duminică, 20 septembrie 2015

He-heeei copilarie!

☺ Mai stiu sa sar coarda! ☺



¸.•♪♪•.¸°º✿°♥♥•.¸ Nu ne dorim decât SANATATE si PACE! ¸.•°♥♥⊱º°•.¸♪♪°•.¸
PS: alte imagini din vacanta - Copilarie, pace, bucurie.

32 de comentarii:

  1. Nici nu cred ca se uita! Frumos va jucati in gradina!
    Sa continuati. Face bine la sufletel!
    O duminica plina de jocuri frumoase iti urez! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) "teoria" nu o uiti... dar odata cu inaintarea in vârsta, te omoara "practica"! ☺☺☺

      o duminica faina, deasemenea!

      Ștergere
  2. Mai stii si mai poti! caci capacitatea fizica e esentiala si iti permite. Teoretic, majoritatea isi inchipuie ca mai pot...dar practic trebuie sa si-o demonstreze :)
    Te intreci cu joaca...model perfect pentru "gasca vesela" de copii.
    O seara minunata, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ai pus punctul pe i! ☺☺☺ asa este Gina draga! de aceea m-am bucurat ca mai merge figura :)))
      Le-am impresionat pe nepotele! cea mica Emma este înca prea mica, dar nici Marlene inca nu isi poate coordona miscarile, decat pentru saritura simpla. Eu pot sa incrucisez si bratele ;)) Si am învatat-o pe Marlene sa intre si sa sarim simultan! Ne-am amuzat o dupaamiaaza întreaga :)
      te pup :-* O seara placuta si tie!

      Ștergere
  3. eu una nici nu ma mir, stiu cata energie ai dar mai ales conditie fizica si evident suflet de copil :))
    nepoteii vostri te adora, asa partener de joaca, mai rar! :)
    in plus arati sexi in colanti si cu pletele in vant! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺ când te joci cu Emma si Marlene totul vine de la sine... Energia? hm!
      cu fetele ma înteleg mai bine, Felix a stat mai mult pe lânga Helmut ☺
      Este "echipamentul" meu de casa... șleampăt dar comod ☺ Pletele... zilele trecute le-am retezat :)

      Ștergere
  4. Esti o mare sportiva!E greu,daca nu faci mai des exercitii.Copii te determina sa faci multe lucuri alaturi de ei.Eu abia mai pot sa joc sotron si sa merg cu bicicleta,chiar cu trotineta.Coarda nu.E o mare veselie la tine in curte.Cu mult drag, te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. of, am inceput sa devin lenesa... de patru luni nu am mai fost la sala fitness, cu toate ca abonmentul il platim :))
      Uite ca soton nu am mai jucat! ;) dar am probat trotineta Emmei ☺
      A fost mare veselie, adevarat! dar acum gata, cei mari au inceput scoala, cea mica e la gradinita în grupa mica... Timpul trece si maine poimânie e vacanta din nou :) Abia ii astept!

      Ștergere
  5. Ai un fizic de invidiat... felicitari! Sanatate si energie multa si de acum incolo. Ce simpatica este cea mica, cum se chinuie cu coarda :))).:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca pâna mai ieri nici nu bagam in seama trecerea anilor... acum e tot mai vizibila! Ce sa facem, asta este sensul vietii si trebuie sa fim multumiti - vorba ta, sanatatea sa ne-o pastram si buna dispozitie sa nu ne lipseasca indiferet cât de în vârsta suntem! :-*

      Ștergere
  6. Cu ocazia asta mi-ai amintit ca am și eu coardă! :))
    Pe care nu am mai folosit - o. ..de muuuult!
    Veselie Multă la voi și multe jocuri...;)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. invita câtiva nepotiîn vacanta si sa vezi cum iti amintesti de toate! :)))
      Ne-am jucat mult, mult, mult ☺ altfel pentru ce sunt vacantele?! pup

      Ștergere
  7. Esti foarte afectuoasa si debordezi de energie pozitiva.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc! eu sunt de parere ca cine gândeste pozitiv, atrage efecte pozitive în juru-i.
      o seara faina sa ai!

