sâmbătă, 29 august 2015

Clubul Cinefililor (16) - Impresii de sfârsit de saptamâna

În Clubul Cinefililor este binevenit oricine are placerea de a scrie câteva rânduri despre un film sau serial recent vazut, indiferent de anul de aparitie a acelui film sau serial. Pentru ca toti cei interesati sa poata accesa pagina în care faceti recomandarea, înscrieti articolul în acest tabel. Tabelul va ramâne deschis întreaga saptamâna.
----------------------------------------------

----------------------------------------------
Din partea mea astazi, din nou despre seriale ☺
Bloodline (2015) - un serial american despre viata unei familii, care de peste 45 de ani detine un hotel faimos în arhipelagul Florida Keys. Din exterior, The Rayburns par a fi cea mai fericita familie... Fiecare serial destrama însa idilicul tablou si adevarurile ce ies la suprafata sunt cutremuratoare!
Serialul are deocamdata 13 episoade - sezonul doi este în lucru :) Eu abia astept sa vad continuarea dramaticei povesti! Nota mea: 9
Bates Motel (2013 -2015) - din nou un serial american despre o familie ce detine un hotel - de data aceasta într-un oras fictiv "White Pine Bay - Oregon".
Serialul este un "prequel contemporan" al filmului Psycho (1960) si este inspirat din serialul Twin Peaks (1990) - cred ca aceste indicii spun mult despre acest serial care cucereste de la primele secvente.
Este un serial care folosește suspansul, tensiunea și emoția ca elemente principale.
Nota mea: 10
----------------------------------------------
La rubrica "Clubul Cinefililor" de saptamâna trecuta s-au înscris: Povestile mele (http://la-povestile-mele.blogspot.ro/2015/08/filme-pe-paine-emotie-si-sensibilitate.html),  Diana (http://diana-kundalini.blogspot.ro/2015/08/clubul-cinefililor-gone-girl.html), Spusei Eu (http://nimicurifantezii.blogspot.ro/2015/08/clubul-cinefililor-despre-origini.html), Zina (http://www.lecturirecenzate.ro/2015/08/jurnal-7/), Paul G Sandu (https://paulgsandu.wordpress.com/2013/01/30/un-gand-despre-filmul-lui-mungiu-dupa-dealuri/)
si subsemnata (http://vis-si-realite-2.blogspot.de/2015/08/clubul-cinefililor-impresii-de-sfarsit-22.html). Multumim deasemenea pentru recomandari Florinei si lui Catalin (http://catalinfudulu.blogspot.ro/2015/08/suisse-27.html).
Tuturor celor care ajung pe aceasta pagina de blog - o duminica tihnita! ☺

7 comentarii:

  1. Nici despre aceste seriale nu stiam - al doilea e tentant; poate il gasesc pe site-urile frecventate. :)

    Multumesc. Weekend tihnit sa aveti si voi!
    Imbratisari si pupici, cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună CARMEN!
    Zile frumoase și senine acolo unde te afli,draga mea!
    Weekend plăcut și plin de bucurii!
    Pup cu drag și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  3. 9 April
    Germania ataca Danemarca in al Doilea Razboi Mondial
    Danezii au ieșit a lupta pe biciclete, iar germanii au venit cu motociclete și tancuri.
    În momentul în care lupta nu a fost tranșată, militarii danezi s-au oprit și au privit cerul: avianele germane intrau în spațiul aerian al Danemarcei.
    Biciletele au devenit inutile... ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am vazut nici un serial dintre cele 2!Acum sunt la cele britanice :D. Multumesc!O seara frumoasa!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Bates Motel, cu asemenea înaintași, Psycho și Twin Peacks, chiar este de văzut. Mulțumesc pentru informație!

    RăspundețiȘtergere
  6. nici eu nu am vazut, musai sa recuperez.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bates Motel m-a cam tentat, încă de la apariţie... ah, cine a inventat seriale astea trebuia să inventeze şi o extindere a timpului - măcar să adauge o oră în plus la fiecare zi, să am/avem vreme pentru un episod pe zi...!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere