și dacă e să vorbim despre joacă, am găsit și eu ceva, fără să scotocesc prea mult :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos si prietenos catelus!
    O saptamana reusita!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Adevarati prieteni! Maya, catelusa mea, s-ar juca toata ziua cu mine. Am impresia ca ea se considera deja ....pui de om, Daca nu cumva gandeste ca noi, stapanii am devenit caini de-ai ei! :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Cel mai dragut partener de joaca! :)
    Sa ai o zi frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  18. O jucarie de catel! O amintire foarte vesela si... jucausa ;) Te pup! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Și mie mi-ar plăcea să mă joc cu așa un prieten adorabil, deși nu știu dacă în rest aș fi în stare să-i port de grijă... :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Simpatic prieten! Dupa cum pare, are chef de joooaaacaa !!!! pup
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce terrier frumos, parca e de jucarie!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce simpatic si nazdravan pare catelul din fotografii!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  23. Oricine se arata interesat de joaca i-ar deveni prieten, pisicile sunt mai selective. :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Jucaus si dragastos !Desi eu sunt o mare iubitoare de pisici,imi plac foarte mult catelusii nazdravani !
    O sincera admiratoare,draga Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  25. E o dulceață de cățel! Zi -mi ca e al tău. ..:)))
    Trimit eu jucării. ..;))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  26. si eu am un labrador ce evadeaza de fiecare data din tarcul lui :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Vai ce prieten de joaca simpatic :D!!!
    Avem si noi in bloc o fetita terier :P. Din pacate e cam rea cu pisicile.... de genul "prada".
    Dar e atat de frumusica, incat nu ai zice ca e in stare de asa ceva.

    Pupici cu drag ;)

    RăspundețiȘtergere