      Ștergere
  8. Uite de ce tu esti Carmen pentru nepotii din curte.Esti in mintea lor,atunci cand trebuie.:))
    Ma aveai un pic si zburai.:))
    Si eu mai sar coarda cu fetele mele de la scoala,iar cand m-au vazut prima oara au facut niste ochi..."doamna sare coarda!":))Joaca e mai frumoasa cand participa toata lumea.
    Pupici ,famiie vesela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) dau in mintea lor mereu, când nepoteii sunt aici, însa nu de aceea îmi spun ei pe nume ... În Germania asa se obisnuieste. În familie si între prieteni, indiferent de vâsta, suntem toti la per tu. Cred ca mi s-at zburli paru' sa aud pe cineva strigându-ma "Tanti Carmen" :))))
      Asa deci, si Doamna profesoara sare coarda!?! ce fain! ma bucur ca nu stai pe un piedestal! te pup

      Ștergere
  9. hahaha...si mai stii sa sari "cu figuri"! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) daca începi, sa vezi cum îti ies! ☺☺☺ înceraca!

      Ștergere
  10. Deci ai fost copilul cu copii, in periada aceasta :) Este deosebit de frumos sa reusesti sa reintri in lumea copilariei, mereu am admirat oamenii carora le iese si desigur ca si pe tine te admir pentru asta si nu numai!
    O saptamana frumoasa, plina de copilarie si copilarii iti doresc, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gata cu saritul corzii! vacanta a trecut ;)) urmeaza alta vacanta ☺ Miercuri va sosi Pandhora... tiiii a vezi atunci distractie!
      te pup, o saptamâna minunata iti doresc, Mihaela draga!

      Ștergere
    2. Hihi, iar vei avea casuta plina si va veti odihni pe seara la un ceai in curtea pe care tocmai am admirat-o. Abia astept sa ne povestiti!

      Ștergere
    3. abia astept si eu! :) sigur ca vom povesti - cu lus´x de amanunt! ;)

      Ștergere
  11. Sa iti spun? Cu postarile tale reusesti sa pui degetul pe inima si sa ma faci sa am ,,ploaie la ochi,,Citeodata imi e asa de dor! Dor de acolo si de atunci ...Asta nu trece niciodata si e bine asa.
    Pusi ,LU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea LU! mi-e dor de tine, poate ca reusim cumva sa ne vedem în octombrie, ce zici? haideti în vizita, va asteptam cu drag! ♥

      Ștergere
  12. He, he! Ce veselie la voi în curte! Unde sunt copii, este rost de râsete şi voie bună. Şi... multă joacă! Te "invidiez" pentru condiţia fizică. Sunt convins că nepoţii au rămas muţi de admiraţie, la o asemenea demonstraţie sportivă. Anul trecut am vrut şi eu să o învăţ pe Sara săritura la şotron şi.... am reuşit să-mi sucesc un genunchi, spre amuzamentul doctorului, când m-am dus să vadă ce-i cu el. Aşa că, la unele "lecţii", mă limitez la explicaţii teoretice! :-)
    Numai bine, dragă Carmen şi să aveţi cu toţi o săptămână minunată! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)) figuri de acestea am patit si eu - anul trecut am sarit cu copiii un gard si mi-am sucit cumva umarul, de m-a durut câteva luni! ☺ Eu macar fac demonstratii de acest gen de doau-trei ori pe an dar tu... tu o ai pe Sara în fiecare zi alaturi. Împreuna cu mama Sarei sunteti persoanele cea mai importante în viata ei - aveti grija de voi! Sanatate si numai gânduri bune va transmit ☺

      Ștergere
  13. Ha, ha, ha, ca bine mai sari coarda! Ai o silueta si o conditie fizica de invidiat! Ce bucurie pe nepotele sa aiba inca o tovarasa de joaca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehehe, cine vorbeste de silueta si conditie de invidiat?!? Când ma gândesc ce nebunii am facut amândoua vara ce tocmai a trecut, îmi vine sa... dau timpul inapoi si sa mai traiesc o data si înca o data, fiecare zi! te pup

      Ștergere
  14. Uite asa se mentine spiritul tanar, si pentru asta te admir draga doamna! ♥

    RăspundețiȘtergere
  15. Hahaha! :) Tocmai scriam in comentariul la MFC despre "dezmortirea incheieturilor" in jocul cu farfuria si batul! si dau aici de jocul acesta (jocurile acestea)! Cat am mai sarit coarda! Observ ca ti-ai pastrat entuziasmul! Super! Avem si noi o coarda pe undeva, trebuie s-o caut... mi-ai facut... pofta! :))
    Minunile sunt colaboratoare sau galeria?! :)
    Zile fericite va dorim, cu drag! <3 Imbratisari si pupici, de la trio format din uno activ si duo sedentar! :)

    RăspundețiȘtergere