duminică, 26 iulie 2015

Clubul Cinefililor (11) - Impresii de sfârsit de saptamâna

În Clubul Cinefililor este binevenit oricine are placerea de a scrie câteva rânduri despre un film sau serial recent vazut, indiferent de anul de aparitie a acelui film sau serial. Pentru ca toti cei interesati sa poata accesa pagina în care faceti recomandarea, înscrieti articolul în acest tabel. Tabelul va ramâne deschis întreaga saptamâna.
----------------------------------------------

----------------------------------------------
Astazi, despre câteva seriale mister - SF ☺
The 4400 - este un film serial de televiziune american științifico-fantastic, ce prezintă istoria a 4400 de oameni care au dispărut timp de 60 de ani, din diferite locații ale lumii. La un moment dat au reapărut într-un balon de lumină pe plaja Highland. Primul episod a avut premiera în anul 2004 si ultimul episor din sezonul 4 a avut premiera în anul 2007. Sezonul 5 nu a mai fost produs pe motive financiare si datorita scaderii treptate a interesului telespectatorilor.
Filmul mentioneaza un citat din Benjamin Franklin: "All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move"
Nota mea: 9
The returned - este un serial frantuzesc (Les Revenants) din anul 2012, dupa care americanii au realizat un remake în 2015 - mie acesta mi-a placut mai mult si deci recomand acest serial.
Într-un sat de munte, încep sa se produca evenimente misterioase. Decedati ai familiilor din sat reapar, fara sa-si aminteasca ceva si îsi reîncep noua viata din punctul în care o parasisera cu ceva vreme în urma. Dupa ce depasesc socul, membrii familiilor accepta situatia ca pe un cadou al soartei, însa satul se împarte în doua tabere - pentru pastrarea revenitilor si împotriva lor. Povestile sunt deosebit de palpitante.
Nota mea: 9
Taken - este un miniserial american, mister si SF, produs în anul 2002 de Steven Spielberg. Este povestea a trei familii care de patru generatii pastreaza cu sfintenie sescretul ca începând din timpul celui de al doilea război mondial, au fost contactati de extratereștrii. În acest context sunt prezentate mituri moderne, răpiri prin OZN si speculatiile ca extraterestrii sunt infiltrati în societate.
Întâmplarile sunt înduiosator povestite de o fetita - jurnalul ei este superb... as fi notat o mie de citate, dar aici, ma rezum la unul: "When you're a kid, all you ever want is for the stories your mom reads you to be true. You think you can crawl inside the world that's in every book and live in the pictures on every page, but deep down you know that this isn't something that could ever happen. And it's knowing that the magic isn't quite there, that it's just over the next hill or maybe in the next story, that makes you feel safe in your bed at night. You really wouldn't want it to be any other way."
Nota mea: 10
----------------------------------------------
La rubrica "Clubul Cinefililor"de saptamâna trecuta s-au înscris: SpuseiEuCamaras de LuminaStefan CiobanuDiana, Zina, Piratul si subsemnata.
Tuturor celor care ajung pe aceasta pagina de blog - o duminica tihnita! ☺

20 de comentarii:

  1. Din "The 4400" n-am mai vazut finalul, era in perioada in care incepusem sa "abandonez" televizorul - uitasem, asa ca voi remedia problema :) pentru ca mi-a placut serialul.
    Am vazut si "Taken", si mi-a placut... Ceva asemanator cu ceea ce deduc ca este "The returned" am vazut candva, dar nu mai stiu cum se numeste - am o memorie jalnica... :(
    Imi plac povestile cu sfarsit fericit! :) Imi place sa cred ca miracole exista si ca pot dormi linistita. :)
    Duminica placuta sa aveti! Aici bate vantul si aerul e respirabil - era cazul, dupa o saptamana de fierbinteala in care aerul parea ca nu se misca si aproape ca ardea cand il inspiram. :)
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce dragut te-ai exprimat! si mie îmi place sa cred ca exista miracole :) iar povestile, daca au final fericit, pot sa dorm linistita :))
      Sunt multe filme care dezvolta aceasta idee... Aceste seriale însa mi se par foarte bine realizate.
      Pup draga mea. Sa ai un start bun in noua saptamâna!
      PS: la noi a plouat azi noapte si acum aerul este tare placut. Nu stiu pentru cate ore, pentru ca soarele e "din nou la datorie" :)
      Imbratisari e la duo pentru trio <3

      Ștergere
  2. Multumesc frumos,CARMEN!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna !
    Interesanta rubrica !
    Daca tot suntem la SF mister si poate credinta recomand serialul "Cei ramasi " -The Leftovers "http://www.cinemagia.ro/filme/the-leftovers-590991/.
    Sezonul 2 ar trebui sa apara in toamna pe HBO. Abia astept sa vad continuarea !
    O seara racoroasa !
    4xMW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata într-o noua saptamâna!
      ☺☺☺ ce surpriza faina mi-ati facut! frumos ca mai dati din cand in cand cate un semn de viata! ;)
      Multumim pentru recomandare, mie imi plac filmele sf, asa ca am notat recomandarea ta, multumesc!
      Azi noapte a plouat pe la noi si arsita s-a mai domolit, dar vara e de abia la mijloc :)
      PS: pe la jumatatea lui august vom fi la Dunare, în apropiere de Resita :) Vom face concediul urmând cursul Dunarii, de la Orsova pâna pe Sf Gheorghe -la varsarea în Marea Neagra.

