vineri, 27 martie 2015

Simetrii - Cu vaporasul pe Ljubljanca (2)

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"





28 de comentarii:

  1. O clipa mi-a zburat gandul la canalelel Olandei! :) (poate pentru ca, din cand in cand, ma gandesc la Minnie) :)
    O zona care pare foarte linistita. Am observat si ratustele (sau, cel putin, asa le vad eu in poza). Si-mi place mult "zona cu arbusti". Arcuirea podului din foto 2-3 (primul colaj) e super: in mijloc zici ca-i un om (cu un brau lat) care se invarte in interiorul unei... roti. :)
    Pupici cu drag! Imbratisari de la noi pentru voi! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Podul acela din foto 2-3 primul colaj este un pod special, un pod triplu, care se arcuieste deasupra râului Ljubljanca exact in centrul orasului vechi. are mult mi-a placut aceasta zona a capitalei Sloveniei.
      Si eu ma gândesc foarte des la Minnie... Nu raspunde nici la e-mails nici la telefon, nu stiu ce sa mai cred!
      Te pup si trimit îmbratisari si numai gânduri bune ♥

      Ștergere
  2. Reflexii la superlativ.Cred ca nu te va egala nimeni in imaginile prezentate la aceasta rublica.M-ai lasat fara cuvinte.Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) cantitativ sau calitativ, te referi? ☺☺☺ ma amuz, pentru ca ai dreptate. Am facut atâtea fotografii frumoase, incat greu m-am hotarât la care sa renunt. De aceea le-am împartit pe doua postari - plimbarea cu vaporasul am facut-o acum o luna si iata, înca nu am reusit sa scriu despre sederea noastra in Ljubljana. Intregul sejur a fost deosebit de frumos.
      Un start bun in weekend, Floarea draga! :-*

      Ștergere
  3. O plimbare cu vaporașul ți-a oferit ocazia de a face fotografii excelente! Faine locuri! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac teribil plimbarile cu vaporasul...cred ca a fost o plimbare grozava!
    imaginile sunt foarte faine, imi place nuanta apei de la albastru la verde cenusiu, probail ca ai facut fotografiile in diferite momente ale zilei :)
    si uite asa, tare dor mi s-a facut de Bruges!
    pup draga mea, draga...buna dimineata! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca a fost prima zi cu soare si "capitanul" vaporasului a hotarât sa iasa la plimbare, chiar daca era înca iarna :) Am avut noroc ca ne-am aflat exact lânga debarcader câna ambarcatiunea si-a facut aparitia si am hotarât spontan sa profitam de ocazie. Nu a avut clienti multi, doar noi doi si un tatic însotit de doi copiii am fost la bord. A fost o plimbare excelenta!
      Oh, daaaa si eu m-am plimbat pe canalele care traverseaza Bruges... Romantica "Veneție de Nord" :)
      pup draga mea draga. Un weekend minunat sa ai!

      Ștergere
  5. Adevarata simetrie si reflexii foarte frumoase! Imi place foarte mult cum se schimba momentul zilei, culoarea cerului si deci si a apei, lumina si locurile prezentate. Cred ca ori a fost o plimbare foarte lunga, ori au fost doua plimbari. Dar oricum, tare frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o singura plimbare, care a durat aproape doua ore... superba experienta! A fost o zi cu soare, geamurile salupei au fost deschise si am savurat adierea vântului îndulcita de razele soarelui de februarie - mare noroc de vreme frumoasa am avut.
      te pup. Un weekend minunat sa ai! :)

      Ștergere
  6. cu cate amintiri frumoase ramanem dupa fiecare plimbare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este... cât suntem sanatosi, adunam amintiri frumoase în fiecare concediu :)

      Ștergere
  7. Bună CARMEN!
    Splendide fofografii,îmi plac tare mult aceste simetrii!
    Weekend de poveste îți doresc,draga mea!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Elena draga!
      un weekend minunat sa ai si tu, draga mea! pup

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. capitala Sloveniei este un oras relativ mic, însa tare cochet :)

      Ștergere
  9. Frumoase culori a avut plimbarea asta!
    Sa ai weekend fain!:)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incredibile reflexii, soarele mi-a preparat cadre de vis ;)
      pup si eu. Un weekend minunat sa ai!

      Ștergere
  10. Cât de frumoase fotografii! Cu câtă grijă ai imortalizat fiecare detali, pentru ca reflexiile să iasă perfect simetrice. Iar locurile fotografiate, sunt minunate!
    Să aveţi cu toţi un weekend minunat! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarul este ca am avut loc :)) pe vaporas nu am fost decat noi doi si inca un tatic cu doi copii. Nu am avut niciun obstacol la fotografiat :))
      Un start bun in noua saptamâna, Alex draga!

      Ștergere
  11. Excelente simetrii. Cred că în realitate sunt şi mai spectaculoase.
    Weekend minunat, draga mea! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. realitatea este intotdeauna de preferat ;)
      pup. Start bun in noua saptamâna!

      Ștergere
  12. Reflexiile sunt deosebite, ce peisaj frumos, linistitor, o plimbare binevenita in aceasta zi ploioasa.Week-end frumos draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am si eu cateva imagini ale acesteul frumos peisaj citadin.:)Multumesc pentru ele!

    RăspundețiȘtergere
  14. Perfecte reflexii ! Le-am văzut și (pe unele) le-am revăzut cu mare plăcere. Ce vreme liniștită și însorită ați avut la Ljubljana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici una nu se repeta!
      asa este, Zina draga, am avut noroc de vreme superba. In oras soare, la munte ceata si zapada de jumatate de metru, totul pe o raza de 40 km.

      Ștergere