      Ștergere
  4. Survivor cu Milla Jovovich și Pierce Brosnan despre cum rușii au infiltrat diverse persoane la Londra și modul în care au intenționat să arunce în aer un dispozitiv la miezul nopții, de Revelion, în SUA. Evident că totul este fucțiune, însă narațiunea și scenele filmului au o logică unitară.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o wow, am vazut trailer-ul si imi pare foarte interesant acest film - multumesc pentru recomandare!

      Ștergere
    2. ;) mesaj primit, mesaj citit.

      Ștergere
  5. Mi-ar plăcea să văd Taken, dar sub forma unui film de lung-metraj. Nu am deloc răbdare să urmăresc seriale. :(

    Oricum, mulțumesc pentru micile recenzii, mai aflu și eu despre seriale bune! ☺

    Săptămână bună, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu am rabdare sa vad doar o ora pe saptamâna dintr-un serial palpitant, de aceea prefer sa aman vizionarea pâna cand filmarile se încheie si chiar daca serialul nu mai este "fierbinte" macar îl pot vedea într-o bucata :) Vad cateva episoade într-o i si continuarea într-o alta zi cand am timp. Platformele "Watchever" si "Netflix" ofera aceasta comoda posibilitate :)
      Un start bun în noua saptamâna!

      Ștergere
  6. Seriale noi nu prea am mai vazut si nici cu filmele nu ma pot lauda. Vineri insa am vazut "x+y" , a fost simpatic, desi este un film mai ciudatel.
    O saptamana faina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. saptamana care a trecut, am avut musafiri din Cluj si timp pentru blog sau tv a fost 0,00 ☺ Nici macar stirile nu am mai apucat sa le urmarim!
      Asa si trebuie, Larisa draga :) zilele lungi de vara sa le petrecem cat se poate de mult in mijlocul naturii, la plimbari si in compania prietenilor. Toamna si iarna, cand se insereaza repede si vremea este mai instabila, este timp destul pentru lectura sau filme si seriale :)
      Am notat recomandarea ta, multumesc.
      Un start bun in noua saptamâna!

      Ștergere
  7. Recunosc, nu prea ma uit la sf-uri, mai ales la cele in care imaginatia o ia razna, dinozauri si serpii mancand oameni, etc., la acestea nu ma uit deloc. Tot recomandat am vazut "Jurnalul Vampirilor", primele 4 sezoane au fost palpitante, dar dupa mi s-a parut ca tot inceraca sa scoata cate un sezon pt al lungi cat mai mult, se tot invarteau in cerc , astfel l-am abandonat :D. Am mai vazut la tetelvizor, acum ceva timp, Ghost Whisperer(Mesaje de Dincolo), acesta mi-a placut, dar nu m-am uitat la toate sezoanele, am vazut doar ce era dat la tv, l-am gasit si online, sper sa reusesc sa il vad. Ma mai uitam pe Discovery la "Fenomene stranii". De "Game of Thrones am auzit ca este f bun, dar nu l-am vazut. Din lista ta, ma tenteaza "The returned". Multumesc!Einen tollen Start in die neue Woche!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie nu imi plac deloc serialele moderne cu vampiri! SF-uri de calitate sunt rare... acestea aici mentionate sunt dintre putinele filme placute.
      Nici mie nu imi place sa ramân "cu sufletul la gura" o saptamana, pâna cand serialul este reluat... numesc aceasta "film cu lingurita" ☺ De aceea, prefer sa urmaresc seralelele mai tartziu, dar continuu, episod dupa episod, cand am eu chef si timp :)
      Te pup Florina draga. Liebe Grüße aus Bayern!

      Ștergere
  8. notam si pastram pentru cand o fi timp :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc pentru Taken!
    Mi-a placut si-l voi revedea pentru jurnalul fetitei.

    „Cănd în viață totul îți merge bine, e ușor să crezi că toate se întamplă cu un motiv. E ușor să ai credință. Dar când lucrurile încep să meargă rău, devine foarte greu să păstrezi credința, îți vine greu să nu te întrebi din ce cauză se întamplă toate necazurile.”

    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca ai simtit ca si mine sensibilitatea aceea dulce si nevinovata a descrierilor din jurnalul fetitei :) pup >:D<

      Ștergere